Adsense

Jumaat, 29 April 2011

Celebrity News

Celebrity News


Kata-Kata Seksi Suami Kepada Isteri

Posted: 28 Apr 2011 07:45 PM PDT


Kamal diundang kawannya makan malam.Mizal si tuan rumah, memanggil isterinya dengan kata-kata Sayang...Manis... Cintaku... Sayangku...Kasihku... dan seumpamanya.

Kamal memandang Mizal danberkata,"Romantis sekali, setelah berpuluh tahunmenikah, kau tetap memanggil isterimu dgn kata-kataitu."

Mizal mengangkat bahu dan berbisik,"Sebenarnya,aku lupa namanya sejak tiga tahun lalu."

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Cerita Lawak : Kisah Seluar Dalam Pembantu Rumah

Posted: 28 Apr 2011 07:40 PM PDT

Pada satu hari, si suami balik dari kerja dan mendapati si isteri tengah bergaduh besar dengan maid indonesianya. .. maka si suami dengan hati yg suci ingin lah jadi org PBB jap, nak tolong damaikan suasana.. maka bertanyalah si suami ngan suara yg lembut pada isterinya..Apa hal ni!!!!!

Yang... . kenapa bising2 ni"... ..jawap si isteri dgn nada marah... "ni hah!!!!! seluar dalam i hilang, tentu si Tuti(nama ni rekaan semata2) yang curi seluar dalam Gucci i yg mahal yg i beli kat Beijing tuhh!!! " Disambut pulak oleh si suami ... ." alahai Yang ni, takkan lah sebab hilang satu helai seluar dalam pun nak bising se kawasan perumahan. Dah, dah,nanti Abang belikan ganti yg lebih mahal dan seksi lagi... "

Berkata lagi si isteri... "Tapi bang, kalu sehelai i tak sakit hati sangat, ni yang hilang tu , 10 helai tau... ... 10 helai!!! (sambil tunjuk jari sepuluhnya)" Maka terkejut beruklah si suami dengar berita ini, berpusing lah dia pada Tuti yg terkebil2 sejak tadi... dgn suara yg lebih lembut lagi ,si suami bertanya... ."betul ke Tuti, kamu yang curi seluar dalam mak encik kamu ? Ingat... .kamu mesti bercakap benar!!!"

Si Tuti dengan muka yang ketakutan dan suara terketar2 yg pekat dgn pelat indonesianya pun menjawaplah. .. . " tapi... tapi... tapi... bapak kan tahu saya enggak pernah pakai seluar dalam!!!!! "



Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Cerita Lawak : Kisah Perempuan Bisu Dan Hotdog

Posted: 28 Apr 2011 07:31 PM PDT

Alkisah ada seorang perempuan bisu yang sudahpun berkahwin, pada suatu hari, dia telah ke supermarket untuk membeli daging, tetapi disebabkan dia bisu, dia mempunyai kesusahan untuk berkomunikasi dengan para pekerja di sana.

Disebabkan begitu, dia membuat keputusan untuk memanggil kashier masuk dalam bilik.

Pada hari yang pertama, dia nak beli dada ayam. Dia pun panggil kashier tu masuk dalam bilik sulit, pompuan tu bukak baju dia, tunjuk kat dada dia, pastu buat aksi ayam. Kashier tu pun paham, then dia pun kasi dada ayam kat dier.

Next day, dia nak beli paha ayam. Dia pun panggil kashier masuk bilik, dia angkat skirt dia, tunjuk kat paha dia, pastu buat aksi ayam. Kashier tu pun paham, kasi dia paha ayam.

The next day lagi, dia nak beli hot-dog. Dia pun bawak suami dia.

Soalannya ialah:

Apakah isteri tu akan buat?
















Fikirlah... .




















Fikir... ... .















Tak tau?



















Dia suruh suami dia cakapla sebab... .suami dia tak bisu..
Apa yang korang susah susah fikir ha? huah huah huah... ..

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Cantiknya Maizawati Di Metro Online

Posted: 28 Apr 2011 07:07 PM PDT

Terkejut ZoOM bila melihat gambar ni sebab menurut akhbar metro wanita ini adalah Maizawati. Memang bertuah si suami memiliki Maizawati yang kini sudah mempunyai 7 orang anak namun daripada raut wajahnya membuatkan masih ramai yang berkenan.

Apa kata anda mengenai gambar Maizawati ni ?

1.Cantik
2.Ayu
3.Ceria dll

ZoOM : Bagi ZoOM kita perlu bersyukur kepadanya kerana dianugerahkan kelebihan di muka bumi ini.

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!