Adsense

Jumaat, 3 Jun 2011

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Rozite Che Wan dan Shahir AF8 mengaku bercinta

Posted: 02 Jun 2011 06:57 PM PDT

Genap setahun gosip percintaan Rozita Che Wan dan Shahir AF8 tersebar tanpa ada sebarang penjelasan dan pengakuan sebagai bukti mereka berdua bercinta, Kini akhirnya Rozita Che Wan membuat pengesahan yang mereka berdua sememangnya sedang dilamun cinta. Walaupun banyak tentangan daripada peminat Shahir AF8 gara-gara perbezaan umur 16 tahun diantara Rozita Che Wan dan Shahir, itu semua bukan halangan untuk mereka berdua meneruskan hubungan yang murni tu malah mereka semakin rapat untuk kemana sahaja.

Pengakuan yang dibuat di Berita Harian tu turut mengatakan yang hubungan percintaan mereka berdua sudahpun diketahui oleh rakan-rakan media, Tetapi demi menjaga hati ramai pihak termasuk peminat Shahir AF8 sendiri, perkara itu tidak dihebahkan kepada umum…




Kebelakangan ini pun sudah kecoh mengenai kisah peminat fanatik yang tidak merestui hubungan kami. Tetapi itu di luar kawalan saya. Cuma sejauh mana fanatik peminat Shahir sekali pun, mereka tidak menghalang mahupun mengongkongnya dalam soal membabitkan hati.

"Dia lelaki baik. Saya tertawan dengan sikap dan budi pekertinya. Saya senang bersamanya. Tambah pula kami berasal dari kampung dan mungkin itu juga antara sebab kami serasi. Cuma setakat ini, keluarga masing-masing tidak tahu dengan jelas hubungan kami.

"Soal merencana masa depan, sebaiknya soalan itu ditanya kepada Shahir. Saya hanya mampu berserah, pada masa sama berharap hubungan kami akan berakhir ke jenjang pelamin. Saya mengharapkan pengakhiran yang indah," (petikan daripada Berita Harian)


Harapan GAM semoga hubungan mereka berdua berkekalan malah akan terus ke jinjang pelamin, jgn kerana dek mulut manusia hubungan anda berdua renggang, jika iklas teruskan hubungan ini k.. pasal umur itu perkara kedua. zaman sekarang umur bukan lagi penghalang untuk menjadi pasangan suami isteri. :)





Tags: percintaan shahir dan rcw, percintaan shahir dan rozita che wan, rcw dan shahir bercinta, Rozita Che Wan, rozita che wan bercinta, rozita che wan bercinta dengan shahir, Shahir, shahir af8, shahir af8 bercinta dengan rozita che wan

Keys:
rozita che wan dan shahir, shahir dan rozita che wan, shahir dan rozita che wan bercinta, rozita che wan shahir, shahir dan rozita, umur rozita che wan, shahir rozita che wan, rozita che wan, gosip shahir dan rozita che wan, saida af 8