Adsense

Khamis, 26 Januari 2012

Zon Artis

Zon Artis


(Gossip) Ana Raffali Akan Bernikah Pada 25 Februari 2012

Posted: 26 Jan 2012 10:53 PM PST

ANA RAFFALI NIKAH

Tiba-tiba angin sepoi-sepoi bahasa menerpa ke telinga kami membawa perkhabaran yang penyanyi lagu Tolong Ingatkan Aku, siapa lagi kalau bukan Ana Raffali akan melangsungkan pernikahan pada 25 Februari depan dengan pengurus peribadinya.

Difahamkan, majlis akad nikah Ana Raffali atau nama sebenarnya Nur Hidayah Mohd Raffali, 27, dengan pemuda yang dikenali sebagai Naim Abdullah itu akan berlangsung di Masjid Al Hidayah, Taman Melawati, Kuala Lumpur, pada sebelah pagi kira-kira jam 10 pagi.

Walau bagaimanapun, Ana Raffali yang juga sudah mengetahui akan perkhabaran yang bertebaran ini enggan mengesahkan tarikh tersebut sebaliknya memberitahu akan mengadakan sidang media bagi mengumumkan perkara berkenaan selepas Anugerah Juara Lagu ke-26 (AJL26) yang akan berlangsung Ahad ini. Seperti kata Ana Raffali:-

"Ada beberapa urusan berkaitan majlis ini yang belum diselesaikan. Sebab itu, saya tidak mahu menghebohkannya terlebih dahulu. Bagi saya, biarlah semuanya selesai, barulah saya akan umumkan kepada semua.

"Apa–apa pun, saya mohon semua pihak bersabar dan tidak tersalah anggap dengan keputusan saya ini. Tunggu sehingga saya adakan sidang media perkahwinan dalam masa terdekat ini,"

Jadi sama-samalah kita nantikan sidang media yang akan dibuat oleh Ana Raffali itu untuk mengetahui lebih lanjut mengenai gossip yang tersebar ini. Jika tiada aral melintang, kami akan cuba update mengenai sidang media Ana Raffali itu nanti secepat mungkin.

Related Posts with Thumbnails Full content generated by Get Full RSS.