Adsense

Selasa, 19 Julai 2011

Sensasi

Sensasi


Jennifer Lopez bercerai dengan Marc Anthony kerana orang ketiga

Posted: 19 Jul 2011 12:03 AM PDT

Gambar kenangan semasaa J.Lo mengandung anak kembar

Terkejut jugak Sensasi dengar cerita perpisahan /perceraian J.Lo dengan Marc Anthony.Bukan apa mereka kan pasangan yang loving dan sentiaa mesra di majlis2...Ditambah pula selepas kelahiran anak kembar mereka.

Menurut lawan web gosssip hollywood, sumber rapat dengan penyanyi cantik yang terkenal dengan panggilan JLo berkata, JLo dipercayai sudah jatuh cinta dan mabuk asmara dengan seorang pelakon William Levy. Levy merupakan pelakon gandingan dalam klip video lagu terbaru JLo "I'm Into You". Sumber juga melaporkan bahawa JLo dan William kelihantan intim sepanjang menjalani penggambaran klip video tersebut yang dilakukan di sebuah kawasan peranginan.

Mereka kelihatan sangat sepadan sebagai pasangan bercinta. William yang memiliki tubuh badan yang sasa jauh berbeza berbanding Marc Anthony yang kurus kering dan cengkung. Tidak hairan sekiranya punca JLo meninggalkan Marc Anthony dan beralih arah kepada William.

Walaubagaimanapun, itu bukanlah punca utama perpisahan mereka. Antara sebab lain pepisahan mereka ialah di khabarkan jadual kerja JLo yang sangat padat menyebabkan mereka tidak banyak menghabiskan masa bersama dan Marc Anthony yang telalu mengawal JLo membuatkan mereka berpisah.

Ada beberapa khabar angin yang menyatakan bahawa Marc Anthony naik marah kerana JLo lebih mendahulukan kerjayanya daripada keluarga mereka.

Jennifer dan Marc mengumumkan penceraian mereka akhir minggu lalu, setelah menikah selama 7 tahun dan dikurniakan dua anak kembar Max dan Emme yang berusia 3 tahun. Sebelum ini, JLo pernah mengalami penceraian sebanyak dua kali dengan Ojani Noa, seorang pengusaha restoran, dan Cris Judd, seorang penari latar.
William Levy yang dikatakan salah satu punca perpisahan JLo & Marc Anthony

Nora Danish dan Lisa Surihani "Rapat" ?

Posted: 18 Jul 2011 11:57 PM PDT

Rapat nyer dua orang selebriti yang terkenal dengan kecomelan dan kekiutan (eh,sama..) dan kejelitaan mereka...

Rapat mcm kawan rapat jerlah,korang jangan pikir bukan-bukan pulak,,wanita kan suka bermanja-manja dengan kawan sendiri..huhu..

Lisa memang hangat bercinta dnegan Yusry KRU skrg nie,bukan lagi rahsia.
Nora Danish pula katanya sedang rapat dengan seseorang..tp identiti masih dirahsiakan..

Yang sensasi perasan dari dulu,dimana ada Nora Danish mesti si Tam ada skali...tengok kat gambar last...lain mcm je gaya Tam nie..huhu