Adsense

Sabtu, 23 Julai 2011

- Blog Hanz -

- Blog Hanz -


‘Harimau Malaya’ Benam ‘Singa’ Malam Ini?

Posted: 23 Jul 2011 01:40 AM PDT

Mungkinkah 'Harimau Malaya' Membenam 'Singa' Malam Ini?





KUALA LUMPUR – Skuad Harimau Malaya kendalian Datuk K Rajagobal bakal turun menentang Singapura pada perlawanan pertama pusingan kedua Kelayakan Piala Dunia 2014 Zon Asia di Stadium Jalan Besar malam ini.
Walaupun berdasarkan statistik dan rekod pertemuan lalu, Singapura di bawah bimbingan Radojko Avramovich menjadi pilihan namun mengikut prestasi semasa anak didik Rajagobal mampu melakar kejutan di 'kandang singa'.
Kemenangan di Kota Singa malam ini, mustahak buat Malaysia sebagai bekalan selesa pada aksi timbal balik di Kuala Lumpur, 28 Julai ini.
Ia juga sekali gus mampu melenyapkan kritikan dan pandangan sinis Avramovich yang memperlekehkan kemampuan Malaysia menjulang trofi Piala AFF Suzuki tahun lalu.
Malaysia layak ke pusingan kedua Kelayakan Piala Dunia selepas menyingkirkan Chinese Taipei di pusingan pertama

(GAMBAR) Tabiat Rihanna Pegang KEMALUAN Ketika Buat Persembahan

Posted: 22 Jul 2011 12:04 PM PDT





lagi gambar kat bawah


















Gambar Majlis Pelancaran Filem Saya Amat Mencintaimu (SAM)

Posted: 22 Jul 2011 11:56 AM PDT


Syafiq Yusoff.

Aritu Gua dah bawak masuk gambar shooting dorang. Kali ni gua nak masukkan pulak gambar majlis pelancaran filem Saya Amat Mencintaimu (SAM) yang telah diarahkan oleh seorang lagi anak kepada produser besar , Dato Yusoff Haslam iaitu Syafiq Yusoff. Ini merupakan arahan pertama Syafiq Yusoff. Jom kita layan



satu keluarga


antara barisan pelakon dan crew











antara rakan artis yang turut sama menjayakan

Persalinan Memey RM7.2 juta

Posted: 22 Jul 2011 11:42 AM PDT






KUALA LUMPUR 21 Julai - Pelakon Memey Suhaiza akan memakai gaun bertatah mutiara lengkap dengan set barang kemas dan kasut yang kesemuanya bernilai RM7.2 juta pada majlis persandingannya dengan Norman Hakim di Crowne Plaza Mutiara di sini, 28 September ini.
Memey, 23, akan memakai dua persalinan iaitu setiap satu bernilai RM500,000 tajaan Rafflesia untuk majlis persandingan dan acara memotong kek.

Menurut Bill Bora selaku wakil Rafflesia, sebelum ini Datuk Siti Nurhaliza Tarudin pernah mengenakan gaun bertatah mutiara bernilai RM400,000 pada hari persandingannya.

Selain dua persalinan itu yang ditaburi mutiara mengikut gred, Memey juga akan mengenakan dua set barang kemas bernilai RM2.8 juta setiap satu merangkumi anting-anting, gelang tangan, cincin dan tiara untuk dipadankan dengan pakaian tersebut.

"Sejak minggu lepas, borang penyertaan untuk rekaan pakaian perkahwinan Memey sudah dibuka kepada semua pereka fesyen yang berminat.

"Pakaian itu kelak akan dipadankan dengan anting-anting, gelang tangan, cincin dan tiara. Terpulang kepada pereka untuk menghasilkan pakaian itu, namun kedua-duanya perlu dihiasi mutiara.

"Selain itu, Memey juga akan mengenakan dua pasang kasut rekaan khas Prof. Datuk Jimmy Choo," katanya.

Kata Bill, Memey amat beruntung kerana pereka kasut ternama itu sudi menghasilkan kasut khas bertatah mutiara untuk majlis perkahwinannya yang dianggarkan bernilai RM300,000 sepasang.

Memey dan Norman, 35, bakal bernikah pada 24 September ini di Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi, Johor.

"Persandingan mereka boleh dianggap sebagai wedding of the year kerana mendapat sentuhan orang ternama," katanya.

Kata Bill, Memey dan Norman dipilih kerana sebagai pasangan selebriti, kedua-duanya sentiasa menjadi perhatian ramai dan dinanti-nantikan penampilan mereka.

(GAMBAR) Filem Saya Amat Mencintaimu Arahan Syafiq Yusof

Posted: 22 Jul 2011 11:39 AM PDT



Siapa tak kenal dengan Syamsul Yusof sekarang ini kan. Semua satu Malaya dah kecoh dan kenal dengan beliau. Tapi kenalkah pada adiknya Syafiq Yusof yang kini sibuk mengarahkan filem pertamanya yang bertajuk Saya Amat Mencintaimu (SAM) yang di beritakan di bintangi oleh Shahiezy Sam , Lisa Surihani , Syamsul Yusof sendiri. 


Filem yang merupakan sebuah filem cinta ini semamangnya di arahkan oleh adik Syamsul sendiri iaitu Syafiq. Kalau tak percaya jom kita tengok gambar. Lets The Picture Speak





Syafiq Yusof bertopi






(GAMBAR) Wardina ketika kecil

Posted: 22 Jul 2011 11:23 AM PDT




Semua orang dah tahu yang Wardina atau nama sebenarnya Wardina Safiyyah Fadlullah Wilmot merupakan anak kacukan. Ayahnya orang Australia. Wardina terkenal ketika dia berlakon dalam Spanar Jaya di NTV7 beberapa tahun yang lalu dan kini menjadi lebih daripada sekadar berlakon. Tapi pernah kah anda melihat Wardina masa dia kecil? pastinya tidak pernah kan. Jom lihat gambar Wardina ketika kecil yang kemungkinan umur Wardina masa ini dalam 5-6 tahun. (gambar Wardina duduk paling kanan)