Adsense

Rabu, 16 November 2011

Sensasi

Sensasi


Hattan Selamat berkahwin pada 11.11.11 selepas 6 tahun menduda

Posted: 16 Nov 2011 10:50 PM PST

Majlis nikah Hattan dan Isterinya diadakan secara tertutup namun meriah dengan kehadiran hampir 100 orang keluarga terdekat dan teman rapat kedua pengantin baru ini termasuklah anak tunggal Hattan, Adam Iman, 13.

Dengan hanya sekali lafaz, Hattan atau nama sebenarnya Mohd Shukri Shahabudin, selamat dinikahkan selepas solat Isyak di kediaman keluarganya di Seri Menanti, Negeri Sembilan.

Selepas 6 tahun menduda kini Hattan sudah kembali bergelar suami.Pun begitu Hattan belum bersedia untuk mendedahkan kepada umum siapakah gerangan isterinya yang berusia awal 30-an

Hattan sebelum ini banyak kali bercinta namun tak berakhir dengan perkahwnan.Antara selebriti yang dkaitkan dengan Hattan seperti Faradhiya dan Kat Mentor.


Fesyen Blue Carpet AIM ke-18

Posted: 16 Nov 2011 11:27 AM PST


Awal bersama Azlan & Typwriter


Najwa ditemuramah oleeh Awal
Greyson Chance
Najwa Latif
Kumpulan Forteen
Penyampai radio Era Adi, Dina & Nabil


Fimie Don & Alam
Neelofa
Marsha
Rahmat & anak
One Nation Emcee ketika membuat persembahan di Blue Carpet
Shila Amzah
Alif Aziz, Shila Amzah & Aliff Satar
Fauziah Latif

Azwan Ali tuduh Ummi Hafilda Bomohkan Ibu Sendiri

Posted: 16 Nov 2011 11:20 AM PST

Sekali Lagi Azwan ali menggunakan medium Twitter sebagai tempatnya melemparkan kata-kata kesat terhadap kenalan mahupun peminat..

Kali ini,Azwan Ali yang masih lagi belum berbaik dengan kakaknya Ummi Hafilda telah menuduh Ummi membomohkan mak sendiri supaya taksub.Mungkin Azwan Ali tak puas hati apabila maknya sering menyebelahi Ummi..

Wallahualam..

Gambar Neelofa Bersama Ibu & Adiknya

Posted: 16 Nov 2011 10:40 AM PST

Wah rupa nya Neelofa ambil rupa paras sebiji mcm ibunya...

Neelofa

Neelofa

Neelofa

Yang ini pula adik Neelofa..Cantik kan...

Neelofa


Neelofa


Neelofa

Neelofa

Neelofa

Isu Zarina Anjulie berpakaian tak cukup kain " Saya Berani Kerana Benar"

Posted: 16 Nov 2011 11:13 AM PST

Zarina Ann Julie mula dikenali menerusi drama anak pontianak,kemudian menjadi lebih fofular selepas tersebarnya gambar tanpa pakaian beliau bersama seorang lelaki.

Namun tidak serik zarina yang sering dikritik agar berubah tetap dengan pendiriannya dengan menjadi diri sendiri yang tidak segan silu menunjukkan bahagian bahagian yang sepatutnya ditutup..Sensasi pelik ,parent Zarina nie tak bising ke anak berpakaian mcm nak bogel je nie..

Namun itulah hakikatnya bakat tak seberapa namun kontroversi berpakaian ,suka bergaduh dan mc2 lagi yang terus menghidupkan nama Zarina Ann Julie.





"Saya berani kerana benar. Jika buat ke tak buat, tak ada beza pun. Saya tak boleh nak puaskan hati semua orang. Saya pelik kenapa mereka perlu hentam saya seorang saja sedangkan ramai lagi artis di luar sana yang pakai seksi. Saya letak gambar saya pergi umrah pun kena kutuk juga. Bagi saya, biarlah apapun orang nak cakap, saya buat bodoh saja," ujar Zarina dipetik sebagai berkata.

"Sesi fotografi ini dibuat pada dua bulan lepas dan kalau diikutkan, sudah dua kali saya tolak pelawaan dari pihak FHM Indonesia. Kalau semua nak tahu, ketika sesi fotografi ini, mereka bagi saya baju lebih seksi lagi iaitu bikini, namun saya minta mereka tukar baju lain.

"Saya hanya jadi diri saya sendiri dan itu adalah pilihan saya. Lagipun, saya yang tanggung semua dosa saya. Biarlah apa orang nak kata kerana saya tak boleh nak paksa orang untuk suka kepada saya," tambah bekas pelakon Anak Pontianak itu.

Bagaimanapun bila ditanya mengenai perasaannya bila kena hentam... "Saya boleh terima. Bila baca isu mengenai saya, saya gelak saja. Saya rasa dah macam 'Stone Cold' saja sebab dah tak rasa apa-apa lagi. 'It's all bullshit!'. Pada saya, banyak lagi benda yang teruk.

"Saya dah minta maaf sebelum ini, namun bila saya minta maaf, saya pula yang kena hentam balik dan kena pijak. Jadi, lebih baik saya balas dan hentam mereka balik.

Bagi saya, ini dah asam garam kehidupan dunia artis, jadi jika tak boleh terima dengan kritikan semua ini, jangan jadi artis. Lepas dah lalui dan biasa dengan dunia artis ini, saya dah kalis dengan segala kritikan.

"Wartawan selalu tulis masyarakat kutuk dan benci saya. Saya terfikir, betul ke masyarakat bencikan saya. Tapi, bila pergi ke acara mana-mana, mereka okay saja dengan saya. Mana yang mereka cakap masyarakat tak suka saya, mana? Bawa pada saya. Saya rasa tak ada pun. Jangan salahkan masyarakat!

"Jika wartawan cakap apa yang mereka fikir, cakap saja. Tak perlu gunakan masyarakat. Nak cakap saya sundal, cakap saja tak perlu nak cakap masyarakat yang cakap saya sundal. Saya tahu ada sesetengah peminat yang sokong saya dan sesetengah lagi membenci saya. Namun, saya sedar yang orang Malaysia ini, cakap saja benci, tapi mereka masih baca cerita tentang saya," ujarnya sedikit emosi.

Majlis Perkahwinan Syella bernilai 15juta

Posted: 16 Nov 2011 10:31 AM PST

Syella sesekali mencuri perhatian apabila sering dikaitkan dengan VVIP dan VIP. Penampilannya yang seksi juga menjadi topik hangat di beberapa akhbar dan blog hiburan. Terbaru, penyanyi berusia 26 tahun ini didakwa telah berkahwin dengan seorang VVIP baru-baru ini. Apa yang menarik perhatian bukanlah perkahwinan yang diadakan secara tertutup ini, tetapi nilai hantaran yang diperolehi oleh Syella. Selain dihadiahkan sebuah banglo bernilai RM5 juta, Syella juga dikatakan mendapat sebuah kereta Mini Cooper.

"Memang saya telah berkahwin dengan seorang VVIP baru-baru ini, tetapi majlis pernikahan kami bukan pada Jumaat lepas (11 November). Kami telah bernikah pada bulan September lalu. Gambar-gambar yang tersiar di internet itu adalah gambar-gambar ketika majlis resepsi di rumah ibu bapa saya di Cheras pada 11- 13 Nov lalu. Tentang hantaran mewah itu pula, memang benar saya mendapat sebuah banglo bernilai RM 5 juta, tetapi hantaran sebuah Mini Cooper itu tidak betul. Suami saya berikan kereta Audi R8. Mini Cooper itu hanya digunakan sementara kerana kereta Audi itu masih belum sampai," ujar Syella membuka cerita.

Ditanya mengapa dia seolah-olah menyembunyikan perkahwinannya itu , Syella memberitahu dia tidak pernah berniat untuk berbuat begitu. Jelas penyanyi jelita ini, memang majlis pernikahannya diadakan dalam majlis tertutup, tetapi majlis resepsinya baru-baru ini menjemput kira-kira 3000 orang tetamu.

"Saya tidak maklumkan kepada pihak media bukan kerana hendak sembunyikan perkara ini, tetapi saya serba-salah. Saya ini bukannya penyanyi popular. Album baru pun tidak ada. Alih-alih hendak jemput pihak media datang ke majlis perkahwinan. Saya rasa macam tidak kena. Sebab itulah saya jemput saudara-mara, rakan-rakan dan jiran-jiran sahaja. Bukan ada sebab lain. Lagipun majlis itu bukan untuk untuk saya seorang, tetapi turut meraikan perkahwinan dua orang adik saya ,Efa dan Ijam yang bernikah Oktober lalu," jelas Syella lagi.

Dalam masa yang sama, Syella turut mengakui majlis perkahwinannya itu menelan belanja RM15 juta seperti yang dilaporkan. Jelas Syella, jumlah itu termasuk nilai barangan hantaran yang diberikan oleh kedua-dua belah pihak.

"Saya tak rasa perbelanjaan ini membazir kerana saya berpendapat perkahwinan hanya sekali seumur hidup. Saya tidak kisah apa orang hendak kata, yang penting semua perbelanjaan itu saya dan suami keluarkan sendiri. Bukan tajaan mana-mana pihak, Saya membelanjakan kira-kira RM800 ribu manakala selebihnya daripada suami saya.

Biarlah orang hendak buat spekulasi. Saya berkahwin bukan kerana harta. Saya sendiri sudah punya wang dan harta berkat beberapa perniagaan yang saya jalankan. Kalau orang masih tidak percaya, apa yang boleh saya buat," ujar Syella.


Baju Pengantin Syella menampakkan pusat...

gambar syella


gambar syella

Fakta yang perlu anda tahu:-

1) Syella enggan mendedahkan nama suami serta gelaran yang diperolehinya selepas berkahwin (Datin, Datin Sri atau Puan Sri) kerana menghormati permintaan VVIP itu.
2) Syella juga enggan mengulas sama ada dia berkongsi suami atau tidak.
3) Syella ambil keputusan berkahwin dengan suaminya sekarang ini setelah mendapat petunjuk ketika menunaikan umrah pada April lalu.
4) Syella menafikan dia berkahwin kerana harta. Jelasnya, dia sudah memiliki kemewahan daripada beberapa perniagaan yang dijalankan.
5) Dua pasang gaun yang digayakan ketika majlis resepsi itu adalah rekaan Hatta Dolmat dan setiap satu daripadanya berharga RM60,000.
6) Pasangan ini telah berbulan madu selama dua minggu di Eropah pada September lalu.
7) Syella dan suami merancang untuk menimang cahayamata dalam waktu terdekat.