Adsense

Rabu, 6 Oktober 2010

borak kosong

borak kosong


Suka setubuh mayat

Posted: 06 Oct 2010 09:00 PM PDT


Carl Tanzler (8 Februari 1877 – 23 Juli 1952) semasa hidupnya telah menderita tabiat yang aneh iaitu menyukai atau bercinta dengan Mayat.Pemuda kelahiran Jerman ini adalah seorang Radiolog RS Marin di Amerika Syarikat. Kes ini terbongkar setelah 7 tahun berlaku.



Pada malam hari Carl Tanzler datang ke kuburElena Milegro untuk menggali kuburnya dan membawa mayatnya yang tinggal tulang-tulang sahaja. Setelah dibawa mayat itu ke rumahnya, mayat yang tinggal tulang itu, Carl membentuk kembali menjadi susuk tubuh manusia dengan menggunakan lilin yang telah direndam dengan sutra kemudian ramuannya dibalutkan kepada tulang .






Setelah itu, Carl membaringkan mayat itu dan menyemburkan minyak wangi  untuk menghilangkan baunya. Sejak itu dia hidup bersama mayat Alena Milegro itu dan melayannya seperti manusia hidup. Carl pun sering menyetubuhi Mayat itu.Setelah7 tahun kemudian, saudara Alena,  mendengar berita tentang Carl yang tidur dengan kakaknya yang sudah meninggal itu. Florinda pun menyelidiki untuk mencari perkara yang sebenarnya.

Pengantin oh pengantin

Posted: 06 Oct 2010 08:00 PM PDT

Kerana terlampau gembira baru lepas berkahwin pengantin ini sanggup
di perlakukan seperti ini sambil di perhatikan orang ramai
dan isterinya....





dah macam orang tak betul...


Akibat kelaparan bangkai gajah habis dalam satu jam

Posted: 06 Oct 2010 07:00 PM PDT

Sungguh kasihan melihat mereka yang di dalam kelaparan,  Satu Jam Bangkai Gajah Habis.. KELAPARAN yang berkepanjangan di ZIMBABWE sungguh membuat hati terasa hiba.. kasihan .. sungguh kasihan..


Bagi pencinta binatang menyedihkan melihat kematian gajah jantan. Tetapi bagi penduduk Zimbabwe yang kelaparan, itu sebuah keajaiban. Bangkai menyediakan sumber makanan penting, bagi ratusan warga desa yang putus asa dekat Taman Nasional Gonarezhou mereka langsung menyerbu dan memotong serta mengambil dagingnya. Menggunakan parang, kapak dan pisau terbuat dari tin mereka potong bangkai gajah seberat enam tan, yang ditemukan di dalam semak belukar.





Lawa, kucing istimewa 26 jari

Posted: 06 Oct 2010 06:21 PM PDT

PADANG BESAR - Seekor kucing betina milik pasangan suami isteri di Kampung Alor Sena dekat sini memang istimewa. Ini kerana ia yang diberi nama Lawa memiliki 26 jari pada kakinya.

Lebih istimewa, Lawa dikatakan cekap menjaga sekitar rumah tuannya yang terletak di kawasan sawah daripada ancaman haiwan perosak seperti tikus mungkin lantaran jari kakinya yang banyak itu.

Lawa yang berusia enam bulan, memiliki tujuh jari di kaki kanan dan kiri hadapan manakala dua kaki belakangnya masing-masing mempunyai enam jari.



Menurut pemiliknya, Bakri Abu Hanifah, 49, sejak dia memelihara Lawa empat bulan lalu ketika usianya dua bulan, masalah tikus sawah yang kerap mengganggu rumah dan kebun mereka sudah tiada lagi.

"Menariknya, Lawa tidak makan tikus yang dibunuhnya dan dalam sehari, Lawa tangkap lebih lima ekor tikus," katanya ketika ditemui di rumahnya di Kampung Alor Sena dekat sini semalam.

Bakri yang merupakan seorang pekebun menemui Lawa yang terperangkap pada perangkap musang yang dipasang di kebunnya.-kosmo online

Lelaki di rogol tiga wanita bergilir-gilir

Posted: 06 Oct 2010 05:45 PM PDT

HARARE - Seorang lelaki Zimbabwe mendakwa sekumpulan tiga wanita menculik, memberinya dadah sebelum merogolnya dalam kejadian serangan seks ke atas lelaki yang berlaku buat kali kelima dalam tempoh setahun, kata seorang jurucakap polis semalam.

Lelaki berumur 26 tahun itu memberitahu polis dia ditawarkan untuk menumpang kenderaan yang dinaiki wanita berkenaan di bandar Bulawayo selatan Zimbabwe.

Namun, lelaki itu kemudian tidak sedarkan diri apabila tubuhnya ditolak ke belakang manakala kepalanya ditutup dengan pakaian semasa berada di dalam kenderaan tersebut.

Dia mendakwa tidak sedarkan diri selepas diberikan sejenis bahan yang rasanya seperti alkohol.

"Selepas dia terjaga, lelaki itu berada dalam keadaan bogel dan wanita-wanita itu merogolnya bergilir-gilir dan menderanya," kata jurucakap polis itu, Wayne Bvudzijena.

Lelaki itu memberitahu polis, dia tidak sedarkan diri selepas serangan itu tetapi kumpulan wanita tersebut kemudian bertindak meninggalkannya.

"Wanita-wanita itu mengambil wang sebanyak AS$300 (RM929.25) dan telefon bimbit," kata jurucakap polis tersebut.

Kejadian yang berlaku pada Jumaat itu merupakan serangan kali yang kelima dilaporkan pernah berlaku di beberapa tempat di negara ini melibatkan sekumpulan wanita pelbagai saiz badan.

selanjutnya > kosmo online

Bila nyawa tak ada nilai...

Posted: 06 Oct 2010 05:00 PM PDT

Air- cond punya pasal sanggup mengadaikan nyawa..
tak ada terfikir bahaya yang mendatang...
inilah bila nyawa tiada nilai...

apa yang di fikrkannya sebelum membuat kerja begini...


Nama pelik bagi syarikat

Posted: 06 Oct 2010 10:01 AM PDT




Bagi mereka biasa.....








Lapar punya pasal sanggup ratah ayam hidup-hidup

Posted: 06 Oct 2010 09:01 AM PDT

 Bila dah lapar dah tak peduli dah...
belasah janji boleh kenyang....





sumber : unic77.tk

Minum susu anjing?

Posted: 06 Oct 2010 08:00 AM PDT

Kenapa manusia suka menunjukkan kebodohannya sendiri ?


 agaknya dalam hati anjing itu berkata "bodohnya manusia ini!!"


Wanita dilanggar sehingga terpelanting tetapi masih hidup

Posted: 06 Oct 2010 07:04 AM PDT

Bila Tuhan berkehendak apapun yang mustahil bagi kita tidak mustahil bagi Tuhan, tak terkecuali maut kerana kelahiran, kematian dan rezeki hanya Tuhan yang menentukan. Seperti rakaman video berikut dari sebuah kamera CCTV yang merakamkan kejadian yang mendebarkan dimana sebuah kereta yang  dipandu laju telah melanggar seorang wanita dari belakang sehingga terpelanting.

Daripada rakaman CCTV ini kita mengira wanita tersebut cedera parah dan meninggal dunia. Kejadian ini berlaku   disebuah jalan di Brazil pada 2 Oktober lalu ketika wanita iru balik dari kerja.

Seorang saksi  Ana Christina Santana, 55 tahun mengakuterkejut atas kejadian tersebut. pemandu kereta itu sendiri adalah wanita dan menangis tak henti henti kerana merasa bersalah dan takut atas pelanggaran yang melibatkan dirinya. Mangsa yang di tolongnya ternyata hanya luka ringan dan selamat. Semua itu terjadi atas kekuasaan Tuhan.













Bila nafsu tak dapat di bendung...

Posted: 06 Oct 2010 01:04 AM PDT

Beginilah kalau nafsu tak boleh di bendung...
Dah tak kira.....









Beranikah mencuci handphone anda dengan cara begini?

Posted: 05 Oct 2010 11:28 PM PDT

Ada tak diantara kita yang berani mencuci handphone dengan
cara begini...











berani ke tak ???

sumber : unic77.tk