Adsense

Khamis, 24 Jun 2010

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|


Ayat Almy Nadia Memang Terbaik!!!

Posted: 24 Jun 2010 01:08 AM PDT





almy nadiaSimple, ringkas tapi memang terbaik ayat Almy Nadia nie. Inilah yang dijawap bila ditanya pasal kaitan dia dan Fizz Fairuz pasal cerita Fasha dan Tizz. Cuba korang baca sikit:-
Saya tidak kenal Tizz dan tidak pernah berjumpa dengannya. Saya kenal dia pun sebab kontroversi ini tapi saya tidak mahu komen tentang dia.  Pada saya buat apa mencampuri urusan mereka. Mereka bergaduh berebut lelaki, kenapa nak mengaitkan saya dan Fizz dalam hal ini?"
Kalau kitorang jadi Fasha ngan Tizz, confirm malu gile punya. Hahaha. Hidup Almy Nadia. You are the best !!!

Ariel Peterpan Ada Video Seks Dengan 4 Lelaki? Memang Gila

Posted: 24 Jun 2010 01:03 AM PDT






ariel peterpan gayMemang hebat gila punyalah Ariel Peterpan nie. Bukan dengan perempuan je dia buat video seks, ngan laki sekali pun dia bantai. Nie bukan setakan Ariel Peterporn dah nie, nie Ariel Petergay pun ada gak.
Cuba dengar sikit apa kata polis Indonesia:-
"Setakat ini pihak kami telah menemui 32 buah video yang mana empat daripadanya adalah aksi dia dengan laki-laki,"
Kalau Tiger Woods dengar kehebatan Ariel nie mesti dia sanggup turun pergi Indonesia nak belajar. Tiger Woods pun setakat main ngan pompuan je. Ariel nie laki pompuan pun dia tibai. Memang gile hebat.
Kita tunggu kot-kot ada video seks Ariel ngan haiwan peliharaan dia plak. Itu lagi hebat tue.

Dynas Mokhtar & Awal Ashaari Tutup Kedai Pakaian Milik Bersama?

Posted: 24 Jun 2010 12:57 AM PDT





fvdscxa Dynas Mokhtar & Awal Ashaari Tutup Kedai Pakaian Milik Bersama?
Beberapa tahun dahulu (atau setahun) Dynas Mokhtar & Awal Ashaari mengasaskan sebuah kedai pakaian online yang mereka namakan sebagai DnA Celebrity Style.
Hari ini, menurut kenyataan peribadi Dynas Mokhtar melalui Twitter, mereka berdua seperti sedang menguruskan hal ehwal berkaitan penutupan perniagaan.
DnA selain menjalankan perniagaan secara online, mereka juga mempunyai kedai fizikal yang terletak di Sri Hartamas. Mungkin sampai masa untuk mereka berdua venture dalam perniagaan lain.
Editor's Note: 2,000 fans on Facebook? Awesome. You are the most awesome gossip reader in the whole world. And, we got something to tell you about Fasha Sandha & Nur Kasih production crew. Stay tuned!

kredit RotiKaya

Datuk K berjaya dapat plat KCT 1, RM66,550

Posted: 24 Jun 2010 12:53 AM PDT






Penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Taruddin, dikatakan antara pembida utama nombor pendaftaran kenderaan KCT 1 yang akan diumumkan siapa pemiliknya oleh Jabatan pengangkutan Jalan (JPJ) Kedah. Menurut sumber, Siti Nurhaliza berminat memiliki nombor berkenaan kerana ia mempunyai gabungan nama beliau dan suaminya, Datuk Khalid Mohd Jiwa. Katanya, penyanyi terkenal itu dikatakan sanggup membayar nilai bidaan yang dikenakan asalkan beliau dapat memiliki nombor berkenaan.


"Saya diberitahu bidaan untuk mendapatkan nombor itu sudah dibuat kira-kira dua minggu lalu, namun mereka yang dipilih memilikinya bakal diumumkan tengah hari esok (hari ini)," kata sumber berkenaan.
Sumber itu berkata, selain artis, nombor KCT 1 turut menarik minat ramai ahli perniagaan dan syarikat korporat malah mereka berusaha mendapatkannya sebelum tempoh 21 hari yang disyaratkan.


"Saya diberitahu banyak permohonan diterima bagi mendapatkan nombor itu. Bagaimanapun ia bergantung kepada bidaan yang paling tinggi. Buat masa ini saya tidak mempunyai maklumat mengenai pemilik sebenar nombor pendaftaran itu sehingga keputusan rasmi dibuat tengah hari esok (hari ini)," katanya.

Zina bakal hancurkan masa depan Ariel Peterporn

Posted: 24 Jun 2010 12:49 AM PDT

 




Polis Indonesia kelmarin secara rasmi mengesahkan bekas penyanyi kumpulan Peterpan, Nazril Irham,29 (Ariel Peterpan) sebagai suspek utama kes video lucah yang dipercayai dilakukannya secara berasingan dengan dua wanita yang juga selebriti negara itu. Komisioner Jeneral Polis Jakarta, Ito Sumardi ketika mengesahkan perkara tersebut berkata, Ariel kini ditahan di sebuah penjara bagi membolehkan siasatan ke atasnya dilakukan atas tuduhan melakukan hubungan suami isteri tanpa nikah.

Katanya, bukan sahaja Ariel tetapi sesiapa sahaja yang berzina dan perkara itu diketahui umum perlu dihukum.


"Kalau perkara ini tidak diketahui umum, mungkin ia boleh disembunyikan tetapi bila video (lucah) sudah keluar, ia di anggap telah melanggar hukum. Luna Maya dan Cut Tari berkemungkinan akan ditahan tetapi bukan untuk menjalani proses hukuman sebaliknya melindungi mereka daripada menerima sebarang ugutan pihak luar kerana ramai yang geram dengan perbuatan mereka itu," katanya. -

Einstein VS Mr Bean

Posted: 24 Jun 2010 12:47 AM PDT






einsten @ isu hangat    mr bean @ isu hangat
Einstein mengajak Mr Bean bermain teka-teki. Disangkanya Mr Bean pasti jadi lauk dia jer.
Einstein: Aku akan memberi satu pertanyaan, jika anda tidak tahu jawabannya maka anda membayar saya hanya $ 5,
dan jika saya tidak dapat menjawab pertanyaan anda, saya akan membayar anda $ 500.
Mr Bean mengangguk 18 kali menandakan dia setuju dengan cabaran Einstein.
Einstein mengajukan pertanyaan pertama:
Einstein : Berapa jarak dari bumi ke bulan?

Mr Bean : Mr. Bean tidak mengucapkan sepatah kata pun, seluk saku, mengeluarkan $ 5.
Sekarang, giliran Mr Bean…
Dia bertanya kepada Einstein:
Mr. bean : Apakah yang naik ke atas bukit dengan 4 kaki, dan akan turun di 2 kaki?
Einstain : Einstein melakukan pencarian di internet tapi tak berjumpa dan meminta semua teman-temannya yg cerdas. Setelah satu jam ia memberikan Mr Bean $ 500.
Einstein sambil bengang bertanya:
Jadi apa yang naik ke atas bukit dengan 4 kaki dan turun dengan 2 kaki ??
Mr Bean menyeluk saku, dan memberikan Einstein $ 5.

Kemalangan tersadis dalam bolasepak

Posted: 24 Jun 2010 12:46 AM PDT





Bermain bolasepak terpaksa tanggung risiko tercedera, biasalah nak menang apa cara digunakan oleh pasukan lawan. Tackle menakel tu mmg dah adat. Kena kalau lincah semacam memang tak lama lagi kena pangkah. Itu kalau game di kampung, pemain pro pun sama juga.
Ada yang merana menjadi cacat sampai ke tua akibat
tercedera bermain bolasepak. Lihatlah kemalangan-kemalangan paling sadis dalam permainan bolasepak. Bukan dalam perlawanan Piala Dunia 2010 Afrika Selatan yang sedang berlangsung sekarang ni.
kemalangan sadis bolasepak

kemalangan sadis bolasepak
kemalangan sadis bolasepak
kemalangan sadis bolasepak
kemalangan sadis bolasepak
kemalangan sadis bolasepak
kemalangan sadis bolasepak
kemalangan sadis bolasepak
kemalangan sadis bolasepak
kemalangan sadis bolasepak
kemalangan sadis bolasepak

kredit isuhangat

Gambar Fasha Sandha bersama kek

Posted: 24 Jun 2010 12:42 AM PDT





Panas gosip yang melanda sekarang ni antara Fasha Sandha, Tiz Zaqyah dan Jejai. Mana satu yang betul dan benar, yang itu menjadi persoalan besar setakat ni. Memang tak dapat dinafikan, wang ada permainan segala-galanya. Berbalik kepada tajuk, Fasha Sandha ni selain berlakon, dia juga merupakan seorang model. Mungkin model untuk partime sahaja kot. Gambar dibawah dia mengayakan model dengan memegang sebuah kek. Tujuan gambar tu tak lain dan tak bukan hanyalah photographer sahaja yang tahu. Hehe.


kredit izyan