Adsense

Jumaat, 9 Disember 2011

macam macam hiburan terkini

macam macam hiburan terkini


Gambar suami camelia yang terbaru

Posted: 08 Dec 2011 10:35 PM PST







google: gambar suami camelia, foto suami camelia, siapa suami camelia, nama suami camelia, wajah suami camelia, suami camelia terbaru terkini, profile suami camelia, biodata suami camelia, suami camelia 2011, suami camelia dan anak, gambar terbaru camelia suami camelia dan anak camelia, gambar terkini terbaru suami camelia

Farah Ingin Rakam Album Berkonsepkan Dakwah

Posted: 08 Dec 2011 10:34 PM PST


KUALA LUMPUR: Penyanyi kelahiran program realiti Akademi Fantasia musim kedua, Farah Diana Annuar menberitahu ingin kembali merakamkan album baru tahun hadapan.

Farah, 26, berkata, dia begitu rindukan untuk merakamkan lagu baru untuk peminat setelah banyak menfokuskan kepada bidang pengacaraan dan mendirikan rumah tangga pada Julai lalu.

"Semasa mendapat peluang merakamkan sebuah lagu untuk program Ustazah Pilihan bertajuk Warisan Hawa ciptaan Edry Abdul Halim baru-baru ini membuatkan saya begitu rindu untuk kembali merakamkan album baru," ujarnya ketika ditemui mStar Online.

Farah berkata, untuk album terbaru itu nanti dia ingin merakamkan lagu-lagu dakwah yang santai untuk menarik lebih banyak golongan belia mendengar lagu-lagu berunsur keagamaan.

Ujarnya lagi, dia juga ingin mendapatkan khidmat daripada komposer terkenal seperti Yasin dan Sham Kamikaze untuk bekerjasama dengannya nanti.

"Saya memang sudah lama berminat dengan hasil kerja Yasin dan Sham, jika dapat bekerja dengan mereka adalah satu peluang besar untuk saya," katanya.

Dalam pada itu, ketika ditanya mengenai kerjaya lakonan, Farah memberitahu dia tidak lagi menerima sebarang tawaran berlakon kerana merasakan tidak sesuai dengannya.

Katanya, sikapnya yang tidak sabar menunggu menyebabkan dia lebih selesa menggalas tanggungjawab sebagai seorang penyanyi dan pengacara.

"Fokus saya kini adalah kepada pengacaraan dan nyanyian kerana ia lebih sesuai dengan saya," ujarnya.

Farah baru muncul dengan program Rasa Halal Laos dan Thailand di Astro Oasis.

Sementara itu, bercakap mengenai kehidupannya sebagai isteri kepada Johan Johari, Farah memberitahu perkahwinan telah banyak mengajarnya erti tanggungjawab sebagai seorang wanita dan isteri.

Farah berkata, walaupun sering berulang alik dari Pulau Pinang ke Kuala Lumpur untuk memenuhi undangan pentas dan mengacara program Nasi Lemak Kopi O, suaminya amat memahami dan sentiasa menyokong kerjaya seninya.

"Sekarang saya menetap di Pulau Pinang dan berulang alik ke Kuala Lumpur pada hujung minggu dan Alhamdulilah suami memahami dan menyokong kerjaya seni saya," katanya.

Ditanya mengenai anak, Farah berkata dia berharap akan dikurniakan cahaya mata dalam masa terdekat kerana merasakan usia 26 tahun sesuai untuk melahirkan anak.

"Masih belum ada rezeki tetapi saya dan suami tidak menolak jika diberikan anak dalam masa terdekat," ujarnya.

Najwa Latif Ambil Positif Pandangan Orang Terhadap Cinta Muka Buku

Posted: 08 Dec 2011 10:33 PM PST


PETALING JAYA: Komposer muda Najwa Latif mengambil secara positif pandangan segelintir pihak yang mempertikaikan kelayakkan lagu ciptaannya Cinta Muka Buku ke Anugerah Juara Lagu 26 yang bakal berlangsung Januari depan.

Kata Najwa, keputusan pemilihan lagu tersebut telah dibuat oleh juri profesional yang lebih mengetahui kekuatan pada lagu tersebut.

"Alhamdulillah sebenarnya, saya sendiri tidak menyangka sampai ke AJL kerana baru tiga bulan berada dalam industri ini,

"Tentang pandangan orang terhadap lagu ini layak atau tidak, saya hanya serahkan kepada pihak juri yang menilainya," katanya ketika ditemui mStar Online baru-baru ini.

Menurut Najwa, biarpun lagu tersebut seperti mudah, namun ia mempunyai cabaran tersendiri membawa lagu tersebut.

"Orang ramai menganggap lagu tersebut mudah untuk dibawa tapi bagi saya ada bahagian-bahagian yang sukar.

"Lagu tersebut jika tidak dibawa dengan baik akan jadi mendatar dan membosankan, saya sendiri mengaku kadang kala saya gagal bawa lagu tersebut dengan baik," tuturnya.

Jelas Najwa, persedian untuk bertanding dipentas AJL akan datang ini masih belum difikirkan lagi, namun cuba memberikan yang terbaik dan saingan kepada 11 lagu yang bertanding.

"Saya belum fikir untuk buat persembahan yang bagaimana nanti, tapi saya akan cuba perbaiki tahap vokal dan beri yang terbaik pada malam tersebut," katanya yang bakal keluar dengan mini album yang memuatkan lima buah lagu baru tidak lama lagi.