Adsense

Ahad, 25 September 2011

Celebrity News

Celebrity News


Album AllYourLove Siti Nurhaliza

Posted: 25 Sep 2011 09:15 AM PDT

Jarang sekali kita mendengar penyanyi di Malaysia menyanyi dan menerbitkan album Inggeris, terbaru Datuk Siti Nurhaliza kita menerbitkan album Inggeris  bertajuk AllYourLove. Album ini telah berada dipasara pada 24 September lalu, dan sambutannya boleh tahan hebatnya.

Jika nak tahu komen membina dan mengutuk bolehlah cari kat laman Twitter #AllYourLove, seribu satu komen yang ada. Nak buat macam mana Datuk Siti terima je yang mana membina dan selebihnya simpan dalam tong sampah jer.

Jika anda ingin mendapatkan album ini di Itunes anda booleh menggunakan kaedah muat turun sah di www.cdbaby.com

Album ini mengandungi 10 buah lagu Inggeris :


1.    All Your Love
2.    Nobody Else
3.    Tonight
4.    All Over Again
5.    I'll Wait Forever
6.    Falling In Love
7.    I Cry Out
8.    Fight For Love
9.    Stand Up
10.    Remember You (featuring Sean Kingston)





Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Program Bukan Sekadar Rupa di TV3

Posted: 25 Sep 2011 08:45 AM PDT


Satu lagi fenomena yang bakal mengemparkan dunia seni muzik di Malaysia khasnya, jika sebelum ini pakej rupa dan tubuh badan menjadi taruhan kini program ini bakal mencungkil bakat peserta berdasarkan pakej suara.

Program yang bakal bermula pada 16 oktober 2011 ini sudah pasti ditunggu-tunggu oleh peminat seni kerana ia menampilkan kelainan. Jika sebelum ini program Mentor menjadi sebutan selain program Akademi Fantasia yang sudah makin jauh dari landasan sebenar, ZoOm berharap program Bukan Sekadar Rupa menjadi bualan masyarakat diluar sana. Dan sudah tentu bakal peserta tidak sabar-sabar menampilkan bakat yang sudah lama terpendam dan hanya menjadi peneman di pusat Karoke ataupun kenduri kahwin.

Program ini bakal berlangsung di Studio Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, setiap hari Ahad, jam 9 malam hingga 10 malam. Program ini bakal menampilkan 10 orang peserta yang akan berentap di 9 konsert mingguan dan hadiahnya juga cukup lumayan yakni RM50,000 jika menjadi juara.

Tenaga pengajar pula terdiri daripada Faizal Uzir sebagai pengarah dan penasihat vokal, Adzwa sebagai penasihat persembahan dan ramai lagi sebab ZoOM nak bagi tau pengacara program ini dikendalikan oleh abang Faizal Ismail @ FBI kita.

ZoOM : APa Kata Anda Mengenai Program Ini ?

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!