Adsense

Rabu, 3 Oktober 2012

Celebrity News

Celebrity News


Berita Panas : Video Izara Aishah Berpakaian Seksi Menari Tango

Posted: 02 Oct 2012 09:38 PM PDT

Video yang dimuat naik pada 14 Mac 2011 kini menjadi perhatian dan tontonan umum, khasnya pembaca laman gossip dan  peminat artis bernama Izara Aishah, yakni artis baru yang semakin menjadi perhatian penulis blog terutamanya kerana banyak terlibat dengan watak suci dan gebu.

Video yang berdurasi 7.43 minit di lama videoYoutube  menyaksikan 6 orang wanita termasuk Izara Aishah yang berpakaian seksi sehingga menampakkan susuk tubuh dan aset wanita (Kalau Izara lah..). Heroin drama "Vanilla dan Coklat" ini dilihat memakai Corset dan skirt pendek bersama stokin yang (Oh Bulan) katakan seksi dan menghairahkan semasa mempersembahkan tarian semasa belajar di Sunway University.

Dan menurut sumber OHBULAN, semasa minit ke 6.20 ada sesuatu yang anda perlu tonton, dan jika ingin mengetahuinya silalah bukan YOUTUBE dan search "CELL BLOCK TANGO GIRLS" lepas ni..
  Youtube search: tarian di sunway university
 Note : Kalau tengok tu jauh-jauh sikit daripada orang ramai tau, sebab ZoOM tengok gambar pun dah tergugat :) 

Sumber : OHBULAN & Forum CARI
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Berita Panas : Tarif Bil Elektrik Nak Naik Lagi !!!

Posted: 02 Oct 2012 08:56 PM PDT

Menteri Tenaga, Teknologi dan Air Datuk Seri Peter Chin Fah Kui berkata penyelarasan tarif elektrik pada masa depan tidak dapat dielakkan ekoran peningkatan harga bahan api antarabangsa termasuk arang batu dan gas asli.
Walau tidak menjelaskan masa dan kuantum kenaikan tersebut, Chin berkata harga tarif yang lebih tinggi akan menggalakkan masyarakat menjimatkan tenaga dan beralih kepada teknologi hijau.

Dalam satu wawancara dengan akhbar berbahasa Cina Sin Chew Daily, Chin mendedahkan bahawa penggunaan elektrik negara meningkat 3.4 peratus setiap tahun, lebih rendah daripada pertumbuhan KDNK.


Katanya, perkara itu menyebabkan kerajaan meluluskan lebih banyak loji tenaga dan mengambil kira loji tenaga nuklear.


Dengan memberi contoh Denmark, yang merekodkan penggunaan elektrik yang stabil sejak 20 tahun lalu, Chin berkata pertumbuhan ekonomi yang tinggi tidak semestinya melibatkan penggunaan tenaga yang tinggi.


"Mungkin tidak tidak dapat elak peningkatan penggunaan tenaga namun jika kita boleh mengurangkan peningkatan, kita boleh lambatkan pembinaan lebih banyak loji tenaga," katanya.


Beliau turut menekankan kepentingan untuk meningkatkan kesedaran kepada orang ramai dan kanak-kanak untuk menjimatkan tenaga.


Menurut laporan itu, Chin mengakui bahawa kerajaan mengambil kira rancangan untuk membina sekurang-kurang sebuah loji tenaga nuklear pada masa depan, namun tiada keputusan muktamad dibuat, katanya.


Chin pada minggu lalu enggan mengulas apabila ditanya sama ada kenaikan tarif elektrik itu akan dikuatkuasa pada November.

Sumber : Cari

ZoOM : Alahai Kalau tarif bil elektrik naik lagi, ZoOM kenalah kurangkan menggunakan pam oksigen dan air akuarium ZoOM..."Aircon" pun hanya pakai apabila perlu je...tetapi perlukan tarif bil elektrik ni naik. Walaupun ZoOM bukan orang politik atau orang-orang yang memahami ekonomi ini, kita sebagai rakyat Malaysia sudah pasti terpalit dengan gossip panas yang tersebar ni.

Terutamanya apabila harga gula naik hasil daripada pembentangan bajet baru-baru ini, ditambah pula kita ni hanya pekerja swasta yang hanya menunggu pengumuman syarikat je..Bajet !!!! hanya harapkan bulan jatuh ke ribalah jawapnya...dah la pencen tak ada...gaji naik pun tunggu tahun depan je..

Fikir-fikir dan renung-renungkanlah....

APA KOMEN ANDA ?

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Panas: Datuk Dr Rozmey Digantung Keanggotaan Majlis Perubatan Malaysia (MMC)

Posted: 02 Oct 2012 08:48 PM PDT

Didapati bersalah dan digantung keanggotaan, tetapi produk beliau tidak mendatangkan keburukan. Dan ia sudah pasti menjadi salah satu Topic yang hangat diperkatakan, terutamanya di alam maya ini. Dan dibawah adalah berita yang ZoOM baca pagi ini mengenai penggantunggan Datuk kita ni :

KUALA LUMPUR: Majlis Perubatan Malaysia (MMC) mengantung keanggotaan pengeluar formula menurunkan berat badan Datuk Dr Che Rozmey Che Din selama dua tahun selepas mendapati beliau melanggar Kod Etika Profesional di bawah Akta Perubatan 1971.

Presiden MMC Datuk Seri Dr Hasan Abdul Rahman, yang juga Ketua Pengarah Kesihatan, berkata inkuiri pada 16 Januari lepas mendapati Dr Rozmey bersalah atas pertuduhan terlibat dalam penjualan bahan didakwa mampu menurunkan berat badan, membungkus serta menyimpan bahan berkenaan, yang melanggar Seksyen 3.4 kod itu.

Dr Rozmey juga didapati bersalah mengiklan diri sendiri, sama ada secara langsung atau tidak langsung, bagi tujuan mempromosi kelebihan sendiri serta membabitkan diri dengan perusahaan komersial yang melanggar Bahagian 4.1 dan 3.4 Kod Etika Profesional.

Dr Rozmey tidak menggunakan haknya untuk merayu ke Mahkamah Tinggi seperti yang diperuntuk oleh Akta Perubatan 1971, dan hukuman itu berkuat kuasa dari 14 Mac 2012 hingga 14 Mac 2014, kata Dr Hasan dalam satu kenyataan pada Selasa.

Beliau berkata pengamal perubatan lain yang didapati bersalah mengabaikan tanggungjawab profesional ialah Dr Balayegaran MS (digantung setahun), Dr Chow Chong Chek (diberi amaran), Dr Ng Ah See (diberi amaran), Dr Roland Masing (digantung enam bulan), Dr N.M. Ananda Murthy (diberi amaran), Dr Chew Yoong Fong (diberi amaran) dan Dr Rajendra a/l Nadason (digantung dua tahun). BERNAMA

Sumber : Mstar

Apa komen anda ?
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Sebagai Renungan Bersama

Posted: 02 Oct 2012 07:28 PM PDT

1. "Kenapa lelaki  perlu beristeri tiga... ."
Jawapannya kerana  :
kerana kalau kawin satu isONE  
kalau kawin dua isTWO
kalau kawin tiga barulah isTERI... ..

2. SENYUM pada orang tua tanda  sayang.
SENYUM pada kanak-kanak tanda  kasih.
SENYUM pada kekasih tanda cinta.  
SENYUM depan email tanda gila,
masih SENYUM lagi... memang sah GILA!

3. " Manusia jatuh CinTa??Tak  heran... "
Kuda makan RuMpuT?? Tak  aneh...
MONYET pandai picit TETIKUS??  HEBAT!!!! ( MOUSE )
MASIH PICIT??  
LUAR BIASA!!!!

4. "Cinta..ibarat kentut...  "
makin dipendam makin gelisah...  
bila di lepaskan ... ... .
ahhhhhhh lega rasanya... ... .

5.Aku terpaku dek renungan  matamu,
hatiku tertanya-tanya, BENARKAH  ini?
nafas ku tertahan, kau tunduk  SEGAN..
lalu ku bertanya,  "kau..kentutkan? "

6. "... bila hidupmu dlm kegelapan, "
maka berdoalah; dan
apabila selesai  berdoa, jika
kegelapan masih  mengelilingimu
maka bayarlah bil api tuh...
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!