Adsense

Ahad, 1 Mei 2011

Celebrity News

Celebrity News


Zahiril dan Shera pelakon Juvana nikah 20 November 2011

Posted: 01 May 2011 07:08 AM PDT

Nampaknya seorang lagi artis yang melangsungkan perkahwinan mereka pada tahun 2011, berita terbaru yang ZoOm ketahui ketika sedang bercuti di Port Dikson sejak jumaat semalam. Nasib baiklah ada Blackberry ZoOm jadi peneman dan penyumbang kepada penulisan di ZOoMartis Dot Net.

Ops..kita tinggalkan kisah mengenai Blackberry, pasangan ini mengumumkan tarikh perkahwinan mereka di rumah keluarga Shera di Taman Tasek Indra.

Semoga hari bahagia yang selalu ZOoM katakan akan menjadi kenyataan dan tidak dapat dilupakan oleh pasangan ini.

ZoOM : APa KOmen Anda !??
Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Twitter Jang Wooyoung atasi Putera William dan Kate Middleton

Posted: 30 Apr 2011 10:56 PM PDT

ZOoM baru pertama kali mendengar dan membaca kisah artis muda daripada korea ni, dan untuk makluman anda artis bernama Jang Wooyoung ini menganggotai kumpulan 2PM yang popular di Korea.Memang menakjubkan apabila jejaka ini mengatasi twiter putera william dan Kate sebab seperti yang anda semua tahu berbilion manusia di bumi ini yang menyaksikannya di kaca tv dan secara langsung.

Walaupun umur baru berusia 23 tahun pada 2011 masih ramai yang ingin melawan takdir dengan berharap usia artis ini tidak akan dimamah usia.

Nak kekal muda senang je buat amal banyak-banyak dan sentiasa mengingatinya, insyallah kalau ada rezeki dan hidayah darinya kita akan kekal muda di alam yang satu lagi.


Suka Gossip Ini ClickLah Like !!