Adsense

Khamis, 5 Julai 2012

OHBULAN!

OHBULAN!


Lirik Video : “Bangkit” Tampak Klasik, Kolaborasi Antara Altimet, DJ Fuzz & Salam

Posted: 05 Jul 2012 10:55 PM PDT

Takjub juga kami apabila menonton lirik video berjudul "Bangkit", sebuah lagu kolaborasi antara Altimet, DJ Fuzz & Salam.

Apa tidaknya, dengan hanya menggunakan lirik didalam bahasa Jawi, sebuah video berdurasi 4.41 minit telah direka dan kami rasa, hanya anda yang tahu bahasa Jawi boleh memahami tulisan didalam video tersebut. Video dan grafik ini telah diedit oleh Hafiz Mohtar dari SchizoMotion.

Tidak mahu bercerita panjang, mari tonton lirik video "Bangkit" selepas ini.

Rozita Che Wan Dinobatkan Sebagai Selebriti Paling Seksi 2012

Posted: 05 Jul 2012 09:26 PM PDT

Pada malam kemuncak Anugerah Stail EH! 2012 yang lepas, pelakon berwajah cantik dan anggun Rozita Che Wan telah dinobatkan sebagai selebriti wanita paling seksi 2012. Dalam majlis tersebut, Rozita Che Wan telah memperagakan busana rekaan Qudyn yang berona pastel dengan padanan perincian renda hitam perancis dan bersulam jemeki sarat dibahagian atas.

Menurut Rozita Che Wan, beliau menerima anugerah ini dengan hati yang terbuka kerana semuanya adalah pilihan peminat dan menyuarakan pendapatnya bahawa "Seksi bukan satu perkara yang tidak elok dan seksi tidak semestinya terdedah sana sini".

Selain itu, Rozita Che Wan turut menyuarakan bahawa seksi merupakan satu perkara yang subjektif dan mungkin pembawakan dirinya yang kelihatan seksi sehingga dinobatkan sebagai Selebriti Paling Seksi 2012 oleh peminat majalah Eh!.

Pada tahun 2010, Rozita Che wan telah dinobatkan sebagai Anugerah Stail EH! menerusi kemenangannya sebagai Selebriti Wanita Paling Seksi dan Selebriti Wanita Tubuh Badan Cantik. Namun begitu, pada tahun ini gelaran tersebut telah berpindah tangan pula kepada si gadis cantik Fazura yang memenangi anugerah Selebriti Wanita Paling Bergaya.

Sumber : Murai.com