Adsense

Selasa, 27 Mac 2012

Zon Artis

Zon Artis


Awal Ashaari & Scha Al-Yahya Nikah 4 Mei 2012

Posted: 27 Mar 2012 04:11 AM PDT

GAMBAR PERNIKAHAN AWAL ASHAARI DAN SCHA

Kami sudah pun memaklum perkara ini di Facebook sejurus sahaja Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya mengumumkan mengenai tarikh dan lokasi perkahwinan mereka. Tapi disebabkan masih ramai pembaca Zon Artis ni yang belum like page kami tu, maka kami mengambil keputusan kongsikannya lagi kat blog ni.

Sekitar jam 3.30 petang tadi bertempat di Ampwalk, Jalan Ampang, berlangsungnya majlis pengumuman tarikh dan lokasi perkahwinan Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya itu. Seperti yang dinanti-nantikan ramai, Awal dan Scha mengumumkan yang mereka akan melangsungkan pernikahan pada 4 Mei 2012.

GAMBAR PERNIKAHAN AWAL ASHAARI DAN SCHA

Majlis pernikahan akan dibuat di Hotel Pullman, Putrajaya. Selain majlis pernikahan, Scha dan Awal turut mengumumkan mengenai majlis resepsi mereka yang mana ianya akan dibuat selang dua hari selepas tarikh pernikahan iaitu pada 6 Mei 2012 bertempat di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC).

Foto: mStar Online

Related Posts with Thumbnails

Perompak Acu Pisau Ke Leher Ekin – Mawi

Posted: 27 Mar 2012 12:35 AM PDT

RUMAH MAWI DIROMPAK

Rasanya anda semua sudah tahu mengenai kejadian rumah banglo milik Mawi di Bangi Golf Resort yang di pecah masuk perompak pada Isnin sehingga mengancam nyawanya dan keluarga. Pastinya Mawi tidak dapat melupakan pengalaman ngeri itu.

Mawi menceritakan semula, kejadian yang berlaku pada pukul 4 pagi dan mengambil masa hanya 20 minit itu membuatkan dia cemas dan risau dengan keadaan keluarganya lebih-lebih lagi apabila wajahnya telah ditutup dengan baju selepas tangan diikat.

Menurut Mawi:-

"Saya baru nak lelapkan mata selepas pulang dari Johor Baru bagi menjayakan siri jelajah Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) yang bakal berlangsung tak lama lagi.

"Tiba-tiba saya terjaga apabila pintu bilik diketuk kuat dan Ekin yang membuka pintu itu kerana menyangka pembantu rumah kami yang berbuat demikian.

"Kemudian, Ekin terus ditolak ke atas katil dan seramai tiga daripada empat perompak yang berpakaian serba hitam mengikat tangannya dan saya. Lebih mencemaskan ialah apabila wajah saya ditutup dengan baju,"

RUMAH MAWI DIROMPAK

Tambah Mawi, perompak turut mengacukan pisau ke leher Ekin dan meminta barang kemas. Mereka turut menggeledah bilik mereka sebelum melarikan rantai, wang, serta empat buah telefon bimbit yang kesemuanya dianggarkan bernilai RM10,000.

RUMAH MAWI DIROMPAK

Menurut Mawi, dia percaya kesemua perompak tersebut memecah masuk ke rumahnya menggunakan tangga aluminium yang diambil dari tapak pembinaan perumahan berdekatan untuk memanjat tembok rumah lima bilik itu sebelum mengumpil tingkap di dapur.

Kini kes disiasat mengikut Seksyen 395/397 Kanun Keseksaan iaitu rompakan berkumpulan dan rompakan dengan senjata. Terkini, tiga pekerja buruh tapak pembinaan di sebelah kediaman Mawi telah ditahan bagi membantu siasatan pihak polis.

Related Posts with Thumbnails