Adsense

Ahad, 19 Jun 2011

Celebrity News

Celebrity News


Cerita Malam Pengantin Abon

Posted: 19 Jun 2011 01:04 AM PDT


Seorang lelaki bernama Baskon yang baru saja menjalani malam pertama bersama isterinya, menceritakan tentang kemuskilannya kepada seorang kawan, Abon.

"Wah, gila juga! Ternyata memang benar," ujar Baskon. "Kebiasaan yang sering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin."

"Sebenarnya apa yang berlaku semalam?" si Abon ingin tahu.

"Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melanggan perempuan."

"Ho oh."

"Nah, terus malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan hubungan, tanpa sengaja aku memberikan wang RM 100 pada isteri aku."

"Wah, gila kau!" Abon terperanjat. "Bagaimana? Isteri kau marah?"

"Itulah masalahnya," Baskon menjawap. "Dia malah memberikan pulangan wang RM 25 kat aku!"

ZoOM : 2 X 5 = 10 :)

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Pak Uda @ Zami Ismail Meninggal Dunia | Gambar Pak Uda

Posted: 18 Jun 2011 11:19 PM PDT


Zami Ismail, 67 tahun atau lebih dikenali dengan nama Pak Uda telah pun meninggal dunia pagi tadi. Pak Uda telah meninggal dunia jam 10.30 pagi tadi di IJN  akibat serangan jantung…Arwah Zami Ismail merupakan seorang pelakon komedi yang telah menghiburkan kita menerusi sitkom Pi Mai Pi Mai Tang Tu.


Arwah akan disembahyangkan dan disemadi di Tapah, Perak.

Marilah kita sama-sama sedekahkah surah AL-Fatihah untuk arwah

AL-FATIHAH


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Kisah Bakal Mak Mentua Jual Anak !!!

Posted: 18 Jun 2011 10:50 PM PDT


Emak Minah: "Yerlah... anak saya blajar lulus universiti.... tak nak
bilang baper... tapi biar lah patut-patut.... selalunya yang belajar
tinggi dalam lingkungan 10 Ribu.... tapi ini lah satu satunya anak pompan
saya.... harap harap paham jerlah~"

Emak Mat : "Saya paham maksud awak... tapi saya harap awak pun paham lah
yer... kalau terlampau tinggi harus ditangguhkan nanti... biarlah
dicepatkan biar jauh dari maksiat..."

Emak Minah : "Kalau awak tak mampu... Anak saya nie bukan tak laku...
ada banyak lagi yang tunggu..... dah lah harga rendah.... nak cepat pulak
tuh... apa nanti orang cakap..."

Mat : "Yerlah makcik... Makcik nie jual anak ke kereta? Takda macam
gini.... SEKARANG jugak saya DOWNPAYMENT 2 Ribu... Saya bawak balik anak
makcik.... Malam nie saya TEST DRIVE DULU SEMUA.... kalau dalam semua
BAIK.... Jangan cakap 10 RIbu 12 Ribu pun saya letak... tapi kalau dah

LEMAU, ENJIN PUN TAK BAGUS tuh anak makcik DENGAN DEPOSIT DEPOSIT semua
MAKCIK boleh simpan!!"
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!