Adsense

Ahad, 10 Julai 2011

Celebrity News

Celebrity News


Cara Semakan Online Nama Calon Terpilih Ke PLKN 2012

Posted: 10 Jul 2011 10:34 AM PDT


Semakan Online Nama Calon PLKN Sessi 2012…Bagi yang rakyat malaysia yang lahir pada tahun 1994,Ingin tahu sama ada anda telah dipilih untuk menyertai sessi PLKN tahun depan atau PLKN 2012 atau tidak?Anda boleh membuat semakan Status peserta PLKN 2012 bermula 11 Julai 2011.
Terdapat dua cara untuk membuat semakan senarai nama peserta & calon PLKN, iaitu melalui (online) laman web Khidmat Negara atau melalui SMS

1) Langkah 1 (melalui online)
- Layari laman web rasmi Program Latihan Khidmat Negara (PLKN). Kemudian masukkan no kad pengenalan anda KLIK Cari..Sila klik untuk ke laman web PLKN
2) Langkah 2 (melalui sms)
-Taipkan "NS(ruang) e.g. NS(ruang) 911212115050 & hantarkan SMS anda ke 15888
Memandangkan ramai sangat yang nak semak sms ketika ini ditambah dengan ramai viewer yang nk masuk website khidmat negara(PLKN) tersebut sehingga menyebabkan kelewatan & website tersebut susah dibuka pada sesetengah tempoh. Jadi, diharap bersabar….
Yang mana ingin menyertai Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) secara sukarela boleh download borang permohonan pelatih sukarela di laman web rasmi PLKN www.khidmatnegara.gov.my. Isikan semua maklumat yang diperlukan dan hantar semula kepada mereka dan mereka akan pertimbangkan permohonan anda samada anda layak atau tidak.
Panduan permohonan:
1. Pemilihan peserta sukarela tertakluk kepada dasar JLKN.
2. Pemilihan penempatan kem dibuat oleh JLKN.
3. Hanya calon yang terpilih sahaja akan dihubungi.
4. Permohonan ini boleh dihantar secara pos atau emel kepada sukarela@khidmatnegara.gov.my
5. Sebarang kemusykilan sila rujuk laman web JLKN

ZoOM : JIka anda rasa info ini berguna SHARE dengan saudara mara anda...



Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Motor Ducati Remy Ishak

Posted: 10 Jul 2011 09:46 AM PDT

Boleh tahan juga si Paparazi ni sampai gambar motor pun dia sempat ambil dek kerana minat dekat Remy Ishak atau nama pendek beliau RI menurut si kaki info. Bukan si RI yang ingi ZOoM hebahkan tetapi motor DUCATI yang semangnya menjadi impian ZOoM ingin memiliki, tapi apakan daya kereta motor YAMAHA juga yang ku beli....

Setelah kekasih YAMAHA ZOoM habis bayar...Kereta HONDA jugaaa yang ku beli... niat hati memang nak beli motor besar, tetapi dek kerana masih banyak benda penting yang perlu dibeli,  ku lepaskan ia menjadi kenangan.


Berbalik kepada cerita RI kita ni, kesian juga apabila ada kaki gossip di forum tersebut yang mengutuk RI sebagai BANGLA...iskk iskk dasyat juga penangan si kaki komen tu...Apa-apa pun RI tatap ( ikut loghat sabah) HENDSOME...hahahahahahaha.. Layan je bro..

ZoOM : Jejaka-jejaka diluar sana yang kaki MOTOR...Jom komen....!!? Motor idaman anda ??

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Gossip Jimmy Lelaki Songsang di Facebook !!

Posted: 10 Jul 2011 09:47 AM PDT

ZoOM terkejut apabila ada TOPIC yang bercerita mengenai seorang keluarga isteri Jimmy yang meluahkan perasaan didalam facebook beliau. Memang perkataan yang tidak sepatutnya ditulis didalam facebook beliau, ZoOM dah cuba survey facebook keluarga isteri Jimmy tapi gagal menemui perkataan tersebut.
Di saat bahagia bersama lilin-lilin yang menjadi saksi...

Nasib baiklah ada seseorang kaki gossip dilaman forum yang sempat save dan buat topic, sehingga 12.00 malam ni dah 6 muka surat post/komen pelawat.

Apa nak jadi dah....semakin lama ZoOM melihat dan mendengar kisah Jimmy kian parah dan kronik jika dikategorikan sebagai penyakit.

Dan berikut ZoOM sertakan gambar yang dah CROP supaya anda dapat menilai komen si penulis....




ZoOM : Jommm KOmen...!!!!
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Nazim Othman Pernah Tidur Di tepi Jalan | Blog dan Facebook Nazim Othman

Posted: 10 Jul 2011 09:02 AM PDT

Jejaka bernama Nazim Othman ini semakin dikenali oleh peminat seni tanah air terutamanya dalam bidang lakonan, menurut info didalam blog beliau, beliau dalam pengambaran drama "Fantasia Cinta Teruna" dan telemovie "Cahaya LailatulQadar".

Dan ada juga kisah malang artis bernama Nazim Othman ini semasa pengambaran baru-baru ini kerana kereta beliau dicuri minggu lepas.

Serba sedikit info mengenai filem/drama terbaru Nazim Othman "Kalau Tidak Kerana Puan" dipetik daripada Blog Nazim.

Sedikit info mengenai "Kalau Tidak Kerana Puan" : Ia mengisahkan tentang Dania (Aida Radzwil) di mana kecantikan paras rupa dan keperibadiannya yang luar biasa memikat bukan sahaja golongan kaum adam, malah makcik2 kampung juga (memikat itu x semestinya dari segi cinta semata-mata)... hehe.. Bersuamikan Majid (Kaza) yang kedekut gila... keluarga ini dilengkapkan dengan dua orang anak mereka iaitu Kamal (Nazim), dan Kalsom (Mas Muharni).Selepas kematian Majid, rupa-rupanya Kamal telah mewarisi sifat kedekut arwah bapanya, dan berkira dalam banyak segi... berbanding Kalsom yang lebih independent.Kisah ini turut mengangkat kisah cinta tak berbalas Umar (Syed Ali), seorang jaguh Muay Thai yang menaruh perasaan cinta dalam diam kepada bondaku.Atas dasar itu dia sanggup bekerja di chalet kami yang akhirnya menjadi sebuah resort yang boleh tahan gah, walaupun bergaji rendah.Ada banyak lagi plot-plot dalam cerita ini yang menarik, jadi kita tunggu je lah hasilnya nanti...
Blog Nazim Othman 

Facebook Nazim Othman

Lagi Gambar Artis ini :


Bersama Pelakon Lain..
 Lakonan Beliau..



ZoOM : Apa Kata Anda Mengenai Artis ini ?


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Pelakon baru bernama Kristina Chempaka

Posted: 10 Jul 2011 01:04 AM PDT

Boleh tahan juga paras rupa gadis bernama Kristina Chempaka ni, petang ni ZoOm melawat blog teman seperjuangan yakni Blog Izyan, tertarik dengan wajah dan gaya gadis ini membuatkan ZoOm ingin membuka satu topic mengenai beliau.

Menurut Izyan, gadis ini adalah pelakon baru diperkenalkan oleh saudara Osman Ali dalam filem/drama terbaru beliau.Dengarnya Kristina Chempaka ini berketurunan Melayu German dan sangat fasih berbahasa Melayu.


Mari kita layan gambar gadis dan pelakon baru yang sudah pasti akan mengemparkan dunia hiburan tanah air :










Gaya Bersahaja..namun seksi tetap menjadi aset utama..!!!




ZoOM : Apa Komen Anda ?


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!