Adsense

Isnin, 30 Mei 2011

Celebrity News

Celebrity News


Siti Rahayu Pramugari MAS Yang Comel Dan Ayu Pilihan Tomok !

Posted: 30 May 2011 02:01 AM PDT

Inilah gambar bakal isteri Tomok jika anda Di ZoOMartis nak tau, cantik dan ayu sesuai dengan title dan dimana beliau berkerja. Untuk pengetahuan anda semua bakal isteri Tomok ni Pramugari MAS yang berjaya memikat hati Tomok.

Nama sebenar kekasih dan bakal Tomok ni Siti Rahayu Abas, 32 maksudnya Tomok mudah sikit sebab baru berusia 27 tahun. Pasangan ini bakal menamatkan zaman bujang mereka pada bulan Julai 2011 ni. Semoga hari bahagia yang bakal dilalui akan berlalu sehingga ke akhir hayat.
"Ketika itu Tomok terbabit dalam satu set penggambaran telemovie bersama New Boyz di Cheras. Kebetulan, Siti Rahayu melalui kawasan penggambaran itu dan kami bertegur sapa selain bertukar-tukar nombor telefon sebagai peminat dan artis," katanya.
Menurut Tomok, dia tidak menyangka hubungan persahabatan dijalin bertukar menjadi cinta sehingga membawa ke jenjang pelamin.
"Kami sebenarnya merancang mendirikan rumah tangga sejak tahun lalu lagi namun kerana sibuk dengan kerjaya, urusan perkahwinan terpaksa diuruskan sedikit demi sedikit sehingga tarikh sebenar dipersetujui Julai depan," katanya.
Hihi peminat dan artis. Ulang sekali lagi. PEMINAT DAN ARTIS. Maknanya bakal isterinya ini peminat dia. Ish-ish. Kalau dah jodoh tak kemana kan. - Metro
ZoOM : Apa Komen Anda ? Gadis-gadis diluar sana jangan putus asa ada ramai lagi jejaka-jejaka tampan tapi tidak se glamour Tomok. ( Gurau Je )

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Gambar Perkahwinan Ahmad Fedtri Yahya

Posted: 30 May 2011 01:03 AM PDT

Sebagai seorang pengacara memang menjadi pakej dan manfaat yang digunakan sepenuhnya si suami bernama Ahmad Fedtri Yahya personaliti TV3. Dengan hanya sekali lafaz beliau sah menjadi suami kepada guru fizik bernama Nurul Anati Ismail, 26 dalam majlis ijab kabul di Masjid Ar-Rahman semalam.

Walaupun terpaksa menunggu selama sejam kerana imam masjid terpaksa menghadiri solat hajat di tempat lain beliau tidak gugup ketika melafazkan akad nikah.

Dan berikut beberapa gambar yang sempat ZoOM search untuk tatapan anda di ZoOMartis & Facebook. Jika rasa kawan-kawan kita diluar sana belum mengetahui Sharelah menggunakan Facebook atau "Widget" yang disediakan di ZoOMartis @ Facebook.






ZoOM : Apa Komen Anda...Kalau Dah Baca Komen le yee.. TQ


Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Cerita Lawak : Story Tok Piah Yang Kuat Melatah ( 18SX)

Posted: 29 May 2011 10:03 PM PDT

 Si Iman lima tahun tu memang nakal, bila je Iman nampak Tok Piah melintas depan laman rumah Iman terus sergah Tok Piah yang memang terkenal dengan kuat melatahnya. Pada satu petang, Iman terserempak ibunya bersama Tok Piah sedang sibuk mengutip ulam pegaga di belakang rumah. Iman apa lagi, terus menyergah belakang Tok Piah yang langsung tak menyangka kehadiran Iman.

"Oiii Tok Piah buat apa oiii.." jerit Iman sambil melompat di depan Tok Piah.

Apa lagi, Tok Piah yang sedang terbongkok-bongkok terkejut dan bersilat macam orang kena sampuk jembalang. "Oiii kepala bapak kau berasap ehh..alahai..ehhhhh..mak kau komplen batang bapak kau kecik..alahai..ehh.. alahai Iman cucu tok..ehh cucu sape kau ni jahat macam jin..alahai..letih tok ehh..hmm..hadoihhh.."

Sedetik kemudian terdengar bapak Iman hempas pintu rumah dan start moto terus blah tapi Iman tetap sengih macam budak lima tahun..

ZoOM : Hahahaha Lawak-lawak mak Iman...Sian Bapak Iman...

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!