Adsense

Sabtu, 4 Jun 2011

Zon Artis

Zon Artis


(Akademi Fantasia 9) Hazama, Lena & Azri Ikut Fina Ke Final

Posted: 04 Jun 2011 08:34 AM PDT

TONTON ONLINE SIARAN LANGSUNG KONSERT FINAL AKADEMI FANTASIA 9

Semua sudah tahu yang Fina secara automatik telah dihantar ke konsert final selepas dia menerima imuniti pada konsert Akademi Fantasia 9 minggu ke-8.

Pada konsert Akademi Fantasia 9 minggu ke-9 ini pula, tiga pelajar mengikut jejaknya iaitu Hazama, Lena dan juga Azri. Erul? Dia tersingkir.

Tapi serius, kesian tengok Erul tadi bila dia begitu excited selepas namanya disebut oleh Aznil Nawawi. Kami sure dia ingat dia ke final, rupanya tersingkir.

Tahniah kami ucapkan kepada Fina, Hazama, Lena dan Azri kerana akan beraksi di konsert final. Harap korang buat yang terbaik nanti.

Oh ya, konsert final Akademi Fantasia 9 akan berlangsung di Presint 2, Putrajaya pada 12 Jun bersamaan hari Ahad. Ya, hari Ahad. Sama-sama kita saksikan.

Psstt: Nak tanya sket, siapakah pelajar yang anda rasa akan bergelar juara Akademi Fantasia yang terakhir ini? Ce cite..

Related Posts with Thumbnails Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

(Gambar) Adakah Ini Kekasih Taukey Kumpulan Jambu?

Posted: 04 Jun 2011 04:21 AM PDT

GAMBAR KEKASIH TAUKEY KUMPULAN JAMBU

Kenapa kami letak tanda tanya? Kerana setahu kami, Taukey ni sudah berumahtangga malah sudah mempunyai beberapa orang anak. Takkan nak berkekasih-kekasih pula? Atau mungkin, Taukey nak tambah cawangan mengikut jejak Abang Jem yang sudah selamat diijabkabulkan dengan isteri keempatnya baru-baru ini? Opsss.. Terlebih sudah!

Mungkin juga wanita itu hanya kawan kepada Taukey. Orang je lebih-lebih cakap itu kekasihnya. Tapi, bila tengok gambar kat atas tu, memang dah macam kekasih gayanya plus macam suami isteri pun ada. Kan? Tidak mahu berteki-teki lagi, apa kata anda lihat sendiri beberapa lagi gambar Taukey bersama wanita yang dikatakan kekasihnya itu.

GAMBAR KEKASIH TAUKEY KUMPULAN JAMBU

GAMBAR KEKASIH TAUKEY KUMPULAN JAMBU

Memang betullah, Muka Legend Hati Cute..

Related Posts with Thumbnails Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.