Adsense

Selasa, 7 Disember 2010

Celebrity News

Celebrity News


Gambar Eisha Dan Reza Pengacara Program Pilih Kasih ke 2

Posted: 07 Dec 2010 07:48 AM PST

Inilah wajah pengacara program pilih kasih musim ke 2 kendalian abang Rosyam Nor yang semakin dikenali dan mempunyai peminat sendiri. Malah kelainan yang dibuat dalam program ini lain daripada yang lain kerana Media masuk untuk menemuramah dan peserta dibenarkan berinteriaksi dengan dunia luar.


Berikut gambar peserta Program Pilih Kasih Musim Ke 2, Siapakah pilihan anda ?

Gambar Terbaru Anak Isma dan Tomok

Posted: 07 Dec 2010 07:16 AM PST

Comelnya anak-anak Isma Akademi Fantasia ni, Ops Tomok pun ada juga dalam gambar Facebook Isma.Daripada gambar pun kita dah tahu yang keluarga ini bahagia. Hari demi hari Tomok juara OIAM ini nampak kacak dan bergaya...bukan kacak dalam pancaindera tau.. ( Senyum sebab teringat masa ZoOm menjadi salah seorang jejaka yang menghiasi ruangan pancaindera di suratkhabar)


Lagi gambat yang sempat ZoOM upload  Isma, anak-anak dan Tomok:











Credit : Facebook Isma AF

Piala AFF: Skuad negara mara ke separuh akhir Piala Suzuki AFF

Posted: 07 Dec 2010 07:30 AM PST

YEahhhhhh Malaysia Mara ke separuh akhir  !!!! Ikuti laporan dari utusan dibawah :



07/12/2010 10:24pm

KUALA LUMPUR 7 Dis. - Malaysia berjaya menempah tempat ke saingan separuh akhir Piala Suzuki AFF selepas mencatat kemenangan 5-1 ke atas Laos dalam perlawanan terakhir Kumpulan A.
Laluan dipermudahkan lagi dengan pertemuan Indonesia dan Thailand berakhir dengan kemenangan 2-1
memihak kepada pasukan tuan rumah untuk membolehkan Malaysia menduduki tempat kedua Kumpulan A di belakang tuan rumah, Indonesia. - Utusan

Julia Evans Mengaku Zizan Raja Lawak Adalah lelaki Idaman

Posted: 06 Dec 2010 07:09 PM PST

Ini yang ZoOm baca hari ini mengenai gadis yang putih melepak ni mengenai Zizan yang digossipkan bercinta dengan beliau. Namun empunya diri tampil dengan jawapan dibawah mengenai kisahnya yang sebelum ini menjadi perhatian kerana putus cinta dengan seorang penyanyi berkumpulan ( Bunkface ).Berikut "Statement" Julia kepada wartawan :
"Saya memang selesa berkawan dengan Zizan kerana dia kelakar dan matang. Keserasian antara kami mula terbina sejak membintangi filem Hantu Bonceng.
"Saya tak nafikan dia menepati kriteria lelaki idaman tetapi buat masa ini, saya belum bersedia untuk bercinta semula," katanya yang ingin memberi tumpuan kepada pengajian dan karier terlebih dahulu.


ZoOm : APa-apa lah dik...kalau betul pun apa salah nyer..seperti yang ZoOm selalu tullis... " Bujang Lagi Tak Apa ...!! "