Adsense

Jumaat, 30 Disember 2011

Utusan Online - Hiburan

Utusan Online - Hiburan


Dunia glamor artis

Posted:

Dunia glamor artis

Dunia glamor artis


PEMAIN bola sepak kebangsaan, Mohd. Zaquan Adha Abd. Razak bertemu jodoh dengan pelakon popular, Ayu Raudhah.


ARTIS yang dilihat sentiasa dalam keadaan glamor turut merasai suka duka dalam mengharungi arena hiburan tanah air tahun ini.

Perkahwinan paling mahal tahun ini yang disandang oleh pasangan kontroversi Norman dan Memey telah menjadi topik utama dalam industri hiburan, tidak dilupakan juga beberapa artis yang turut mendirikan rumah tangga seperti Rebecca Nur Islam, Lan dari Kumpulan A to Z, Shaliza Mahmod, Sarah Raisuddin dan pasangannya Shuib Raja Lawak.

Turut melanda dunia hiburan apabila penulis novel Ombak Rindu, Fauziah Ashari mencetuskan kontroversi apabila tidak berpuas hati dengan bayaran royalti RM4,000 yang dibayar oleh penerbit novel itu, Alaf 21 Sdn. Bhd. selepas karyanya diadaptasi ke filem. Filem Ombak Rindu sehingga kini mencatat kutipan tiket sebanyak RM11 juta.

Lebih membanggakan Orkestra RTM telah dimasukkan dalam Malaysia Book of Records pada atas dasar orkestra tempatan paling lama bertahan iaitu selama 50 tahun.

Berita lanjut, sila rujuk edisi cetakan Utusan Malaysia atau langgani e-Paper di http://ebrowse.bluehyppo.com/utusan/index.asp

Full content generated by Get Full RSS.

Jennifer nafi guna Botox

Posted:

Jennifer nafi guna Botox

Jennifer nafi guna Botox


JENNIFER ANISTON


LOS ANGELES – Pelakon Hollywood terkenal, Jennifer Aniston didakwa mengambil suntikan botox untuk mengelakkan daripada mengalami kulit yang berkedut.

Namun, pelakon filem 'Marley and Me' itu menafikan dakwaan tersebut.

Bintang siri televisyen popular, 'Friends' yang berumur 42 tahun itu berkata, dia tidak lagi bimbang tentang berat badan yang semakin bertambah tetapi lebih berhati-hati dengan pendedahan kulitnya di bawah cahaya matahari.

"Ramai berfikir saya mengambil suntikan botox tetapi saya tidak melakukannya," katanya kepada majalah InStyle.

Tambahnya, semua barangan kosmetik itu hanya akan mengurangkan kecantikannya. – AGENSI

Full content generated by Get Full RSS.