Adsense

Selasa, 29 Jun 2010

- Blog Hanz -

- Blog Hanz -


Zahida Rafik akui dari keluarga yang kuat adat dan agama tapi...

Posted: 29 Jun 2010 01:09 AM PDT


Betulkah statement yang dikeluarkan oleh Zahida Rafik yang dirinya lahir dari keluarga yang berpegang teguh dengan adat dan agama? Itulah kenyataan yang dikeluarkan oleh Zahida dalam sebuah akhbar tempatan baru-baru ini. Tidak tahu kemungkinan gimik Zahida sendiri untuk mengoyangkan dunia seni, apatah buat masa ini, seperti sedia maklum, dia sendiri seperti berpakaian seksi. Selain itu tiada angin, Zahida juga membuat pengakuan dia tidak menjadi perempuan simpanan golongan VVIP/VIP. Tak tahulah statement dia kali ini untuk tujuan apa..

(Video) Yuna main piano di rumahnya

Posted: 29 Jun 2010 01:02 AM PDT



Kalau sekarang yang kita tahu Yuna atau Yunalis ni ahli muzik Indie yang menggunakan gitar sebagai alat utama menyanyikan lagu. Tapi rupa-rupanya kat rumah dia, pandai pula bermain alat muzik piano. Boleh seimbangkan lagu dan suaranya ketika main alat tue lagi. Ada class sangat-sangat. Lagu yang dinyanyikan oleh Yuna masa itu adalah Yuna Polaroid (Oh Chentaku cover). Agaknya lagu dah lama, tapi tak pe lah, layan ja lah kepada sesiapa mereka yang masih tak tahu Yuna main piano.




Aida Radzwill tukar nama Aida Khalida

Posted: 29 Jun 2010 12:44 AM PDT



Dulu Aida Rahim lepas tu Aida Radzwill, sekarang dah jadi Aida Khalida. Terima kasih kepada Aida sebab dia dah guna nama baru sekarang, sedap nama tu. Kata orang kalau guna nama sendiri yang emak bapa kita bagi, lebih berkat. Mungkin lepas dah tukar kepada nama diri sendiri, kehidupan Aida lebih tenang dan bahagia, Joyah harap macam itulah. Sebut pasal Aida, nak cerita apa yang berlaku di mahkamah Selasa lalu. Suaminya, Joe Radzwill mahu pelakon itu kembali semula kepadanya atau jika tidak Aida diisytiharkan sebagai isteri nusyuz.






Joe juga meminta supaya tuntutan cerai fasakh yang dibuat oleh Aida, ditolak oleh mahkamah. Melalui peguamnya, Joe membuat tuntutan supaya pelakon berusia 53 tahun itu kembali taat kepadanya memandangkan mereka masih suami isteri yang sah dan kes berkenaan akan dibicarakan lagi pada hujung Julai depan. -Utusan

(VIDEO) How To Hypnotize

Posted: 28 Jun 2010 07:04 PM PDT

Hypnotized sucking aka Hypnosis Sucks






Hypnotize Sex Chair




Lady Getting Hypnotized




sailesh orgasm




Guy Has Orgasm Under Hypnosis