Adsense

Sabtu, 7 April 2012

Utusan Online - Hiburan

Utusan Online - Hiburan


Pengakuan tak jejas periuk nasi Syatilla Melvin

Posted:

Pengakuan tak jejas periuk nasi Syatilla Melvin

Oleh AMIRAH AMALY SYAFAAT
amirah.amaly@utusan.com.my
Foto FATAH SULAIMAN


Solekan dan dandanan KAY AZMAN RAMLI @ SUTRA HAIR & BEAUTY SALON, TAMAN BUKIT AMPANG (012-2527087)
Busana KOLEKSI WAN HUZAIRIL (016-3653341)


KELIBAT wanita tinggi lampai ini dikenali menerusi drama lakonannya dalam BFF…Teman Tapi Mesra di TV3 yang bersiaran pada pertengahan Januari lalu. Bagaimanapun pengenalan tersebut menjurus ke sisi hitam dirinya apabila watak sokongan yang dipegang dalam drama tersebut turut dikaitkan dengan klip video erotiknya sebelum ini.

Nama Syatilla Melvin masyhur seiring dengan impak dari drama bersiri lapan episod berkenaan tapi yang tak sedapnya apabila dia diingati kerana aksi erotiknya dalam klip video itu sebagai model pakaian dalam jenama terkenal.

Kesilapan besar Syatilla kerana bersikap terbuka membenarkan perakam video klip itu merekod tarian ghairah dirinya yang menyarung baju tidur yang singkat nipis ketika itu.

...

Sila dapatkan naskhah Mingguan Malaysia hari ini.

Nadia pula jadi mangsa

Posted:

Nadia pula jadi mangsa

JOYAH memang seram sejuk bila mendengar cerita orang kena samun ni. Bukan apa, kawan-kawan baik Joyah pun pernah mengalami nasib yang sama dengan Nadia Mustafar sebelum yang akhirnya membuatkan Joyah trauma.

Awal minggu lalu pelakon wanita ini disamun di tempat letak kereta Pasar Pudu, Kuala Lumpur yang mengakibatkan kerugian hampir RM20,000.

Kalau mengikut cerita yang dilaporkan, Nadia berada di dalam kereta waktu itu. Kemudian datang penyamun buka pintu kereta dan bawa lari beg tangan yang diletakkan di tempat duduk penumpang bahagian hadapan keretanya.

Duit itu pula merupakan hasil perniagaan jualan semasa Hari Kraf Negara yang akan digunakan untuk membayar gaji pekerjanya. Hmmm... malang memang tak berbau bukan.

Kalau dah tak ada rezeki nak buat macam mana. Setidaknya Nadia patut bersyukur tidak diapa-apakan penyamun tarbus tu. Kalau dicederakan lagi malang. Sabar ya Nadia.

...

Sila dapatkan naskhah Mingguan Malaysia hari ini.