Adsense

Selasa, 16 November 2010

- Blog Hanz -

- Blog Hanz -


Gambar Perkahwinan Baizura Kahar

Posted: 15 Nov 2010 10:36 PM PST

Siapa masih ingat lagi dengan pelakon, Baizura Kahar? ala itu pun korang boleh lupa ke, pelakon cerita dalam Dunia Baru tu. Kalau tidak silap, dia pernah menang Anugerah Pelakon Wanita Terbaik dekat Anugerah Skrin pada tahun 2008. dengar khabar lagi, dia ni dah tak berlakon dan baru sahaja berkahwin pada tarikh 13 November 2010 yang lalu. Perkahwinannya bertambah seri, apabila dia memakai tudung. Tahniahlah kepada kedua-dua mempelai.
























Irma Hasmie buka buku baru, jadi single!

Posted: 15 Nov 2010 10:34 PM PST

Janji yang diikat di antara dua hati tidak semestinya berakhir dengan ikatan perkahwinan. Hakikat itu terpaksa di terima oleh pelakon Irma Hasmie dan Nabil Ahmad apabila cinta yang disulam itu terputus di tengah jalan. Menerima dan pasrah dengan apa yang telah ditetapkan kedua-dua mereka menganggap perpisahan yang terjadi adalah suratan yang sudah tertulis dan perlu dilaluinya dengan tenang.


"Saya mahu hidup tenang, tidak mahu bercakap soal dia dan apa yang sudah terjadi di antara kami. Saya tidak menyalahkan takdir kerana apa yang berlaku saya anggap sebagai lumrah kehidupan. Saya dah tutup buku lama dan mulakan yang baru. Saya bersyukur kerana diberikan kekuatan di saat-saat ini. Jika sudah termaktub olehNya, saya terima dan reda dengan dugaan ini," katanya kepada mStar.

(VIDEO) Ucapan Hari Raya Aidil Adha daripada Heliza AF

Posted: 15 Nov 2010 10:34 PM PST

Kesibukan kerjaya tidak menghalang Heliza untuk membuat satu video klip ringkas untuk Hari Raya Aidil Adha yang dirayakan pada hari esok. Tu pun malam ni dorang masih lagi bekerja. Ucapan yang dimulakan lagu raya yang jarang didengar telah membuatkan hati merasa pelik bila mendengarkannya, version mana pun penulis tak tahu. Edisi sendirian berhad daripada Heliza agaknya. Keke. Apa-apa pun video ini mungkin mewakili semua artis di Malaysia dengan ucapan yang sama kepada rakyat Islam di Malaysia dan juga sekitarnya.


(GAMBAR) NEW PROTON INSPIRA 2010

Posted: 15 Nov 2010 04:07 PM PST




Proton Inspira Coupe – next generation Putra?

Posted: 15 Nov 2010 02:15 PM PST

(VIDEO) Bruno Mars - Just The Way You Are

Posted: 15 Nov 2010 01:39 PM PST


(VIDEO) Cium Mulut Tepi Jalan...WTF

Posted: 15 Nov 2010 09:02 AM PST