Adsense

Rabu, 30 Mei 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Super Spontan Akhir - 6 Finalis Berentap!

Posted: 30 May 2012 08:46 AM PDT


Akhirnya Super Spontan telah sampai ke penghujungnya dimana segala persoalan sudah terjawab. 6 finalis sudah diumumkan. Super Spontan Akhir bakal digegarkan dengan 6 finalis yang merebut hadiah RM100,000 dan sebuah kereta Toyota Camry. Rahim, Johan, Ropie, Zizan, Suhaimi dan Tauke telah diumumkan sebagai finalis Super Spontan dalam Separuh Akhir Super Spontan yang telah menyingkirkan Bell dan Nana.

2 penyingkiran ini telah dilakukan secara berasingan berdasarkan pasukan yang tewas minggu lepas iaitu Beruang Comel dan pasukan yang tewas minggu ini iaitu Angsa Ganas. Bell telah diumumkan tersingkir di awal rancangan manakala Nana diumumkan tersingkir selepas Angsa Ganas tewas minggu ini.

Permainan Super Spontan kali ini adalah Sketsa Ayat Penyata, Sketsa Berabjad Terbalik, Ciptaan, Alih Suara dan Jamuan Teh Cik Kiah dan Cik Eton. Kebanyakan permainan kali ini pernah dimainkan kecuai Alih Suara. Sketsa Berabjad pula diberi nafas baru dengan dimainkan secara terbalik. Ternyata lebih sukar untuk dimainkan.

Siaran Super Spontan Akhir minggu hadapan akan disiarkan pada jam 10.30 malam. Satu rancangan khas iaitu Ramalan Super Spontan akan disiarkan pada jam 10 malam sebagai "pemanas badan" sebelum bermulanya Super Spontan Akhir.

Bagaimana aksi 6 finalis untuk minggu akhir nanti?? Siapakah yang bakal dinobatkan sebagai Juara Super Spontan sekaligus membawa pulang hadiah wang tunai RM100,000 dan sebuah kereta Toyota Camry?

Jangan lupa saksikan dan menonton dalam Super Spontan Akhir, Jumaat, 10.30 malam di Astro Warna (132), Mustika HD (134) dan Astro Ria (34) SingTel mio TV, Singapura.

Sedutan Super Spontan Separuh Akhir :



Kristen Stewart Seksi Pamer Buah Dada di Cannes Festival

Posted: 30 May 2012 08:29 AM PDT



(18SX) Kristen Stewart iaitu heroin "Twilight" telah hadir red carpet Festival Filem Cannes 2012 dengan gaun merah yang amat seksi dengan belahan di dada dan diiringi oleh Tom Sturridge yang merupakan gandingannya dalam filem On The Road juga bestfriend kepada teman lelakinya, Robert Pattinson.

Pelakon berusia 22 tahun itu didalam filem "On The Road", kekasih Robert Pattinson ini tampil sensasi di Cannes Festival. Robert Pattinson turut berada di festival filem itu namun sibuk dengan pelakon-pelakon filem terbarunya, Cosmopolis.


Apa yang menariknya pada gaun tersebut ia nyaris memperlihatkan seluruh bahagian payudaranya. Di bahagian belakang, gaun merahnya makin menggoda dengan tampilan renda transparan dan menonjolkan punggung dan kulitnya. Bintang "Snow White and The Huntsman" melengkapi penampilannya dengan lipstik merah menyala senada warna baju.



Gambar Askar Wanita Israel Yang Cantik

Posted: 29 May 2012 06:15 PM PDT


Sebut sahaja Israel sudah semestinya kita menganggap mereka ini manusia yang tidak mempunyai balas kesihan, dengan raut muka yang ganas sudah menunjukkan mereka ini mempunyai hasrat dengki terhadap umat beragama islam.

Walaupunbagaimanapun, Israel juga mempunyai wanita wanita yang cun dan cantik menyertai pasukan pertahanan mereka.

Jom menatap Wajah Aksi Mereka ketika bertugas.

Tentera Israel mempamerkan Aksi Ghairah











Agak agak pasukan ketenteraan kita ada tak wanita yang cun? Kalau ada kasi sharing lah gambar?