Adsense

Sabtu, 12 Jun 2010

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|


Jom Ikuti Perkembangan FIFA 2010

Posted: 12 Jun 2010 06:49 AM PDT

 




Bersempena dengan kehangatan Piala Dunia 2010, gergasi Internet seperti Google dan Twitter turut serta untuk menyediakan maklumat yang terkini kepada anda.
Jika anda menaip "World Cup" pada Google, ia akan memaparkan keputusan perlawanan yang terkini serta jadual perlawanan yang berikutnya.
Hasil carian untuk World Cup

Seperti biasa, halaman utama Google memaparkan doodle khas untuk Piala Dunia 2010. Bukan itu sahaja, navigasi halaman pada bagian bawah hasil carian juga ditukar kepada perkataan "Goal!"

Twitter pula menyediakan halaman khas Worldcup yang memaparkan tweet terkini tentang Piala Dunia bagi setiap pasukan, serta jadual perlawanan.

Malah apabila anda sertakan hashtag pasukan kegemaran anda di dalam tweet, Twitter akan memaparkan bendera di sebelahnya. Bendera ini hanya boleh dilihat pada laman web Twitter dan bukan pada klien Twitter yang lain.

Jadi, pasukan manakah yang menjadi pilihan anda untuk menang Piala Dunia 2010?

Jom Layan Lagu Piala Dunia 2010

Posted: 12 Jun 2010 04:23 AM PDT





Aku pasti ramai sekarang tengah cari lagu FIFA 2010 nak simpan atau jadikan ringtone utk telefon bimbit mereka..So aku rini nak kongsikan korang video lagu FIFA 2010.Jom sama2 kita layan...


Johan saman RM1 Juta akibat baling gelas

Posted: 12 Jun 2010 01:57 AM PDT





Pelakon dan pelawak, Muhammad Yazid Lim, 26, atau lebih dikenali sebagai Johan Raja Lawak melalui peguamnya Zahrin Ishak memberi tempoh tujuh hari kepada pengarah Mohd. Javed Mohd. Nizar, 33 untuk membayar RM 1 juta sebagai ganti rugi berikutan kes dibaling gelas sehingga menyebabkan kecederaan. Menurut Zahrin dari Zahrin Emrad & Sujaihah, notis tuntutan agar Javed berbuat demikian telah diserahkan pada 10 Mei lalu.

Selain menuntut ganti rugi RM1 juta, Javed turut dituntut agar meminta maaf secara terbuka dan menarik balik surat dan email yang diedarkan kepada persatuan-persatuan dan media bagi menjelaskan keadaan tersebut serta merta. Johan turut menuntut ganti rugi khusus sampingan dan bertambah iaitu jika dia membuat pembedahan plastik. Sementara itu, Johan yang ditemui pada sidang media yang dianjurkan Persatuan Seniman Malaysia (Seniman) itu turut
kecewa dengan tidakan Javed yang menyebarkan berita tidak benar kepada semua media dan persatuan-persatuan dalam industri hiburan.

"Dalam surat yang diberikan kepada pihak Seniman, dia mendakwa saya tidak beri komitmen, tidak membaca skrip, tidak berdisplin, datang lewat dan mengganggu tumpuan artis lain untuk berlakon. Penggambaran baru masuk hari kedua, saya hairan kenapa mereka kata saya datang lewat sedangkan saya datang sebelum mereka mulakan pengambaran. Sehari sebelum penggambaran iaitu 10 Mei, ibu saya meninggal dunia dan saya minta untuk cuti sehari bagi menguruskan jenazah dan keesokkannya saya terus datang ke lokasi pengambaran kerana tidak mahu memberi masalah kepada mereka," jelasnya yang menjalani penggambaran Bisikan Arwah.
Namun begitu, ketika mahu memulakan penggambaran mereka memanggil saya supaya datang ke sebuah restoran untuk membincangkan sesuatu perkara.
"Saya duduk semeja dengan Javed dan dia lantas memaki saya dengan perkataan kesat dan melemparkan gelas kaca sehingga pecah. Tidak habis di situ dia menumbuk muka saya beberapa kali dan menendang Ozlyn (Isteri) yang cuba melindungi saya. -mStar

Fasha Sandha, Tiz Zaqyah bergaduh kerana Jejai

Posted: 12 Jun 2010 01:55 AM PDT





Dek kerana geram sangat dengan tindakan pelakon muda yang mula dikenali ramai melalui drama bersiri 'Nur Kasih', Fasha telah ke Twitter-nya untuk menyelar tindakannya serta memberi amaran keras agar jangan di kacau haknya. Berikut disertakan empat 'posting' Twitter Fasha, semuanya dibuat pada 9 Jun lalu. Memang menarik untuk dibaca. Selain daripada memberi pendedahan - jika apa yang ditulis itu benar - kepada siapa Tiz disebalik watak Nur Amina, yang turut menarik perhatian adalah pengakuan Fasha tentang status Jejai di dalam hidupnya. -Gua

Hari yang indah..My love just made a confession ths morning. Eventhough its was lil hurt, but I can forgive him. The best part was, perempuan tu called my love at 4am. I found out about it last month n I asked her. Then perempuan tu bagi alasan to me that she called on behalf of someone else. Finally my love told me the truth, that she called to ajak lepak with her in subang. To that lady, u better watch out, don't mess with me ya. I got all the prove in the world.
Dulu u dah call bf almy nadia pukul 3pg, n semua org production tau. Jgn sampai aku n almy reveal everything!

Yup, desperate gila. Dulu masa almy cerita I dengar je.. Bila kena kat batang hidung sendiri baru I tau. Dia ingat semua org nak dia kot. So pathetic RT @Natasya Syaa: @NurFashaSandha eeeuuuuu mmg x th malu punya pompuan...apelah call guy at 3 to 4 am n ajak lepak, aiyooooo desperate ea..

I tak sangka, selalu nak ajak I keluar with her, rupanya ada intention nak try my bf. Not only that, dia tu dari dulu memang kaki club, tapi ada pulak isu kononnya I ni yg ajar dia buat itu ini. I ramai saksi that she was the one yg selalu sangat beriya iya ajak ajak I lepak with her. Crazy lady. RT @SitiTakhirah: @nurfashasandha good choice. hope that woman finds her own life.

I yang ajar dia pergi club??? Excuse me... Ramai saksi2 yg tau..., siapa yg selalu ajak siapa. Dia tu bukan budak kecik. Memang dia dah dewasa. Kenapa pulak I nak ajar dia pergi club? Sebelum I kenal dia, mmg dia dah kenal..apa itu club. Sekian,terima kasih. RT @nurazreena: @NurFashaSamdha Sapa laa orang tu. @TizTIzTiz ke? Sebab dulu penah dengar gosip u yang ajaq dia clubbing semua. -Twitter FS

Tiz Zaqyah Mengorat Jejai, Teori, Realiti Atau Konspirasi?

Posted: 11 Jun 2010 04:43 PM PDT






tiz zaqyah fasha sandha jejai


1. Apa yang Fasha alami sekarang ialah karma. Dulu dia mengorat Jejai yang masih berstatuskan suami orang. Sekarang nie orang mengorat pakwe dia kecoh satu dunia. Padahal baru pakwe je pun.
2. Ada sesuatu dengan Jejai yang tak dimiliki oleh lelaki lain. Kalau nak katakan kaya, ramai lagi lelaki kat Malaysia nie yang kaya. Tapi kenapa Jejai yang menjadi pilihan Tiz, Nora Danish dan Fasha? Adakah dia memiliki satu senjata rahsia yang hebat?
3. Ini semua konspirasi untuk menjatuhkan Tiz yang tengah popular. Kemungkinan Fasha jeles dengan kepopularitian Tiz yang mencanak-canak naik semenjak drama Nur Kasih. So Fasha cuba menjatuhkan kepopularitian Tiz dengan konspirasi sebegini.
4. Teori satu lagi ialah Tiz sememangnya seorang awek yang seperti ditulis di media-media. Suka berfoya-foya, ramai pakwe, pergi clubbing dan tak segan silu bawak laki balik rumah.
5. Ada satu teori yang agak tak masuk akal tapi masih boleh diterima. Sebenarnya Tiz diupah oleh Nora Danish untuk menghancurkan hubungan Fasha dan Jejai. Nampak macam tak logik kan? Tapi boleh terima pakai gak teori nie.
Apa-apa pun, kami sebenarnya nak gelak je ngan Fasha Sandha nie. Dulu beria mengaku sekadar kawan je ngan Jejai. Tup tup bila jadi camnie gelabah semacam. Poyo kata bengang ada orang ngorat pakwe dia. Padahal kau ngaku sekadar kawan baik je. Fasha oh Fasha.

Cham VE Bersama Kekasih Hati

Posted: 11 Jun 2010 04:38 PM PDT

cham ve dan awek
Semakin hari semakin ramai yang menghantar info-info dan gambar-gambar ke email kami di borakartis [at] gmail.com. Terima kasih banyak-banyak kami ucapkan. Dan yang terbaru, semalam kami mendapat kiriman email gambar Cham VE bersama kekasih hatinya. Nampak sangat mesra dan sangat loving couple gitu.
Mengikut penghantar email, awek Cham VE ini bernama Alya dan berasal dari Johor Bahru. Khabarnya baru berumur 22 tahun dan masih studi di UiTM. Betul atau tidak, itu kami tak dapat pastikan. Tapi dari gambar-gambar ini, kami dapat simpulkan yang Cham VE dan Alya memang tengah mabuk bercinta.
Tahniah kami ucapkan kepada Cham VE sebab dapat awek yang cun dan marvelous. Semoga berkekalan sehingga ke jinjang pelamin. Lagi gambar Cham VE bersama kekasih hatinya, Alya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
Terima kasih kepada penghantar email yang mungkin mahukan namanya dirahsiakan.
kredit beautifulnara

cham ve dan awek
cham ve dan awek
cham ve dan awek

Video Kalimah Allah di langit Jalan Gombak

Posted: 11 Jun 2010 04:32 PM PDT





Video Kalimah Allah di jalan gombak baru2 ini..



kredit isuhangat

(GAMBAR)Terbaru Manohara Yang Riang Ria Berfoya-foya

Posted: 11 Jun 2010 04:31 PM PDT






Kat Malaysia kita sibuk-sibuk masuk mahkamah nak suruh Mahohara bayar denda, dia rileks je pergi parti sana sini. Aih. Memang tak ada impak apa-apa kot kat si Manohara nie. Makin happy lagi ada la. Siap leh berpeluk-pelukan lagi ngan lelaki mana ntah. Padahal masih bini orang.
Sila bawak balik minah Manohara nie dan jatuhkan hukuman yang sepatutnya. Nanti makin ramai la orang Indonesia kat luar sana buat tak peduli je kat kita. Dahlah skang nie pun datang Malaysia nie pun dah banyak buat hal. Memang diorang nie dasar tak kenang budi kot?
Lagi gambar terbaru Manohara yang riang-ria berfoya-foya dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Ada lagi banyak gambar yang tak dikongsi lagi. Kalau nak lagi sila komen dan bagitau anda nak kami keluarkan gambar tue.


gambar terbaru manohara
gambar terbaru manohara
gambar terbaru manohara
gambar terbaru manohara
gambar terbaru manohara
kredit beautifulnara

Pelik tapi benar

Posted: 11 Jun 2010 04:19 PM PDT






Weird but true @ today's joke

Weird but true @ today's joke
Weird but true @ today's joke
Weird but true @ today's joke
Weird but true @ today's joke
Weird but true @ today's joke
Weird but true @ today's joke
Weird but true @ today's joke
Weird but true @ today's joke
Weird but true @ today's joke

Lesbian minat kat Marsha Londoh

Posted: 11 Jun 2010 04:18 PM PDT





Bukan mudah menjadi wanita cantik, sering mendapat godaan dari golongan lelaki adalah sesuatu yang normal namun bagi Marsha Milan Londoh yang mengakui dirinya sering mendapat perhatian dari golongan Lesbian. Walau bagaimanapun, menurut Marsha, dia tidak pernah memberi sebarang reaksi negatif kepada golongan ini, malah menganggap mereka sebagai peminat yang ingin mengenalinya dengan lebih dekat.

gambar hiasan
"Saya hairan juga kemana sahaja saya pergi sering mendapat perhatian, bukan dari lelaki tetapi kaum wanita. Tapi saya tidak pernah menghindari mereka malah menghargai salam perkenalan yang dihulurkan dan menganggap mereka sebagai kenalan baru," jelas Marsha.
"Entahlah, saya juga tidak tahu kenapa, mungkin sifat mesra saya kepada semua orang telah disalah anggap oleh mereka. Tapi apa pun selagi tidak menganggu keselamatan saya tidak kisah," jelasnya lagi.