Adsense

Ahad, 28 November 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


Gambar Panas Raja Ilya, Pelakon Appalam Bersama Teman Lelaki Atas Katil

Posted: 28 Nov 2010 11:35 AM PST

bongok Gambar Panas Raja Ilya, Pelakon Appalam Bersama Teman Lelaki Atas Katil

Gambar panas pelakon filem Appalam, Raja Ilya bersama seorang lelaki yang di'percayai bekas teman lelaki'nya mula beredar di internet. Walaupun pelakon utama ini baru di'kenali, namun gossip posing sakan atas katil ini tidak kurang hebat'nya. Jujur kata, kami pun pertama kali mendengar nama beliau.

Seperti biasa, setiap selebriti akan memberikan jawapan cliche, seperti superimpose. Itu yang terjadi kepada gambar cium Nabil Raja Lawak & Qasha, minggu lepas.

Namun, Raja Ilya sangat kool. Beliau mengakui bahawa foto tersebut adalah diri'nya & bekas teman lelaki, kira-kira 2 tahun lepas. Tidak sangka pula, baru sahaja nama'nya nak naik, ada orang yang sudah dengki menghantar gambar panas diatas kepada wartawan.

Tidak mahu menuduh sesiapa. Raja Ilya mengesyaki perbuatan sabotaj ini di'lakukan oleh bekas teman lelaki. Katanya, "Yang jelas, pihak tidak bertanggung jawab itu memang berniat jahat menghancurkan masa depan saya di bidang lakonan, tapi saya pasrah. Rezeki ditentukan Tuhan."

"Saya merayu, pihak berkenaan tidak terus mengganggu hidup saya, lagipun saya sudah bertunang dan akan berkahwin tahun depan. Segala kesilapan masa silam, saya akui dan minta maaf. Saya berjanji, perkara seumpama ini tidak akan berulang lagi," kata Ilya dalam nada kesal.

pixel Gambar Panas Raja Ilya, Pelakon Appalam Bersama Teman Lelaki Atas Katil
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Kris Dayanti Bakal Berkahwin, Mahu Duet Dengan Anak Sendiri

Posted: 28 Nov 2010 11:23 AM PST

79155 krisdayanti   anaknya Kris Dayanti Bakal Berkahwin, Mahu Duet Dengan Anak Sendiri

Kris Dayanti sebelum ini kecewa kerana tidak berpeluang melibatkan diri dalam penerbitan album anak sulung'nya bersama bekas suami, Anang. Namun, masih bersyukur kerana anak'nya mempunyai ibu bapa yang berpengalaman dalam bidang muzik, sangat bernasib baik berbanding diri'nya yang bermula daripada kosong.

Menurut Kris, beliau tidak terkejut dengan bakat Aurel kerana pernah melibatkan diri dalam video klip seawal 6 bulan dan diajar bermain piano sejak berumur 4 tahun.

Dalam pada masa yang sama, Kris Dayanti baru sahaja meminta alamat terbaru daripada Chef Wan. Kata'nya untuk menghantar undangan khas. Besar kemungkinan, Kris ingin berkahwin? Pengumuman dibuat oleh Chef Wan di Facebook, lihat screenshot selepas ini.

chef wan krisdayanti Kris Dayanti Bakal Berkahwin, Mahu Duet Dengan Anak Sendiri

pixel Kris Dayanti Bakal Berkahwin, Mahu Duet Dengan Anak Sendiri
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.