Adsense

Selasa, 12 Jun 2012

Celebrity News

Celebrity News


Gambar Fazurina Kini Bertudung | Gadis Ayu Berjibab

Posted: 12 Jun 2012 09:18 AM PDT

Alhamdulillah dalam beberapa bulan ZoOM dan anda diluar sana sudah tentu sedar akan perubahan beberapa orang artis wanita yang kini berhijrah dengan menukar penampilan dengan bertudung. Walaupun sekarang ini masih ramai artis wanita diluar sana yang hanya mementingkan duniawi semata-mata.

Malahan ruangan sosial dan laman blog kini semakin panas dan hangat dengan jari-jari nakal si penulis ketika menerima maklumat yang diperlukan untuk dikongsi bersama.

Kita tinggalkan kisah tersebut dan mari kita sama-sama membaca dan memahami luahan anak seni kita ini yang ingin berkongsi serba sedikit mengenai penampilannya.

"Saya tiada apa-apa alasan kenapa saya mengambil keputusan untuk bertudung tetapi ia datang daripada hati saya sendiri selepas menyambut hari lahir yang ke 30 pada 9 Jun lalu.
"Insya-Allah, imej ini akan kekal selamanya kerana ia adalah satu perkara yang dituntut oleh agama,"

Fazurina berkata, sebagai seorang Islam dia percaya dengan qada dan qadar dan menganggap jika perkara itu terjadi pasti mempunyai hikmah di sebaliknya.
"Kalau saya tidak bertudung pun kalau kata rezeki itu bukan milik saya tetap tidak akan menjadi hak saya.
"Saya reda dengan semua ketentuan tetapi itu bukan alasan untuk saya tidak berbuat-buat apa mengenainya. Apa yang penting usaha," katanya.
"Saya boleh terima kerana ia watak utama dan akan ditayangkan di TV3 tetapi terpaksa menolak kerana saya mengenakan hijab bukan suka-suka. Tidak mengapa kerana ia bukan rezeki saya buat masa ini," katanya.
Sumber : Mstar Online
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!