Adsense

Rabu, 4 Januari 2012

Celebrity News

Celebrity News


Erra Fazira Terpilih Menjadi Duta Estee Lauder

Posted: 03 Jan 2012 06:17 PM PST

Memang berbaloi jika memilih Erra Fazira sebagai Duta, pakej yang lengkap dan sudah pasti menjadi ikutan dan bualan sesiapa yang suka kepada barang keperluan wanita (Bedak dll).


Menurut info Erra Fazira kini menjadi duta produk kosmetik terkenal Estee Lauder untuk tempoh 2011-2012, dan tahun ini (2012) beliau akan mempromosikan program Every "Women Can Be Beautiful' yang bertujuan menggalakkan wanita menjadi lebih yakin bersama produk Estee Lauder

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Panas Datuk Siti Nurhaliza Kena Raba

Posted: 03 Jan 2012 05:56 PM PST

Kepada anda yang minat dan suka kepada Datuk CT, Sorry Ye gambar lama ini cukup buat anda mengingati semasa beliau masih muda. Memang sweet dan comel tapi geram dengan Orang Utan tu...


Sorry Yer Dato K :) 


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Nabil Deejay Baru Suria FM

Posted: 03 Jan 2012 05:42 PM PST

Alhamdulillah dah rezeki Nabil atau nama sebenar beliau Ahmad Nabil Ahmad yakni seorang JUARA program Raja Lawak kerana terpilih menjadi Deejay baru Suria FM.Mungkin nama nabil terpilih daripada beberapa orang yang di ujibakat seperti Amy Mastura dan Azza Elit.


Menurut sumber Nabil akan memulakan tugas sebagai Deejay pada pertengah Januari ini (Jika Betul Tau), namun berikut beberapa jawapan Nabil apabila ditanya oleh wartawan :
"Macam mana tahu ni? Saya tak nak komen. Tunggulah pihak Suria FM yang buat pengumuman. Tapi saya mengaku pernah dipanggil untuk diuji bakat sebelum ini," katanya.

Ditanya adakah dia bakal menggantikan penyampai Breakfast@Suria, Sharifah Shahira yang akan tamat kontrak pada 24 Januari ini, Nabil berkata dia tidak akan menggantikan sesiapa di stesen itu.

"Tidak akan ganti sesiapa. Tunggulah pengumuman mereka nanti," ujarnya ringkas.

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!