Adsense

Jumaat, 28 Januari 2011

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com


Awal Ashaari Kahwin Bukan Untuk Elak Dicop Gay

Posted: 27 Jan 2011 04:20 PM PST

Artis lelaki pujaan para gadis kini dilanda kontroversi apabila dicop gay. Betulke Awal Ashaari gay? Mungkin ramai yang berpandangan macam tu sebab gaya maskulin dia.

Mat Kepoh pasti yang Mat Kepoh bukan gay. Tapi Mat Kepoh rasa Awal pun bukan gay. Ada mulut orang berkata Awal rancang nak kahwin sebab dah ramai tahu dia gay.

Biar betikkk!! Namun Awal Ashaari menafikan sekeras-kerasnya khabar angin tersebut. Kalau tak percaya, boleh tanya buah hatinya Scha Alyahya.

Memang Awal ada merancang untuk berkahwin pada umur 30 tahun, tapi biarlah waktu tersebut datang sendiri. Dia akan mengumumkan perkara baik itu bila sudah ebrsedia nanti.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , , , ,

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

AC Mizal Kembali Aktif Dalam Karier Seni Hiburan

Posted: 27 Jan 2011 03:53 PM PST

ac mizal

Taukey besar ni nampaknya tak boleh lari daripada bidang seni. Walau sibuk macam mana pun AC Mizal dengan perniagaannya, dia tidak akan lupa industri yang pernah naikkan dia dulu.

AC Mizal kini bersama-sama menjayakan Teater Muzikal Tun Mahathir 2 dan muncul sebagai Aziz. Apa-apa pun perniagaannya masih lagi berjalan seperti biasa.

Selain daripada teater muzikal ni, pihak Astro pun ada menawarkan peluang kepada AC Mizal untuk mengacarakan beberapa program baru di Astro. Namun dia masih tidak pasti program apa.

Jangan lupa, AC Mizal sekarang sudah bergelar Datuk pun masih bergiat dalam seni.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , ,

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.