Adsense

Jumaat, 29 Jun 2012

Gosip Artis Malaysia

Gosip Artis Malaysia


Osman Kering Meninggal Dunia

Posted: 29 Jun 2012 01:38 AM PDT


TERKINI : Osman Kering Sah Meninggal Dunia 

Pada 12 Jun lalu, berita palsu tentang kematian Osman Kering telah kecoh di laman sosial Facebook dan Twitter. Ramai sekali rakan-rakan di Twitter dan Facebook telah mengemas kini status mereka dengan berita kehilangan pelawak ini .

Namun, pada hari ini tanggal 29 Jun 2012, berita ini betul-betul telah berlaku. Setiap berita perlu ada sumber yang betul dan sah. Dan  bersumberkan dengan Zed Zaidi yang telah menerima khabar menyedihkan ini dari isteri Osman Kering sendiri pada jam 4 petang tadi. Arwah didapati meninggal dunia lebih kurang 3.45 petang tadi. Jenazah di HUKM dan akan dibawa ke Masjid Najihin Cheras untuk disembahyangkan.
Al-Fatihah buat Allahyarham Osman Kering. Semoga rohnya dicucuri rahmat oleh Allah. Amin.

Sumber : Twitter Zed Zaidi



- ---

Irma Hasmie Selamat Bernikah

Posted: 29 Jun 2012 12:40 AM PDT


Irma Hasmie Bernikah Pada Hari Ini. Pada hari ini, Jumaat, jam 3 petang, pelakon terkenal Irma Hasmie atau nama sebenarnya Irma Hasmie Bt Haji Ibrahim melangsungkan perkahwinannya dengan Redza Syah Azmeer Bin Dato' Dr Hj Mohd Radzuan di Dewan Persidangan (Dewan Sri Melati) Kompleks Perbadanan Putrajaya, Persiaran Perdana, Presint 3, Wilayah Persekutuan Putrajaya.

Irma Hasmie juga turut menerima ucapan dari selebriti yang dihangat di Twitter:
Wardina: Selamat mnjdi isteri @IRMA_HASMIE :) I'm so happy 4 her. How Allah blesses you when you choose Allah's way. U can never go wrong InsyaAllah.
Heliza Helmi bersama Amin Idris selaku pengacara pada petang ini.


- ---