Adsense

Khamis, 8 Julai 2010

[LANGGANAN] Artikel Berita Semasa Online

[LANGGANAN] Artikel Berita Semasa Online


(Paul The Octopus) Bomoh Germany World Cup 2010

Posted: 08 Jul 2010 09:12 AM PDT

Mat Saleh oh Mat Saleh ada sahaja idea mereka ini. Mat Saleh punyalah percaya bulat-bulat yang kononnya, Paul The Octopus, bomoh terbaru daripada Germany ini telah berjaya meneka dengan tepat keputusan World Cup 2010 kali ini. Yang di pihak penyokong Argentina, dikatakan ketika ini ada cubaan untuk membunuh dan memakan pula [...] Related posts:
  1. Pengadil Malaysia Layak World Cup 2010
  2. Keputusan Suku dan Separuh Akhir (FIFA World Cup 2010)
  3. (Gambar) Tragedi World Cup 2010. Demam Bola Bermula..

(Review) Kereta Perodua Myvi Limited Edition – Ladies

Posted: 08 Jul 2010 03:20 AM PDT

Satu lagi variasi terbaru kereta Malaysia yang popular dalam segmen Kompak, kereta Perodua Myvi Limited Edition (LE) telahpun dilancarkan baru-baru ini dengan harga RM 48,600 di atas jalan termasuk Insurans dengan pilihan warna metalik (atau kurang RM500 sekiranya memilih warna solid). Kali ini, kereta Perodua Myvi Limited Edition (LE) dikhususkan  kepada pelanggan wanita,berdasarkan iklan yang lebih [...] Related posts:
  1. [LAUNCH] Kereta Perodua Baru MPV (Alza) VS Proton Exora
  2. (Tahun 2009) Statistik Jualan Kereta di Malaysia
  3. (Review) Kereta Peugeot 3008 di Malaysia

(Jawatan Kosong) Perbadanan Putrajaya

Posted: 07 Jul 2010 11:20 PM PDT

Perbadanan Putrajaya dengan ini mempelawa calon-calon warganegara Malaysia yang berkelayakkan dalam bidang-bidang yang berkaitan untuk mengisi beberapa jawatan kosong yang ditawarkan ketika ini adalah seperti berikut:Senarai Jawatan Kosong Perbadanan Putrajaya : PEMANDU KENDERAAN GRED R3 (KONTRAK) PENOLONG JURUTERA (AWAM/ELEKTRIKAL/MEKANIKAL) GRED J29 (KONTRAK) JURUTEKNIK (AWAM/MEKANIKAL/SENIBINA) GRED J17 (KONTRAK) PEMBANTU PERTANIAN GRED G17 (KONTRAK) AHLI MUZIK GRED B27 (KONTRAK) PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) GRED [...] Related posts:
  1. (Jawatan Kosong) RISDA 2010
  2. (Jawatan Kosong) Lembaga Lebuhraya Malaysia LLM 2010
  3. (Jawatan Kosong) Universiti Putra Malaysia UPM 2010

Blogger Malaysia Today Raja Petra Kamarudin Kebal?

Posted: 07 Jul 2010 09:37 PM PDT

Tiadala….kebal mana pun pak cik seorang ini. Asyik-asyik nak bikin kontroversi dengan pendedahan-pendedahan yang beliau buat selama ini terhadap salah laku pemimpin-pemimpin Malaysia. Sekarang ini beliau menjadi buruan polis. Hebat betul penangan blogger Malaysia Today, Raja Petra Kamarudin sehingga menjadi tumpuan polis…dalam sibuk-sibuk diburu sempat beliau menunaikan “kewajipan” mengundi di Britain. Dalam banyak skandal kes yang [...] Related posts:
  1. (Jumpa) Raja Petra Kamarudin. Akhirnya..
  2. Kemelut Raja Kelantan Bakal Berakhir?
  3. [PANAS] “BENDERA INDONESIA” Hantar 200 Ilmu Kebal Serang Malaysia!!

(UiTM Student Portal – Login) Harap Diperbaiki

Posted: 07 Jul 2010 05:59 PM PDT

Mungkin ketika ini laman UiTM Student Portal Login sudah kembali pulih seperti biasa. Baguslah. Tetapi laman tersebut sudah kembali pulih disebabkan penggunaannya tidak sesibuk seperti sebelum ini. Kalau tidak…….. Seperti yang dialami kebanyakan penuntut UiTM yang sebelum ini terpaksa menunggu berhari-hari lamanya untuk menyemak keputusan semester masing-masing dek kerana kesibukan yang dialami oleh server UiTM itu [...] Related posts:
  1. (Jawatan Kosong) UiTM 2010
  2. Biasiswa Petronas 2010 Ditangguh?

(Video) Ariel Peterpan, Luna Maya dan Cut Tari MELETUP?

Posted: 07 Jul 2010 09:16 AM PDT

Daripada segi luarannya dan realitinya Indonesia adalah negara Islam terbesar di dunia. Okey…itu faktanya. Rakyat Indonesia ada yang bagus (teruskan) dan ada juga kepala otak mereka kacau bilau. Yang ini, moga diberikan kepada hidayah dan petunjuk kepada mereka. Sekarang ini Indonesia semakin dikenali dunia dek kerana produk terhebat mereka ketika ini melalui “sinetron” video Ariel Peterpan  [...] Related posts:
  1. (Gambar) Ariel Sharon Koma 4 Tahun Bagai Mayat Hidup
  2. Video Lucah Gadis Melayu Semakin Kronik!!
  3. Jutawan Muda Jual Video Seks. Kantoi!!!!

(Jawatan Kosong) Shell Malaysia

Posted: 06 Jul 2010 10:44 PM PDT

Finding ways to extract oil from difficult to reach places. Creating a cleaner fuel for cars by turning natural gas to liquids. We're developing all kinds of ideas to help meet the growing demand for energy. And we're looking for talented graduates to help us do more. We'll get you working with some of our [...] Related posts:
  1. (Jawatan Kosong) KWSP Terkini
  2. (Jawatan Kosong) UNITEN 2010
  3. (Jawatan Kosong) Perodua Malaysia 2010

Ambang Pilihanraya Umum Ke 13. Bersediakah “Malaysia”?

Posted: 06 Jul 2010 09:04 PM PDT

Baru sahaja setahun setengah selepas berakhirnya edisi Pilihanraya Umum ke 12 pada 8 Mac 2008 lalu, sekarang ini sudah ada cakap-cakap mengatakan Pilihanraya Umum ke 13 pula akan diadakan tak lama. Bila tarikhnya, tidak diketahui lagi…….Tetapi terdapat faktor-faktor yang memungkinkan Pilihanraya Umum ke 13 bakal berlaku lebih awal….. KUALA LUMPUR- Pemimpin-pemimpin Barisan Nasional (BN) menolak [...] Related posts:
  1. [BULAN MAC] Pilihanraya Negeri Perak?
  2. Pilihanraya Kecil DUN Kota Siputeh Diistihar Kosong!!
  3. [Pilihanraya Bagan Pinang] Barisan Nasional vs Parti Islam SeMalaysia?

Perubahan Cuaca Dunia. Punca?

Posted: 06 Jul 2010 07:47 PM PDT

Kalau sebelum ini rakyat Malaysia sudah beberapa kali diberikan peringatan yang bumi sudah tua dan sudah mula tanda-tanda yang bumi akan mengamuk. Perubahan cuaca dunia sudah lama berlaku dan sering dipaparkan kepada umum tetapi sekarang ini ia semakin teruk….Malam tadi pun buletin TV3 ada memaparkan kebanyakan bandar-bandar utama dunia mencapai suhu sehingga 40 darjah celcius. [...] Related posts:
  1. Cuaca Panas di Malaysia Hari Ini. Bumi Mengamuk?
  2. Kerosakan Amerika Syarikat Punca Utama Krisis Kegawatan Ekonomi Dunia?
  3. Punca Kes Ragut di Malaysia? Penyelesaian?

Najib Malaysia VS APCO Worldwide Terus Terikat

Posted: 06 Jul 2010 04:25 PM PDT

KUALA LUMPUR — Pentadbiran Najib memperbaharui kontrak khidmat APCO Worldwide untuk tempoh setahun lagi bulan lalu meskipun pembangkang membantah kehadiran firma tersebut atas alasan mempunyai hubungan dengan Israel, rejim yang dikutuk umat Islam. Difahamkan APCO mengambil konsultan-konsultan tempatan dalam kontrak terbaru dengan sumber Jabatan Perdana Menteri mengatakan, pakej kali ini tidak selumayan berbanding RM76.8 juta dibayar [...] Related posts:
  1. Kontroversi APCO Worldwide-Malaysia
  2. Kabinet Pilihan Perdana Menteri Malaysia (Najib)?
  3. Animasi 3D Malaysia, Upin dan Ipin Terus Jadi Contoh