Adsense

Khamis, 13 Oktober 2011

borak kosong

borak kosong


Akibat Terlalu Seksi, Isteri Aktor Hollywood ‘Ditendang’ dari Facebook

Posted: 13 Oct 2011 09:00 PM PDT

Isteri aktor Green Mile, Doug Hutchison yaitu Courtney Stodden yang masih berusia remaja, telah di blok dari situs jejaring sosial Facebok akibat foto-fotonya 'terlalu seksi'.

Menurut ibunya, Courtney mendapat pesan yang mengatakan aksesnya telah diblok kerana perilaku seksual yang tidak pantas, ketika wanita berusia 17 tahun tersebut cuba untuk masuk ke situs jejaring sosial Facebook.

Krista Keller menegaskan puterinya 'dikerjakan' oleh seorang wanita-wanita yang cemburu, dan mengatakan mereka melaporkan foto-foto Courtney kepada administrator situs tersebut.

Keller mengatakan tidak ada foto telanjang yang diposting oleh puterinya, serta mengatakan kepada E! News bahawa beberapa perempuan telah bersekongkol menjatuhkan Courtney kerana mereka iri dengannya. Sebab tak ada satu pun foto telanjang atau tak senonoh dalam akaun facebook putrinya, hanya foto-foto seksi Courtney dengan pakaian renang.

Saat ini Courtney telah memposting foto seksinya di Twitter, dengan pesan 'Terlalu seksi untuk Facebook?'.

Courtney menjadi headlines media pada musim panas ini, setelah ia menikahi aktor Lost, Doug Hutchison (51) ketika baru berusia 16 tahun.


Pasangan itu menikah di Las Vegas pada bulan Jun, dan Keller harus menandatangani persetujuan agar pernikahan tersebut dapat berlangsung, kerana putrinya masih berada di bawah usia 18 tahun.

Sumber : dailymail

Wow..kata laluan (password) kini dijadikan wasiat

Posted: 13 Oct 2011 08:40 PM PDT

KELLY...banyak simpan dokumen digital.

LONDON: Amalan menuntut pusaka dengan mendaftar masuk ke sistem komputer bakal menjadi amalan lazim apabila semakin banyak kata laluan Internet dimasukkan ke surat wasiat.

Hasil kajian itu diterbitkan ketika ramai pengguna menyimpan pelbagai barangan berharga, termasuk filem, video dan muzik, dalam dunia maya melalui pelbagai perkhidmatan seperti Hotmail, Facebook, iCloud dan Flikr.


Kajian menunjukkan, 25 peratus daripada 2,000 orang dewasa menyimpan harta mereka yang bernilai lebih 200 (RM986) di dalam talian.


Hampir satu pertiga menganggap, nilai itu memadai untuk diwariskan kepada orang tersayang dan 11 peratus pula sudah menuliskan kata laluan Internet dalam wasiat masing-masing.


Tanpa kata laluan dalam wasiat, semua harta berkenaan akan hilang.


Kajian itu - dilakukan syarikat komputer Rackspace - mendapati 53 peratus responden menyimpan "harta" dalam perkhidmatan Internet.



Rackspace menganggarkan warga Britain mengumpulkan kira-kira RM11.3 bilion wasiat digital setakat ini.


Jumlah itu diperoleh dengan mendarabkan 24 peratus daripada 11,568,000 populasi Britain berusia lebih 18 tahun dengan �200, iaitu nilai purata fail yang ada dalam talian.


Satu pertiga responden berkata, mereka menyimpan "gambar istimewa" dalam talian.


Seorang daripada 10 responden menyimpan video mereka dalam Internet, selain jumlah sama menggunakan perkhidmatan itu bagi menyimpan e-mel daripada orang disayangi.


Sementara itu, peguam berkata, amalan mewariskan kata laluan itu sebagai perubahan besar dalam penulisan wasiat.


Peguam, Matthew Strain, berkata timbul persoalan apa akan berlaku kepada pelbagai barang bernilai itu di masa depan.


"Pemilikan secara dalam talian - daripada gambar dan video digital - memiliki nilai wang dan emosi kepada pemiliknya.


"Orang ramai belum menghargai harta digital ini dan ia mungkin hilang apabila pemiliknya mati, malah mungkin menjadi bebanan," katanya.


Tukang masak dari Hitchin, Hertfordshire Kelly Harmer, berkata aset digitalnya kini bernilai hampir RM50,000 dan ia dimasukkan ke wasiatnya.


"Saya menyimpan banyak kenangan berharga dalam talian, termasuk gambar digital.


"Biasanya saya tidak memiliki salinan cetak untuk gambar itu.


"Saya mahu pastikan - jika ada sesuatu berlaku ke atas saya - keluarga dan rakan boleh memiliki akses kepada harta digital itu," katanya. - DM

sumber : myMetro

Pelumba basikal lasak dirempuh antelop jadi sensai di internet

Posted: 13 Oct 2011 07:45 PM PDT


JOHANNESBURG, Afrika Selatan - Satu kemalangan melibatkan seorang pelumba basikal lasak dengan seekor antelop sudah cukup untuk mencetuskan sensasi di Internet.

Seorang penganjur perlumbaan, Max Cluer kelmarin berkata, Evan van der Spuy, 16, dirempuh mamalia tersebut ketika menyertai satu perlumbaan hujung minggu di sebuah taman hidupan liar di sini.

Antelop yang melanggar pelumba remaja itu adalah dari jenis hartebeest dengan berat lebih 200 kilogram.

Seorang pelumba lain yang merakam insiden tersebut kemudian menghantar klip video berkenaan ke laman perkongsian video YouTube bersama kata tanda bermaksud "Dahsyatnya!".

Ia ditonton lebih 5 juta kali setakat Rabu lepas.

Menurut Cluer, Van der Spuy tidak cedera teruk, manakala antelop tersebut kembali bersama kawanannya selepas kemalangan itu berlaku.

Van der Spuy pula memberitahu akhbar tempatan bahawa dia tidak ingat apa-apa tentang peristiwa itu, tetapi topi keledarnya yang pecah menjadi bukti pertembungan liar tersebut. - AP

sumber : kosmo online

Memang kurang ajar,menyamar jadi saudara baru untuk dapatkan wang

Posted: 13 Oct 2011 06:35 PM PDT

KUALA LUMPUR: Mengaku mendapat hidayah untuk memeluk Islam dan berkopiah bagi menunjukkan perwatakan alim dikesan menjadi taktik baru sekumpulan individu tidak bertanggungjawab bagi meraih simpati orang ramai terutama umat Islam bertujuan membolehkan mereka mendapat bantuan dan wang dengan cara mudah.

Lebih licik, kumpulan individu terbabit menyasarkan surau di kawasan elit untuk mereka berpura-pura melafazkan kalimah syahadah, sekali gus meraih simpati jemaah untuk menghulurkan bantuan kepada 'saudara baru' yang hanya menyasarkan wang ringgit.

Kegiatan kumpulan itu dikesan seorang penceramah agama yang juga pensyarah di sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) selepas mengalami sendiri peristiwa berkenaan sebelum menyedari golongan itu tidak ikhlas untuk memeluk Islam, sebaliknya inginkan bantuan semata-mata.

Penceramah itu yang mahu dikenali sebagai Asri berkata, dia didatangi mualaf yang dikenali sebagai Ibrahim, 50-an, membawa seorang rakannya, Ong, 56, kedua-duanya berasal dari Johor sambil mengaku ingin memeluk Islam ketika dia memberi ceramah di surau di Gombak di sini, 19 September lalu.


Selain itu, katanya, jawatankuasa surau berkenaan memaklumkan kepadanya selepas Ong, Ibrahim turut membawa sekurang-kurangnya empat penganut agama lain bagi tujuan memeluk Islam di surau berkenaan dengan modus operandi hampir sama dengan kes terdahulu.

sumber : myMetro

Inilah Gorila di Zoo Moscow yang Gemar Melahap Carrot

Posted: 13 Oct 2011 05:00 PM PDT

Gorila lapar ini nampaknya tidak terpengaruh ketika ia mencuri seluruh carrot keluarganya, seperti tak puas jika jatah makanannya direbut, dan langsung bersembunyi di sudut sambil menghabiskan makanannya.



Momen lucu ini berhasil ditangkap oleh fotografer amatur Olga Gladysheva (37) di zoo Moscow.

"Sebuah keluarga gorila hidup di zootersebut, tiga dewasa dan seekor masih bayi. Ketika penjaga zoo membawakan mereka makanan, para gorila ini berebut mengambil jatah mereka, iaitu seikat carrot." tuturnya.


Sumber : dailymail

Lelaki ini gembira apabila Rihanna menonggeng,Kenapa?

Posted: 13 Oct 2011 11:01 AM PDT

Pelik..berlumba sambil melakukan hubungan seks

Posted: 13 Oct 2011 10:30 AM PDT


Merayakan awal tahun 1994 di California Selatan, telah digelar sebuah lumba yang terbilang sangat unik dan menentang arus. Lumba itu adalah melakukan seks atau ML yang dilakukan oleh pasangan yang sudah menikah. Cara bermainnya, para peserta harus melakukan seks atau ML sambil menyeret badan hingga garis penamat. Lumba tersebut menjadi lumba terunik yang pernah ada di dunia.


Lomba tersebut disaksikan oleh ramai orang. Sayangnya, perlumbaan tersebut hanya dilakukan satu kali itu saja dan sampai saat ini belum ada lagi lumba seperti itu di California Selatan. Siapakah orang yang memiliki idea gila seperti itu? Cara peraturan perlumbaan ini pertama adalah mempersiapkan jalur sebanyak kurang lebih 4 jalur untuk perlumbaan. Setelah itu, para pasangan diwajibkan untuk melucuti pakaian mereka.

Sebelum lumba dimulai, para pasangan harus sudah berada pada posisi sedang melakukan seks dengan pasangannya. Setelah wisel ditiupkan, mereka harus berjalan sambil melakukan seks. Lihat foto agaimana mereka melakukan lumba tersebut. Sungguh gila idea yang mereka lakukan itu.

Parah..budak sekolah 'beromen' ditepi laut lepas balik sekolah

Posted: 13 Oct 2011 09:01 AM PDT








sumber : stomp.com.sg

These secondary school students were caught behaving intimately at East Coast Park in their school uniform.

STOMPer Joan, who spotted the students, said:

"Two secondary school students were behaving intimately at East Coast Park after school."

Gregory Da Silva,Lelaki Si Pemakai Topi Telur Paling Gila di Afrika

Posted: 13 Oct 2011 08:00 AM PDT

Gregory Da Silva, lebih dikenal sebagai Manusia telur, adalah seorang seniman komedian Afrika dan pendongeng terkenal untuk mengenakan topi yang telah dihiasi dengan 1.000 telur.

Lahir di Benin, Afrika Barat, Da Silva mempelajari ilmu komputer, tetapi memutuskan untuk mengikuti panggilan artistiknya dan melanjutkan untuk menemukan kelompok teater yang disebut Voice Roh. Mereka melakukan menunjukkan teater politik, komik dan puitis di Benin, tapi dia membuat nama untuk dirinya sendiri setelah ia menjadi Manusia Telur dan mulai memberikan pertunjukan jalanan memakai tutup kepala nya ridiculously besar. Ketika ia pertama tampil di Cape Town, Afrika Selatan, seni Gregory begitu unik itu , dia ditangkap oleh polis , tetapi diperintahkan untuk membiarkan dia pergi, dan dia telah tampil di Market Square Green kota sejak itu.

Topi eksotis Telur Manusia selalu berhasil membuat orang pening kepala melihatnya. Sulit untuk tidak menatap seorang lelaki dengan topi raksasa dihiasi dengan 1.000 telur dan motif berbagai Afrika. Setiap hari topinya menawarkan fitur baru, simbol budaya Afrika dan sejarah, tetapi telur selalu ada, kerana mereka adalah simbol kehidupan dalam tradisi Afrika dan dia berkata "" segala sesuatu harus hidup, segala sesuatu harus bersinar, menjadi positif ". Topi unik beratnya sekitar 25 kilogram, dan aku tidak boleh membayangkan itu sangat mudah dipakai, tetapi telah membawa dia ke peringkat antarabangsa dan dia dicalonkan untuk Guinness Book of Records 2011.

Sayangnya, beberapa hari terakhir belum yang terbaik dalam karier Man Telur itu. Selama kunjungan ke Halle, Jerman, artis panggung pingsan karena heatstroke dan dilarikan ke rumah sakit. Ketika ia bangun keesokan harinya ia merasa baik-baik saja, tapi tidak ada tanda-tanda topi terkenal. Dia putus asa untuk mengembalikannya karena itu seluruh cara hidupnya, dan percaya diri rakyat Jerman yang jujur ​​akan mengubahnya dalam jika mereka menemukan hal itu. Saya pikir 25-kg telur tertutup topi akan mustahil untuk kalah, tapi kurasa aku salah.



GEMPAK..Hanya guna buluh untuk tangkap ikan paus

Posted: 13 Oct 2011 07:00 AM PDT




Lihatlah bagaimana cara tradisional menangkap ikan paus yang sangat besar. Hanya bermodalkan
  • Bambu runcing.
  • Pisau.
  • Kapal kecil (kapal nelayan).
  • Golok.
  • Tali.
  • Beberapa orang (max 7 per kapal).
  • Otot yang kuat.
  • Boleh berenang.
  • Mesin yang bisa mengangkut jasad ikan paus yg mati untuk di santap ke pantai.

Ibu Ajarkan Anak Perempuannya Yang baru 2 tahun Merokok

Posted: 13 Oct 2011 06:47 AM PDT


- Seorang lelaki Romania menuntut hak asuh anak perempuannya yang masih berusia dua tahun tujuh bulan setelah mengetahui bahawa ibu dari anaknya mengajarkan sang buah hatinya merokok.

Ibu bayi, Elena Ursu (28) yang sudah menjadi bekas isteri lelaki ersebut, tidak hanya mengajarkan bayinya merokok. Dia merakam bayinya yang sedang merokok dan mempostingnya ke dunia maya.

Tidak sampai di situ, Elena juga mengajarkan bayinya untuk terbiasa meminum kopi daripada susu.

"Dia ingin mengejekku dengan bagaimana dia merawat anak kami, tapi aku harap ini akan menjadi bumerang untuknya kelak. Yang saya perlukan saat ini adalah mendapatkan hak asuh anak saya. Anak perempuan kami tidak mahu minum susu, hanya kopi saja, dan terlebih dia mahu merokok. Ini menyeramkan," ujar Gabriel Burulea (30), yang telah setahun bercerai dengan Elena.

"Ketika saya diperbolehkan untuk mengunjunginya, saya melihat bagaimana anak saya nampak dia dengan sebatang rokok di mulutnya. Dan itu menyakitkan," imbuh Burulea seperti dikutip Orange, Khamis (13/10/2011).(rhs)

sumber : international.okezone.com

Anak 2 Tahun Fans Berat Band Metal Iron Maiden [Video]

Posted: 13 Oct 2011 05:35 AM PDT


Selama ini kita fikir hanya orang dewasa bertato dan berpenampilan ala bikers saja yang sesuai untuk menjadi fans berat band metal Iron Maiden. Tapi ternyata ada juga anak kecil berumur 2 tahun yang menjadi fans berat band ini.-idbite.com

Kelas ni bapak kita orang yang punya

Posted: 13 Oct 2011 04:00 AM PDT






Gagal merompak kerana tulisan cakar ayam

Posted: 13 Oct 2011 03:35 AM PDT


Seorang pencuri di New Castle gagal merompak kerana tulisan permintaannya terlalu sulit untuk dapat dibaca oleh petugas teller.

Pukul 3 petang, seorang lelaki berusia 40 tahun, Thomas J. Love mendatangi cawangan bank WSFS di Crossroads Shopping Center di New Castle.

Setelah ia berada di dalam, ia segera melakukan pekerjaanya dengan menyerahkan sebuah memo berisi permintaan sejumlah wang kepada petugas teller.

Love tak menduga bahawa petugas teller tak boleh membaca tulisan dalam memonya dan memintanya untuk menulis semula surat cintanya tersebut. Entah kerana kesal tulisannya dianggap jelek atau kerana takut polis datang, ia memutuskan untuk pulang 'kerja' lebih cepat.

Polis yang mendapat laporan dari bank lalu mengejar pelaku dan berhasil menemukannya di daerah antara jalan New Castle Avenue dan Rodney Drive.

Love dtuduh atas tuduhan perampokan dan dimasukan ke sebuah lembaga pembimbing masyarakat dengan jaminan wang sebanyak $2000 (Rp. 17.84 juta).

sumber: delawareonline

Ashton Kutcher Bercinta Tanpa Kondom Dengan Perempuan selingkuhannya

Posted: 13 Oct 2011 02:00 AM PDT

Selingkuhan Ashton Kutcher, Sara Leal akhirnya buka mulut soal skandal seksnya dengan suami Demi Moore itu. Sara mengaku dua kali berhubungan seks dengan Ashton tanpa kondom.

Seperti dikutip detikhot dari US Weekly, Rabu (12/11/2011), Sara pun menceritakan apa yang terjadi pada malam itu di Hard Rock Hotel, San Diego, Amerika Syarikat. Ia mengungkapkan, Ashton yang merayunya terlebih dahulu.

Lebih jauh Sara memperincikan, Ashton mendadak menciumnya di bibir. Kemudian bersama dua wanita lainnya, mereka pun berendam di hot tub tanpa mengenakan pakaian.

"Saya pikir semua itu biasa saja, saya juga tak sedar bagaimana akhirnya saya boleh telanjang," tutur Sara yang kini berusia 22 tahun.

Sara menuturkan, Ashton mengajaknya ke ranjang selepas berendam. Hingga akhirnya Ashton melepas tualanya, dan mereka pun mulai bercinta. Sara juga mengaku, saat itu mereka tak memakai kondom.

"Dia sangat mahir," ucap Sara.

Sebelum melakukan hubungan seks yang kedua kalinya, mereka pun sempat berborak di atas ranjang. Hal yang dibualkan mereka mulai dari soal astrologi, percintaan, agama hingga politik.

Pegawai polis ditetak ditengah jalan raya (full pic)

Posted: 13 Oct 2011 01:50 AM PDT

After the assailant stabbed the police officer, he purchased beer and sat upon a crate.


With warning shots ineffective, the police open fired and brought down the suspect.

Paramedics rush to the scene, the stabbed police already dead.

KLIK SPOILER UNTUK MENGATAHUI KISAHNYA



Spoiler:




Liaoning Dandong, a traffic police officer murdered on the streets. Suspect subdued.
Summary: A police officer in Dandong, Liaoning Province, was stabbed to death by a man. After the incident, the suspect armed with two daggers confronted the police. After the warning shots fired by the police had no effect, they shot him down, and after subduing him, sent him to the hospital for treatment. The officer stabbed died on the scene.

Here, a middle-aged male motorcyclist wearing white appeared, probably the murderer's elder brother, and he went up to intervene, but because of the distance, I could only faintly hear several sentences of dialogue. The murderer's brother: "What are you doing? You've stabbed a person." The murdered yelled: "So what? They deserve to die, all police deserve to die. Since I've already killed one, killing a few more would be even better. Each one that comes is each one that I will kill."

sumber : chinasmack


Gadis cantik ni selamba tanggalkan pakaian dalam pertandingan cari bakat

Posted: 13 Oct 2011 12:45 AM PDT



KLIK SPOILER UNTUK CERITA SELANJUTNYA



Spoiler:




(Chengdu Evening News) Nov. 9 Yesterday, a draft pick video crazily spread in the major forums and sites. Video content took place in Chengdu, the scene is extremely hot. In a very common draft, a very beautiful female athlete at the T-stage show suddenly stripped herself naked like a thunder bolt! When she calmly face the on the audience wearing not a stitch, All guys can not stay calm, shouting in surprise: "wow! This is too shameless!"

Replay
Strip off within 2 seconds. All freaked out

This video was originally posted by net user called "arrogant rooster", post title: "Chengdu Draft Pick Gate, The girl aspire to fame strip off in public, videos and truth here"In the post, he said on Nov. 8 he went to the show spot to support one of his female friends, and then came to the scene: a female player to see the unexpectedly stripped herself naked when walking on the stage. This scene shocked him, making him feel that "No worth mentioning Shoushou and Yan Feng Jiao, compared to this they have become clouds … …" Unable to hold excitement he put the video online at noon the day before yesterday.

Video duration is 26 seconds, at start everything is calm, a tall graceful girl wearing a black dress walk on stage to dynamic music, two laps later, she went to the middle of the stage and suddenly paused, slightly sideways she pulls the front zip, her dress drops, naked! All this happen within only two seconds and the audience did not even react.

Be silent for a while before the audience broke out in deafening screams. In background voice, a male audience sighed: "wow! This is too shameless!" after Wake up, the crowd begin shooting the video with mobile phone, there are also photographers rushing onto the stage directly and madly press the shutter. The working staff only get real after seven to eight seconds, rushing onto the stage to put on clothes for the model. The first is the dress that she handed off and only to find too little cloth to cover the player, Then they immediately make a "sacrifice" and cover with staff's shirt… …
Survey
She is a body model and have asked for "Hidden rules"several times.

Reporter yesterday contacted Wang Yun in charge of this activity. He acknowledged that this talent contest suspended due to the accident. According to one on-spot staff from Renqi Net, all employees were scared after the scene occurred that day. "I remember she was the 6th player, we are more shocked at the moment of his stripping, I still feel a little funny." She said. When the staff realized what had happened what they could do was to dim the lights, and then rushed to cover the girl with clotehs.

Miss Zhou told that the female payer` first name is C (because it involves personal privacy, where real name withheld), is a body model. "I do not know much about her, but for I was too surprised and so specifically checked her name." As for the reason why she stripped, she recalled that a moment after the incident C wearing the shirt of staff spoke at backstage, " C said that He was against the hidden rule, because she had participated in many competitions and encountered several potential regulatory requirements and she refused. So this time she directly took her clothes off … … ". Being nude to protest against the casting coach? Make the hidden rules a "clear rule"? Her logic of make female Miss Zhou feel a little funny, she said C`s confession also annoyed the judges on spot. However, the judges` reaction contrasted with the audience who had "See all". "Some men who got feast at this time do not forget to applaud for the beauty's rhetoric and give a shout"





Foto Seksi dan Vulgar Menantu Muammar Khadafi Tersebar

Posted: 12 Oct 2011 11:45 PM PDT

TRIBUNNEWS.COM - Sejumlah foto seksi dan vulgar isteri Hannibal Khadafi, anak Muammar Khadafi, beredar dalam berbagai pose di sejumlah bilik mewah hotel. Demikian dilapor Daily Mail, Rabu (12/10/2011).

Dari sejumlah foto tersebut, yang ditemukan di laptop anak Khadafi yang berusia 36 tahun itu, ia terlihat berpesta dengan sang isteri yang berdarah Lebanon, Aline Skaff. Mereka terlihat berpesta di pesawat jet pribadi, kapal pesiar, dan nampak dikelilingi minuman beralkohol, satu hal yang dilarang di Libya.

Pasangan ini sempat menjadi buah mulut kerana membuat hubungan diplomatik antara Libya dan Switzerland memanas setelah ditangkap di sebuah hotel mewah tahun 2008 kerana memukuli dua pelayan mereka.

Setelah Tripoli jatuh, seorang pelayan pasangan ini asal Ethopia mengaku jika dirinya sering dipukuli dan dibakar saat masih bekerja. Foto yang dirilis AFP memperlihatkan pasangan ini melakukan perjalanan mewah ke Paris, Roma, dan resort Sharm el-Sheikh, di Mesir.

Mereka juga terbang menggunakan pesawat jet pribadi, berjemur di kapal pesiar mewah dan berbelanja di butik terkenal dan mewah.

OPEN SPOILER UNTUK MELIHAT GAMBAR



Spoiler:




Photobucket

Photobucket

Photobucket





Wow..jantung budak 4 tahun terletak diluar tubuh

Posted: 12 Oct 2011 10:25 PM PDT


Anak berusia 4 tahun bernama Zhang yang berasal dari negar Cina ini memiliki jantung yang hanya dilapisi oleh kulit yang sangat tipis dibahagian perutnya.

Doktor selalu memperingatkan bahawa bila ada tusukan sedalam 8 cm ke dalam tonjolan jantungnya yang kelihatan ini, maka itu sangat berisiko untuk membunuhnya.

Zhang dari timur laut China,Liaoning, menderita penyakit cedera langka bahagian jantung yang disebut "Pentalogy Cantrell" dimana penyakit ini memeliki serangkaian cacat bawaan termasuk penyakit jantung dan tulang dada yang tidak normal.

Sumber : http://sehat.bionaturally.net