Adsense

Selasa, 8 Mac 2011

Celebrity News

Celebrity News


Komen Filem Merong Mahawangsa Oleh Penonton Tayangan Perdana

Posted: 08 Mar 2011 04:34 AM PST

Alhamdulillah berita baik untuk industri perfileman negara berdasarkan luahan si penulis didalam laman forum mengenai filem Hikayat Merongwangsa yang bakal menemui peminat CGI. Mungkin ia sebagai permulaan era perfileman negara di arena antarabangsa.


Berikut ZoOm tampilkan luahan sipenulis mengenai filem terbaru terbitan KRU ini...:


First of all, moddd, nak kacangg... aku tau dah ada thread filem ni, tapi la ni, aku upload skali dgn gmbr. pls merge if necessary.

Aku baru balik dari E-Curve, nengok filem Merong Mahawangsa, filem epik terbitan KRU studios yang menelan kos belanja sebanyak rm8juta, so, of coz la ia dinanti2kan. No spoilers but apa yg aku boleh ckp pasal filem ni, memang berbaloi la nak tengok. Bagi yang memang anti local film, caye la citer ni akan buatkan korang rasa bukan kat Malaysia. 
Sampai aku lupe yg aku tgh tgk citer tempatan, sibaik ada unsur2 sejarah Malaysia. bangga ok, ada produk buatan Malaysia yg sebegini rupa. CGI wise, memang nampak real habis, tak fake langsung. Walaupun ada sound terganggu skit masa tayangan tadi, tapi ia tidak sedikit pun mencacatkan keseluruhan filem tu. paling sukerrr aku dengar stephen rahman cakap bahasa melayu... 
Oh ye, aritu ada kecoh2 pasal KRU tak jemputan wartawan kan? tadi Norman ada minta maaf, katanya tayangan tu memang istimewa utk tontonan sultan kedah. GOLD class untuk 40+ jemputan je...para press sekalian, sila harap maklum ye!


ZoOm : APa tunggu lagi....jum kita tempah tiket !!!! ...Layannnnn !! APa pula kata anda di ZoOmartis.net @ Facebook !!?

Shidee Temui Peminat Di Sibu Pada 13 Mac 2011

Posted: 08 Mar 2011 04:29 AM PST


Untuk makluman kepada peminat Abang Shidee kita ni, beliau akan membuat persembahan di Sibu Sarawak pada 13 Mac 2011. Sudah lama ZoOm tidak mendengar khabar berita abang shidee, mungkin dengan hadirnya lagu baru yang bertajuk "Kecundang JUga Akhirnya" akan menemui peminat beliau.

Info : Facebook Shidee