Adsense

Selasa, 5 Oktober 2010

Sensasi

Sensasi


Video Miming Cikgu Shida Waka Waka Ey ey...ada yang tak suka...ada juga yang suka

Posted: 05 Oct 2010 06:38 PM PDT

Okeylah bagi mereka yang ada facebook pasti dah pernah terengar atau tgk Video Miming Cikgu Shida nie..

Nie la Hobi cikgu shida semasa lapang,rekod Video Mimimg lagu-lagu pilihan sambil membuat aksi2 yang kelakar..hehe..

Lokasi pastinya didalam bilik tidur Cikgu shida sendiri...

Ramai yang kurang senang dengan ke-sportingan Cikgu shida membuat aksi2 yang kelakar dan ada yang melabelkan sebagai memalukan...

Kesian Cikgu Shida...kemungkinan Miming Waka waka adalah yang terakhir darinya...tapi mungkin tidak...aha.. :P

nie petikan dari status Facebook Teacher Shida

TIADA LAGI VIDEO-VIDEO MIMING DARIPADA TeacherShida KERANA dia AMAT KECEWA KERANA DITUDUH MEMALUKAN PROFESION PERGURUAN, TAMBAH MENGECEWAKAN KERANA IANYA DATANG DARI GURU-GURU SENDIRI.

bagi Sensasi la,masa mula2 tgk tue mcm ish,tak senonoh pun ader,tp bila pikir2 balik,mcm funny,fun,entertaining...

She's a very sporting teacher,yang meralisasikan minatnya dalam bidang hiburan dgn caranya yang tersendiri...Ramai dikalangan kita yang lebih suka mencemuh dan melihat secara negatif semata2...

Kalau kita tgk bangsa lain...cthnye si Namawee yang sensasi rasa hampeh tue...fames dgn karya kontroversi dulu "Negara ku ku".karya2nya itu tidak dikutuk dicemuh bangsanya,malah mereka memberi sokongan kepadanya...

apa yg sensasi cuba sampaikan is,janganlah bersikap menghukum dan negatif sgt...sifat negatif menyekat dan menghalang seseorng utk maju...

Cikgu Shida nie,kira very sporting dan confidence dgn diri sendiri ...Sensai dulu pernah ada cikgu jenis yang sporting mcm nie...best sbnarnye,cikgu yg sporting,anak-anak murid pun jadi minat dan ceria dgn gelagat cikgu...

Lainla situasinya kalau cikgu tue kat skolah garang,x sporting,kolot...tetiba ada video mcm nie,mesti rasa mcm,,eee gediknye cikgu nie...kekekek

Apa-apa pun,masing2 ada persepsi masing2 ...ada yang suka..ada yang tak suka...

Semoga terhibur...




ada lagi satu Video Cikgu Shida yang funny
klik link utk tgk..sbb dia cume leh tgk dlm youtube saja..

MIMING Yank (Wali Band)

Video kelakar: Dont trust Profile Picture

Posted: 05 Oct 2010 05:54 PM PDT



Haha,funny...

Rita dedahkan kembar suaminya (kekasih Ayu Raudhah) pernah cuba rapat dengannya suatu ketika dulu...Ayu Raudhah menyibuk hal rumahtangga Rita

Posted: 05 Oct 2010 05:37 PM PDT

BERAT hatinya meluahkan apa yang terbuku di hati, apatah ia lagi membabitkan soal peribadi. Sememangnya selama ini pun, dia jarang bercerita mengenai hal ehwal rumah tangga kepada orang lain.

Tapi kali ini, bukan mahu mendedahkan pekung di dada, jauh sekali menyebar kisah rumah tangga, namun tahap kesabaran Rita Rudaini Mokhtar, 34, ada batasan apabila perkahwinannya dengan pemain bola sepak kebangsaan, Mohd Aidil Zafuan Abd Radzak, 23, sering diuji.

Rumah tangga yang dibina atas dasar cinta selama ini sebenarnya tidak pernah bermasalah, malah mereka bahagia. Hanya sesekali `bergegar' dek kerana mulut dan campur tangan individu tertentu dan tidak keterlaluan dikatakan, keluarga mentua turut menjadi punca sengketa.

Lebih menyakitkan, timbul gosip kononnya Rita menghalau ibu bapa Aidil sewaktu berkunjung ke rumah mereka, baru-baru ini. Cukup keterlaluan, sedangkan itu hanyalah fitnah semata-mata. Hakikatnya, ibu bapa mentua hanya sekali menjenguk Rita ketika dramatis terkenal itu bersalin anak pertamanya, Airit Rayyan Rizqin di Prince Court, Ampang, setahun lalu.

"Sudah lama saya mendiamkan diri, tetapi kali ini, tahap kesabaran saya ada batasannya. Tidak cukup lagikah memalukan saya dan keluarga selama ini?

"Dulu, bagi saya biarlah anjing menyalak bukit, kerana ia tidak akan runtuh. Tetapi kini keadaan semakin teruk. Semakin saya diam, semakin menjadi-jadi mereka memburukkan saya.

"Kali ini saya terpaksa buka mulut mempertahankan diri, apabila hak dan maruah saya bagai dipijak-pijak.
"Hubungan saya dengan beberapa wartawan terjalin baik sejak lebih 10 tahun. Apa saja cerita baik dan buruk sampai semula ke pengetahuan saya. Saya hairan kenapa pelakon Ayu Raudhah turut campur tangan dalam urusan keluarga saya?" kata Rita sambil merenung jauh, sambil sesekali mengusap air matanya yang bergenang, mungkin terlalu sebak memikirkan apa yang sedang berlaku ketika ini.

Menurutnya, kalau sekalipun mahu mengambil hati bakal keluarga mentua, kenapa perlu mengaitkan dirinya dan menyakiti dirinya dengan menyebarkan fitnah keterlaluan.

"Saya tidak pernah mengenalinya secara rapat. Saya hanya bertemunya hanya sekali, ketika Ayu menjadi pelakon tambahan dalam drama Rafflesia.

"Itupun bekas kekasihnya, Pekin yang memperkenalkannya. Saya tidak tahu apa yang menyebabkannya cemburu, sakit hati dan sanggup menyebarkan fitnah. Kalau pasal saya ada hubungan dengan bakal suaminya, Mohd Zaquan Adha, itu cerita lama," jelas pelakon ini lagi.

Menurut Rita lagi, tidak perlulah hendak bercerita dan mengungkit kisah peribadinya yang lampau kerana itu semua sudah berlalu kerana yang penting sekarang ialah kehidupan masa depan.

"Suami dan rakan-rakan baik tahu apa yang berlaku. Tidak perlulah ungkit cerita lama. Saya tidak mahu mengaibkan sesiapa. Saya nak jelaskan - kalau kaki disko, pemabuk dan kaki perempuan seperti itu, memang tidak sesuai dengan saya.

"Apa yang dilakukan, lebih mengeruhkan hubungan saya dengan keluarga mentua. Apa yang diceritakan keluarga mentua disebarkan kepada wartawan hingga menjadi gosip dalam beberapa akhbar. Saya cukup terkilan.

"Dia bukan hanya menabur cerita yang bukan-bukan kepada rakan wartawan, malah turut bercerita keburukan saya pada orang produksi (pekerja penerbitan filem atau drama).

"Bagi saya, kalau nak buat fitnah cermin diri dulu. Dia baik sangat ke? Sebelum menjaga tepi kain orang, tengok kain sendiri yang sudah koyak rabak. Bukan orang industri tak tahu perangainya selama ini. Janganlah bersikap lebih sudu daripada kuah," katanya.