Adsense

Isnin, 4 Jun 2012

OHBULAN!

OHBULAN!


Hijabster : Tudung Ariani

Posted: 04 Jun 2012 11:08 PM PDT

ARIANI menawarkan lebih 200 rekaan tudung eksklusif yang di reka khas oleh pereka dalaman kami.ARIANI menggunakan fabrik-fabrik berkualiti yang diimport khas dari Itali, Perancis, Jerman dan Turki. Antara jenama antarabangsa yang boleh di dapati di ARIANI ialah VALENTINO, AKER, ARMINE, AKEL, BONASERA, ISADORA, UNGARO dan PIERRE CARDIN. Di samping itu terdapat juga Tiara Eksklusif & Tiara Diamond.

Kesemua rekaan tudung ARIANI amat berbeza dan tidak terdapat di mana- mana butik tudung yang lain. Ia di reka khas dengan kehalusan jahitan pada tudung dengan ketahanan dan kualitinya serta ditawarkan dengan harga yang amat berpatutan

Jenis-Jenis Tudung ARIANI
Terdapat pelbagai jenis tudung keluaran ARIANI. Antaranya tudung Tiara Chiffon, Tiara ARIANI, Tiara Special Beaded, Tiara Floral Printed, Tiara Diamond Swarovski, Chiffon Tiara Diamond & Beaded, Tiara Crepe Silk, Selendang Eksklusif Handmade, Selendang Crepe Silk dan lain- lain lagi.

Kesemua tudung ARIANI berharga dalam lingkungan dari RM 39 hingga ke RM 450, bergantung kepada jenis fabrik dan hiasan diamond atau sulaman tudung.

Ada antaranya direka dengan amat eksklusif dengan jahitan sulaman yang mana untuk set masterpiece, ARIANI direka dengan renda bersulam tampal dihiasi jahitan manik dan diamond swarovski yang tulen. Kebanyakan tudung ARIANI adalah dari fabrik Lycra manakala untuk owning yang dipanggil bukrum dijahit dengan mengunakan Thai Silk, Raw Silk dan lain-lain lagi.

ARIANI juga menawarkan tudung polos bermanik dan sekuin yang boleh digayakan dengan pelbagai anak tudung yang merupakan rekaan terbaru. Ia tampak seperti selendang, sesuai untuk anda yang ingin lebih moden dan bergaya. Anak tudung ini juga diperbuat dari fabrik Viscose kapas yang dihiasi batu swarovski.

Bagi anda yang mementingkan tentang aurat, tidak perlu risau kerana tudung keluaran ARIANI boleh didapati dalam pelbagai saiz dan menutupi bahagian dada dan leher. Tudung ARIANI boleh digayakan untuk ke pejabat, majlis keramaian, pertunangan dan perkahwinan atau sebarang majlis rasmi.

Bekas Kekasih Mamat Sepah Bercerai Lepas 17 Hari Berkahwin

Posted: 04 Jun 2012 10:32 PM PDT

Mamat Sepah anda kenal kan? Bagaimana pula dengan Adda Butterfly?

Bagi yang tidak tahu, Adda Butterfly adalah bekas kekasih Mamat Sepah dan juga vokalis kepada kumpulan Butterfly.

Berita terbaru dari selebriti ini, Media Hiburan telah melaporkan bahawa Adda Butterfly telah bercerai dengan suaminya selepas 17 hari majlis perkahwinan mereka berlangsung. Adda turut mengesahkan berita ini dan mengaku dia sendiri belum sempat menikmati kebahagiaan sebagai seorang isteri.

"Ya, saya telah bercerai selepas rumah tangga kami tidak dapat diselamatkan lagi. Jujurnya, saya sendiri belum merasa nikmat bergelar isteri melainkan ketika di hari persandingan sahaja. Ketika berita perkahwinan kami tersebar, bekas suami terpaksa mengaku yang dia berstatus duda sedangkan ketika itu dia memang suami orang." – Adda Butterfly dipetik dari Media Hiburan.

Untuk pengetahuan, Adda Butterfly telah berkahwin dengan Ridzuan Mohammad pada 30 Mac lepas.