Adsense

Sabtu, 12 Jun 2010

zoomartis

zoomartis


Fasha Sandha, Tiz Zaqyah bergaduh kerana Jejai !!!?

Posted: 12 Jun 2010 10:00 AM PDT

Huh...ini gossip terbaru mengenai Fasha dan Tiz Nur Kasih ni, semakin hebat diperkatakan di laman blog yang berpengkalan di Malaysia Khasnya..Kisahnya bermula apa bila Medan Twitter mereka berfungsi sehinggakan ramai yang mengetahui kisah mereka...Zoom malas nak cerita panjang lebar baca je la cerita di bawah ni....dan apa kata anda ?



Dek kerana geram sangat dengan tindakan pelakon muda yang mula dikenali ramai melalui drama bersiri 'Nur Kasih', Fasha telah ke Twitter-nya untuk menyelar tindakannya serta memberi amaran keras agar jangan di kacau haknya. Berikut disertakan empat 'posting' Twitter Fasha, semuanya dibuat pada 9 Jun lalu. Memang menarik untuk dibaca. Selain daripada memberi pendedahan - jika apa yang ditulis itu benar - kepada siapa Tiz disebalik watak Nur Amina, yang turut menarik perhatian adalah pengakuan Fasha tentang status Jejai di dalam hidupnya.




Hari yang indah..My love just made a confession ths morning. Eventhough its was lil hurt, but I can forgive him. The best part was, perempuan tu called my love at 4am. I found out about it last month n I asked her. Then perempuan tu bagi alasan to me that she called on behalf of someone else. Finally my love told me the truth, that she called to ajak lepak with her in subang. To that lady, u better watch out, don't mess with me ya. I got all the prove in the world. Dulu u dah call bf almy nadia pukul 3pg, n semua org production tau. Jgn sampai aku n almy reveal everything!

Yup, desperate gila. Dulu masa almy cerita I dengar je.. Bila kena kat batang hidung sendiri baru I tau. Dia ingat semua org nak dia kot. So pathetic RT @Natasya Syaa: @NurFashaSandha eeeuuuuu mmg x th malu punya pompuan...apelah call guy at 3 to 4 am n ajak lepak, aiyooooo desperate ea..

I tak sangka, selalu nak ajak I keluar with her, rupanya ada intention nak try my bf. Not only that, dia tu dari dulu memang kaki club, tapi ada pulak isu kononnya I ni yg ajar dia buat itu ini. I ramai saksi that she was the one yg selalu sangat beriya iya ajak ajak I lepak with her. Crazy lady. RT @SitiTakhirah: @nurfashasandha good choice. hope that woman finds her own lif

I yang ajar dia pergi club??? Excuse me... Ramai saksi2 yg tau..., siapa yg selalu ajak siapa. Dia tu bukan budak kecik. Memang dia dah dewasa. Kenapa pulak I nak ajar dia pergi club? Sebelum I kenal dia, mmg dia dah kenal..apa itu club. Sekian,terima kasih. RT @nurazreena: @NurFashaSamdha Sapa laa orang tu. @TizTIzTiz ke? Sebab dulu penah dengar gosip u yang ajaq dia clubbing semua. -Twitter FS

Gambar Terbaru Linda Hashim

Posted: 12 Jun 2010 09:53 AM PDT

Ingat tak dengan pelakon ini yang sebelum ini berlakon dalam Drama Durani, Sudah lama kita tidak mendengar khabar berita dan lakonan beliau.Tetapi yang terbaru Zoom ada ternampak Linda Hashim ini berlakon dalam Cerekarama di Tv3.


Ada tak Sesiapa yang tau biodata artis bernama Linda Hashim ni...Dan apa kata anda ?

Iwan AF8 Menimba ILmu Dengan Anita Sarawak

Posted: 12 Jun 2010 09:42 AM PDT

Bertuahnya anak muda bernama Iwan keluaran Akademi Fantasia 8 ni, baru keluar daripada Akademi sudah mempunyai guru yang mempunyai pengalaman yang cukup luas dalam industri muzik tanah air.Malahan Kak Nita jemput mereka dan ajar tanpa meminta bayara 1 sen pun...Semoga dimurahkan rezeki akak Nita kita ni, ikuti luahan anak muda ini mengenai ilmu yang datang dari akak Anita Sarawak.



"KaK Anita mengajar kami bagaimana untuk menjadi performer dan berkomunikasi dengan penonton semasa berada di atas pentas.
"Macam mana kita nak kekalkan momentum sebagai artis dalam jangka masa yang panjang.... Sebenarnya, banyak lagi seperti berkomunikasi dalam bahasa Inggeris," katanya kepada mStar Online ketika ditemui di Bola Fever Bersama Media 2010 anjuran SuriaFM dan RedFM baru-baru ini.
Iwan menyifatkan tawaran belajar dengan Anita bagaikan pucuk dicita ulam mendatang dan mereka dipilih oleh Astro serta tawaran Anita sendiri.
"Kak Nita sebulat hati nak curahkan ilmu kepada kami.. saya banyak-banyak berterima kasih kepada Kak Nita," ujarnya.
"Saya berasa sangat bertuah. Kalau nak belajar sendiri dengan Kak Nita, bayarannya sangat mahal. Ini adalah satu peluang yang sangat lucky kepada saya. Kak Nita pun jemput kami belajar dengannya tanpa apa-apa bayaran," jelasnya.
Zoom: Apa kata anda ?