Adsense

Jumaat, 26 Ogos 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Video : Kemaafan Lebaran – FIRDAUS feat Youk Bunkface & Faris Awanband

Posted: 26 Aug 2011 09:07 PM PDT

Home > Video > Video : Kemaafan Lebaran – FIRDAUS feat Youk Bunkface & Faris Awanband

Kemaafan Lebaran, sebuah video klip yang menampilkan kumpulan Firdaus bersama Youk Bunkface & Faris Awanband telah dilancarkan untuk tontonan umum pada 12 Ogos yang lepas. Lagu ini turut mendapat sentuhan AG Coco, produser serta orang di belakang tabir band Hujan.

Menampilkan konsep Rock Raya, lagu Kemaafan Lebaran yang berdurasi 4:14 ini amat awesome dijadikan playlist anda ketika pulang ke kampung nanti. Enjoice the video after this jump!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
More in Video (1 of 99 articles)

Marion Caunter Dilantik Sebagai Duta Estee Lauder

Posted: 26 Aug 2011 08:44 PM PDT

Home > General > Marion Caunter Dilantik Sebagai Duta Estee Lauder

Estee Launder, produk kecantikan & penjagaan wajah wanita telah melantik Marion Rose Caunter sebagai duta produk, semalam.

"Marion Caunter dilantik kerana dia mempunyai senyuman, keunggulan serta sikap yang positif yang mencerminkan kriteria wanita elegan & moden, amat sesuai dikaitkan dengan produk-produk Estee Lauder," kata Katrina Liew, Pengurus Besar Penjenamaan, Estee Lauder Malaysia.

Marion Caunter akan dipaparkan dalam beberapa siri kempen iklan bermula Julai 2011 dan turut serta sebagai pengacara untuk program Estee Lauder Model Search 2011.

Selebriti ini mula mencipta nama sebagai hos untuk rancangan popular "8TV Quickie" sebelum menjadi hos untuk program seperti "One In A Million", "Channel V International", dan yang terkini, E! News Asia. Kini, Marion Caunter telah bergelar seorang isteri kepada CEO Naza Group, SM Nasa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
More in General (1 of 995 articles)