Adsense

Rabu, 19 Januari 2011

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com


Drama Terakhir Faizal Yusof Malam Ini Di TV9

Posted: 18 Jan 2011 04:25 PM PST

' Jangan Hantar Aku Ke Neraka ' merupakan drama terakhir yang dialkonkan oleh arwah Faizal Yusof. Korang boleh tengok di saluran TV9 tepat jam 8:30 malam ini.

Berita pemergian arwah Faizal Yusof yang disebabkan serangan jantung amat mengejutkan orang ramai termasuk pelakon dan krew drama Jangan Hantar Aku Ke Neraka.Antara pelakon yang turut sama berlakon di dalam drama ini Fadilah Mansor, Adeq Ku Yusry, Watie Sadalie, Wan Sharmila dan Wan Nor Azlin.

Bagi yang ada kelapangan tu cubalah tengok drama yang penuh kesyahduan ni. banyak iktibar yang kita boleh ambil. Jangan lupa sedekahkan al-Fatihah pada mangsa. Amiiinnn..

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , ,

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Perkahwinan Farish Aziz 18 Februari Ini

Posted: 18 Jan 2011 11:15 AM PST

Farish Aziz kini hanya menunggu tarikh untuk diijabkabulkan sebagai suami kepada seorang peguam, Zara @Zahrah yang berasal daripada Kota Kinabalu.

Tak sangka betul Mat Kepoh bila dapat tahu usia cinta mereka sudah mencecah 14 tahun. Ni kalau artis lain ni, kahwin tak sampai 10 tahun pun dah ada cerai-berai.

Mat Kepoh harapkan yang terbaik untuk Farish Aziz dan Zara. Moga perkahwinan dan cinta ini menjadi contoh kepada artis dan orang lain.

Diorang ni bercinta sejak dari tingkatan 1 dekat Sekolah Menengah All Saints Kota Kinabalu. Mereka berdua akan dinikahkan 18 Februari ini.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , , ,

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.