Adsense

Rabu, 8 Jun 2011

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com


Justin Timberlake dan Mila Kunis saling meraba

Posted: 08 Jun 2011 07:14 AM PDT

Justin Timberlake Mila Kunis

Penyanyi terkenal, Justin Timberlake meraba pelakon Mila Kunis di khalayak ramai semasa mereka mengumumkan pemenang pada Majlis Anugerah Filem MTV di sini kelmarin.

Para penonton terkejut dengan tindakan Timberlake, 30, meraba baju di bahagian payu dara Kunis, 27, selepas dia menyatakan bahawa mereka tidak pernah keluar bersama selepas digosip mempunyai hubungan cinta oleh pihak media.

Sebelum ini Timberlake sudah berpisah dengan kekasihnya Jessica Biel, hangat digosipkan mempunyai hubungan istimewa dengan KunisKunis turut meraba seluar di bahagian kemaluan Timberlake semasa dia diraba.

MatKepoh- Artis Hollywood ni apa nak jadi la diorang ni, Kat public pun boleh buat macam ni. Tak tahu malu ke? Harap-harap artis Malaysia tak jadi macam ni la.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , , , , , , ,

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Shahir AF8 Retak Tangan Kiri

Posted: 08 Jun 2011 06:55 AM PDT

Shahir AF8 Retak Tangan Kiri

Tangan kiri  pelakon filem Karak, Shahir AF8 di katakan retak akibat terjatuh di bilik air ketika dia sedang mandi. Disebabkan kejadian tersebut, Shahir terpaksa bercuti selama seminggu untuk berehat dan kembali sembuh.

"Dia sedang bercuti di kampung halamannya. Ketika di bilik air, dia tergelincir lalu jatuh menyebabkan tulang tangannya retak. Selepas itu dia telah dibawa ke pusat perubatan berdekatan untuk mendapatkan rawatan." Kata Suriani Ahmad, pengurus artis, Astro Entertainment Sdn Bhd (AESB).

"Kejadian tersebut tidak terlalu teruk, dia hanya mengalami retak sahaja dan mungkin akan pulih cepat dan meneruskan aktiviti seninya," katanya lagi.

p/s: hati-hati la ya Shahir lain kali.. :) nasib baik takde kecederaan yang serius. Korang pembaca MatKepoh pun hati-hati la ya.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , , , , , ,

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.