Adsense

Ahad, 25 Mac 2012

borak kosong

borak kosong


Lelaki Sotong Sara Keluarga

Posted: 25 Mar 2012 09:30 PM PDT






Dia di gelar Lelaki Sotong(Octoman) oleh masyarakat dunia terutama peminatnya di Filipina kerana keunikan yang luar biasa seperti sotong yang mempunyai banyak lengan.Gelaran itu berdasarkan fizikal yang mempunyai empat lengan dan tiga kaki yang melekat dihadapannya dari paras perut hingga kepinggang.

Rudy Santos 55 tahun kini banyak menghabiskan masanya bersama keluarga kerana keadaan fizikalnya yang menghalang.Sewaktu remaja,dia banyak melibatkan diri dalam pertunjukkan sarkas dengan mendapat bayaran yang berpatutan bagi menyara keluarganya yang susah.Sepanjang 10 tahun dia melibatkan diri dalam pertunjukkan sarkas sehingga Octoman dikenali oelh para peminatnya.Kemana saja dia pergi orang akan mengenalinya.Semua pendapatannya di simpan untuk menyara adik-adik yang kecil.
Kini segala pengorbannanya telah dibalas oleh adik -beradiknya dengan menyara kehidupannya serta kos rawatan kesihatannya.






Pihak pakar tidak berani melakukan pembedahan untuk membuang 'ketumbuhan' kerana anggota lebihan itu melekat pada organ lain.Di samping itu kos pembedahan juga sangat tinggi dan boleh membahayakan nyawa Rudy.Namun begitu dia reda dengan apa yang berlaku keatas nasibnya itu.

Ibu sanggup di tattoo di dahi kerana masa depan anak

Posted: 25 Mar 2012 09:15 PM PDT


Karolyne Smith, seorang ibu rela di tattoo  di dahinya yang digunakan sebagai  iklan website perjudian.Dia mendapat bayaran sebanyak $10.000. Dia berani melakukan ini semata-mata untuk membayar wang sekolah anaknya.Dia tidak mengambil keputusan ini sendirian tetapi telah berbincang dengan teman lelaki Jeremy Williams  selama 3 minggu.Dia diberi tambahan wang $5000 sebagai saguhati.


 Berikut ini adalah kata-kata Karolyne mengapa dia sanggup berbuat demikian : "I really want to do this. To everyone else, it seems like a stupid thing to do. To me, $10,000 is like a million dollars. I only live once and I'm doing it for my son. It's a small sacrifice to build a better future for my son."(link)



Foto supermodel berciuman dengan anak di tepi pantai yang menjadi kontroversi

Posted: 25 Mar 2012 09:00 PM PDT


Dari kejauhan terlihat seperti supermodel Stephanie Seymour, 41 tahun, hanya memakai bikini two pieces warna pink, tengah bermesraan di pinggir pantai dengan seorang lelaki muda. Tapi, jika ditilik lebih dekat, ternyata lelaki itu anak lelakinya sendiri, Peter Brandt II, 18 tahun.

Ibu dan anak itu terakam kamera berjalan beriringan berciuman sambil berpelukan. Foto itu segera mengundang komen beragam. Terutama apa pantas ibu dan anak seperti itu? Lalu, jangan-jangan ada apa-apa di antara ibu dan anak ini?

Untuk meluruskan fakta Peter menjelaskan kedudukan perkara sebenar. "Hari saat kami berjalan di pantai, kami tahu ada fotografer di sana," kata Peter di akaun Facebook-nya, seperti dikutip USA Today. "Tidak ada yang kami sembunyikan. Dan saya seorang gay."

Dia berkata, di usianya saat ini, hubungannya dengan ibunya, yang juga bekas model Victoria's Secret itu, seperti teman. "Saya merasa bebas dan terbuka bicara apa saja dengannya," katanya. Kerana dia seorang gay, katanya, hubungan yang difikir banyak orang di antara mereka tidaklah mungkin terjadi.

Peter juga mengatakan peristiwa yang disebutnya "skandal ciuman di pantai ini" jadi "berada di luar konteks dan saya tak ingin ada gosip buruk di antara hubungan saya dan ibu ataupun pendapat yang tak benar," jelasnya.

Mulia hati ibu ini,sanggup dermakan rahim untuk anak perempuannya

Posted: 25 Mar 2012 08:45 PM PDT

TEMPO Interaktif, Seorang usahawan wanita di Inggris bersiap membuat sejarah dengan mendermakan rahimnya kepada anak perempuanya. Eva Ottosson, 56, wanita itu setuju menjalani prosedur medik demi anaknya, jika sukses operasi transplantasi rahim ini akan menjadi yang pertama.


Eva akan mendermakan uterusnya kepada Sara,anaknya yang berusia 25 tahun. Apabila sukses, Sara yang terlahir tanpa organ reproduksi, boleh hamil dan memiliki anak dari rahim yang sama tempat ia  sebagai janin hingga lahir.


Berdasarkan laporan The Telegraph, pembedahan itu akan dilaksanakan  di Gothenburg, Sweden. "Saya dan anak saya adalah orang yang sangat rasional, ia memerlukan rahim dan jika saya adalah penderma yang sesuai maka silakan saja," kata Eva.


Sebelumnya transplantasi rahim pernah dilakukan di Saudi Arabia pada 2000, tetapi gagal. Perempuan penerima  yang berusia 26 tahun menerima  rahim dari perempuan lain yang berusia 46 tahun. Namun, baru 99 hari ditransplantasikan, rahimnya harus dibuang lagi kerana muncul masalah.


Dokter di Gothenburg, Sweden mengaku memiliki prosedur pembedahan yang lebih baik. Mereka meyakini opembedahan yang akan mereka lakukan akan sukses. Dokter Mats Brannstrom yang akan memimpin nanti menyatakan transplantasi rahim merupakan transplantasi yang paling rumit dibandingkan yang dilakukan pada ginjal atau hati.


Sara, yang akan menerima  rahim, mengaku tidak khuatir tentang pembedahan itu. Ia lebih khuatir terhadap keadaan ibunya, kerana artinya ibunya harus menjalani pembedahan yang serius. "Sekarang ini saya tidak ingin memiliki harapan yang terlalu tinggi, sehingga tidak perlu ada kekecewaan nantinya," kata Sara.


Ia juga sudah lama memiliki rancangan untuk mengambil anak angkat. Jika pembedahan ini gagal, maka ia akan melanjutkan rencana untuk melakukan pengambilan anak angkat.


Sara lahir dengan satu kelainan yang diseut syndrome Mayer Rokitansky Kuster Hauser (MRKH), yang terjadi pada satu orang di antara 5.000 orang. Penderita MRKH terlahir tanpa uterus dan beberapa bahagian vagina. Penyebabnya belum diketahui hingga kini. Umumnya perempuan yang menderita kelainan ini, baru mengetahui setelah dewasa, yakni ketika mereka tidak mengalami menstruasi (haid).

Penemuan yang memudahkan kita

Posted: 25 Mar 2012 08:30 PM PDT

Ada 3 penemuan yang memudahkan kita untuk
makan dan membaca suratkhabar...

Chopstick berkipas

tak payah nak tiup guna mulut....

Pemotong pizza

tak payah gunakan pisau...

Tempat baca suratkhabar di toilet

lebih konsentrasi membaca..
tapi diingatkan jangan lama sangat membaca
orang lain pun nak guna toilet jugak!!!


Ayam Potong Berkaki 4 Dijual di China

Posted: 25 Mar 2012 08:15 PM PDT

BEIJING - Seorang perempuan China Tian Xiaoying bingung ketika dirinya melihat ayam potong yang dibelinya di supermarket ternyata memiliki empat kaki. Xiaoying berencana untuk memasak ayam itu sebagai santapan makan malam.
 
"Saya takut untuk memakan ayam ini," ujar Xiaoying yang baru saja membeli ayam berkaki empat itu, seperti dikutip Daily Mail, Minggu (25/3/2012).
 
 
Meski demikian, ilmuwan dari salah satu universiti pertanian dan teknologi China, Profesor Li Anping mengatakan bahawa ayam itu aman dimakan dan tidak berbahaya.
 
"Ayam itu mungkin menderita kelainan yang disebabkan oleh radioaktif atau penyebab lainnya," ujar Li.
 
Menurut Suratkhabar China Daily, media-media di China tidak dapat menyelidiki asal muasal ayam berkaki empat itu. Namun, pihak supermarket dan pemasok bahan makanan akan segera menyelidikinya.
 
Munculnya ayam berkaki empat bukan merupakan hal baru di dunia ini. Pada 2005, ayam berkaki empat di temukan di antara 36 ribu ayam yang ada di peternakan di Pennsylvania, Amerika Syarikat (AS).
 
Pada Julai lalu, muncul pula unggas misteri di China yakni itik berkaki tiga. Warga yang membeli itiktersebut akhirnya mengembalikan itik tersebut ke penjualnya. 

Joshua, Remaja Yang Boleh Meninggal Jika Ia Makan

Posted: 25 Mar 2012 08:00 PM PDT

Banyak anak laki-laki yang menginjak remaja memiliki pola makan yang tidak normal dan sering kali memilih-milih makanannya. Namun bagi seorang Joshua, menu bukanlah hanya sekadar masalah pilihan, tapi juga hidup dan mati.
Joshua (9) asal New York menderita penyakit langka yang disebut eosinophilic esophagitis, yang bererti bahwa ia mengidap alergi yang fatal terhadap hampir semua makanan.


Sebut saja pizza, hot dog, selai kacang, dan cemilan normal dapat membuat anak laki-laki ini muntah dan diare parah.
Bahkan aroma makanan dapat menjadi sesuatu yang mematikan bagi dia. Ini bererti bahawa orang tuanya harus memasak makanan untuk seluruh keluarga di luar rumah.
"Hal yang paling sulit bagi saya adalah bahawa dia tidak boleh makan apa yang kita makan." tutur sang ayah, Brant kepada Anderson Cooper.


Satu-satunya yang boleh dimakan Joshua adalah makanan bayi. Selain itu ia mendapat nutrisi dari seorang doktor yang meresepikan susu formula yang dimasukkan melalui tabung ke dalam perutnya.
Akibat alerginya yang parah, Joshua tak boleh ke sekolah dan terpaksa diajari oleh ibunya di rumah.
"Setiap pagi Joshua bangun pukul 06.45 dan biasanya itu kerana ia mendengar bus sekolah," katanya.
"Kadang-kadang ia menangis ketika ia melihat ke luar jendela kerana tidak boleh naik di bas sekolah. Ia tidak akan pernah boleh naik bas sekolah dengan anak-anak lain seusianya." tambah sang ibu. 

Kereta tergantung jadi daya tarikan

Posted: 25 Mar 2012 07:45 PM PDT


MORITZBURG, Jerman - Sebuah kereta kecil digantung dengan menggunakan kabel di sebuah taman di sini.
Kereta itu digunakan dalam kursus memanjat di dalam hutan. Kursus itu ditawarkan kepada orang ramai di taman tersebut.
Dalam kursus itu, kereta Trabant itu menjadi pilihan untuk digantung kerana badan kenderaan tersebut diperbuat daripada plastik.
Kereta itu akan menjadi daya tarikan terbaharu di taman tersebut. - Agensi
sumber : kosmo online

Penganjur ratu cantik batal penyertaan lelaki tukar jantina

Posted: 25 Mar 2012 07:30 PM PDT


VANCOUVER - Pihak penganjur membatalkan penyertaan seorang lelaki, Jenna Talackova yang telah menjalani pembedahan pertukaran jantina untuk menjadi wanita pada pertandingan Miss Universe Kanada, lapor beberapa buah akhbar kelmarin.
Menurut akhbar dalam talian, Winnipeg Free Press, pihak penganjur mengesahkan pada Jumaat lalu bahawa Talackova, 23, tidak layak menjadi peserta.
Penyertaannya dibatalkan selepas pengarah pertandingan itu, Denis Davila mengesyaki Talackova bukan seorang wanita tulen.
Davila mendakwa, Talackova pernah melakukan pembedahan pertukaran jantina menyebabkan satu perbalahan berlaku antara mereka.
Semasa perbalahan itu, Talackova akhirnya mengaku dia dilahirkan sebagai seorang lelaki.
Dia sebelum ini merupakan antara 65 peserta yang akan bertanding pada pertandingan Ratu Cantik Universe Kanada di Toronto pada Mei depan.
Pemenang pertandingan itu bakal mewakili negara ini pada pertandingan peringkat dunia.
Menurut akhbar The Vancouver Province, dia perlu berbincang dengan peguamnya sebelum membuat keputusan untuk diwawancara selepas penyertaannya dibatalkan.
Namun, Talackova membuat kenyataan di laman Twitter dengan menyatakan dia tidak akan berputus asa selepas digugurkan daripada menjadi peserta.
"Saya tidak akan membiarkan pihak penganjur menggugurkan saya disebabkan (amalan) diskriminasi," katanya.
Dia menjalani pembedahan untuk menukar jantina semasa berumur 19 tahun.
Talackova pernah bertanding pada Ratu Cantik Transeksual di Bangkok pada 2010. - Agensi
sumber : kosmo online

Budak 9 tahun cuma boleh makan makanan bayi

Posted: 25 Mar 2012 07:15 PM PDT


NEW YORK: Ramai kanak-kanak lelaki yang meningkat remaja mengamalkan diet yang membosankan tetapi untuk seorang budak, dia tidak mempunyai pilihan lain kerana dia mungkin boleh mati.
Joshua yang berusia sembilan tahun, mengalami penyakit yang jarang ditemui, dikenali sebagai "eosinophilic esophagitis" yang bermaksud dia alah dengan pelbagai jenis makanan dan boleh membawa maut. 
Bagi kanak-kanak biasa makanan seperti piza, hot dog, sandwic mentega kacang dan jam adalah normal tetapi tidak bagi Joshua kerana dia mengalami alahan dengan muntah, cirit birit atau serangan anafilaksis.

Bau dari makanan juga boleh membawa maut kepadanya.



Ini bermakna, ibu dan bapanya mesti memasak untuk seluruh keluarga menggunakan gril di luar.


Bapanya, Brant berkata, "Yang paling sukar bagi saya, dia tidak boleh makan apa yang kami makan."

Joshua hanya boleh makan makanan bayi setiap hari. Selain itu dia doktor memberikan formula untuk meningkatkan nutrien dalam badan melalui tiub di perutnya.

Joshua juga diberi pendidikan di rumah oleh ibunya, Cara, disebabkan penyakit yang membuatkan dia lesu.

"Setiap hari, Joshua akan bangun pada jam 6.45 pagi kerana dia mendengar bunyi enjin bas sekolah," katanya.

Katanya, "Kadang-kadang dia akan memandang ke luar tingkap dan menangis kerana dia tidak boleh naik bas itu, dia tidak boleh naik bas sekolah dengan kanak-kanak lain." - Daily Mail



sumber : myMetro

Pasangan enggan lakukan seks dianggap kejam

Posted: 25 Mar 2012 07:00 PM PDT


NEW DELHI: Pasangan kelamin yang enggan melakukan hubungan seks, dianggap zalim oleh Mahkamah Tinggi di Delhi dalam satu kes rayuan untuk perceraian.
Mahkamah mengisytiharkan keengganan melakukan seks itu berasas setelah si suami berkata isterinya enggan tidur bersama di malam pengantin dan hanya membenarkan melakukan hubungan 10 hingga 15 kali, dalam masa lima bulan. 
Agensi Press Trust of India melaporkan hakim Kailash Gambhir ketika memberi keputusan berkata: "Keterangan suami mengatakan isteri tidak memberi tindak balas dan seperti tunggul kayu ketika melakukan hubungan seks, tidak dibantah."

"Sudah terbukti tiada kemahuan melakukan hubungan seks tanpa sebab munasabah dan ini adalah kejam," katanya.



Mahkamah Tinggi menolak rayuan wanita itu untuk tidak bercerai.


Pada 2001, mahkamah rendah membenarkan keputusan tidak bercerai. Pasangan itu berkahwin pada 1991.

"Hubungan seks adalah asas dalam perkahwinan dan perkahwinan tanpa hubungan seks adalah perkara dibenci," katanya.

"Perkahwinan tanpa hubungan seks akan menjadikan ia hambar. Mungkin ada kes di mana seorang daripada pasangan terlalu ghairah dengan seks atau pasangannya tidak mempunyai tahap keghairahan yang sama, tetapi ia sangat penting."

Keputusan dibuat setelah penggubal undang-undang menjelaskan lagi rangka undang-undang untuk memudahkan perceraian.

India masih mempraktikkan perkahwinan yang diatur keluarga dan perceraian jarang berlaku, tetapi kadar perceraian dilaporkan semakin meningkat di bandar besar sejak kebelakangan ini. - AFP



sumber : myMetro

Dukung dalam kereta sebelum dinoda

Posted: 25 Mar 2012 06:45 PM PDT


SABAK BERNAM: Perjalanan pulang dua beradik ke rumah selepas membeli kad prabayar berakhir tragedi apabila seorang daripada mereka dirogol dalam kereta selepas motosikal yang mereka naiki dilanggar dalam kejadian di Parit 13, Sungai Panjang, di sini, kelmarin.
Ketika kejadian mangsa berusia 17 tahun yang menunggang motosikal bersama adiknya berusia 15 tahun dilanggar sebuah Proton Saga, kira-kira jam 9 malam di kawasan sunyi.

Berikutan perlanggaran itu, kedua-dua beradik itu terjatuh sebelum suspek berhenti dan menarik mangsa ke dalam kereta.


Suspek yang berusia 19 tahun dikatakan sanggup mendukung mangsa yang meronta-ronta ke dalam kereta sebelum membawanya lari dengan meninggalkan adik remaja itu kesakitan seorang diri di tepi jalan.

Adik mangsa bergegas pulang ke rumahnya kira-kira satu kilometer dari lokasi kejadian dan menceritakan kepada keluarga yang kemudian membuat laporan di Balai Polis Sabak Bernam.


Ketua Polis Daerah Sabak Bernam, Superintendan Noor Mushar Mohamad berkata, siasatan awal polis mendapati suspek membawa mangsa ke tempat sunyi sebelum merogolnya dalam kereta, kira-kira jam 10.30 malam.



Menurutnya, mangsa terpaksa menuruti kehendak suspek selepas diugut akan dirogol beramai-ramai jika enggan mematuhi permintaan itu.

Katanya, selepas dirogol, mangsa ditinggalkan di tepi jalan sebelum ditemui orang ramai.


"Suspek melarikan diri selepas menyedari menjadi buruan penduduk.

"Akibat gagal mengawal kenderaannya, kereta dipandu suspek terbabas, tetapi lelaki itu dapat meloloskan diri ke kebun sawit berhampiran dan meredah sawah padi bagi menyelamatkan diri.


"Suspek dikatakan turut meminta bantuan di rumah majikannya yang terletak berhampiran tempat kejadian.


"Bagaimanapun, usaha suspek meraih simpati majikannya gagal kerana selepas menceritakan kejadian yang berlaku, lelaki itu dipaksa menyerah diri kepada polis, semalam," katanya. Beliau berkata, siasatan polis mendapati suspek menggunakan kereta milik majikannya ketika melakukan jenayah itu.



sumber : myMetro

Budak ‘berjambang’

Posted: 25 Mar 2012 06:30 PM PDT


BACHOK: Hampir keseluruhan tubuhnya dipenuhi bulu tebal sehingga wajahnya berjambang, malah suaranya juga garau. Itu keunikan seorang kanak-kanak perempuan berusia empat tahun, Nurul Afida Batrisya Razi dari Kampung Canggong, dekat sini.
Walaupun berbeza, kanak-kanak itu menjalani kehidupan seperti rakan seusianya, malah bersekolah di prasekolah Taski Al-Yakubiah Angkatan Belia Islam Malaysia (Abim), Kampung Nipah, dekat sini.
Ibunya, Asliza Omar, 37, berkata walaupun keadaan anaknya luar biasa dan sering menarik perhatian sesiapa yang melihatnya, dia tidak malu, malah tidak menghalang anaknya itu menjalani kehidupan seperti kanak-kanak normal lain.

"Ketika dilahirkan, beratnya hanya dua kilogram dan hampir seluruh tubuhnya dipenuhi bulu yang lebat. Bagaimanapun, saya bersyukur dia sihat.



"Kekurangannya ketika ini lambat bercakap," katanya ketika ditemui di rumahnya, semalam.



sumber : myMetro

Peluk tiang 2 kali seminggu

Posted: 25 Mar 2012 06:15 PM PDT


NILAI: Berbekalkan wajah cantik dan tubuh menawan, tiga wanita tempatan memperoleh pendapatan lumayan dengan melakukan persembahan ghairah tarian tiang sambil berpakaian seksi selama 10 minit di sebuah pusat hiburan di daerah ini.
Difahamkan, mereka yang berusia 23 hingga 25 tahun melakukan tarian itu dua kali seminggu di premis berkenaan dengan bayaran RM200 hingga RM250 seorang bagi sesi berasingan iaitu pada jam 1.20 pagi dan sejam berikutnya.
Wanita berasal dari utara dan selatan tanah air itu dipercayai melakukan persembahan mengikut tema berbeza, antaranya tarian 'ballet' yang seksi termasuk hanya berbikini untuk tontonan pelanggan.

Mereka termasuk seorang yang dikatakan menjadi ketua kumpulan itu yang menjadikan tarian tiang sebagai kerjaya, hanya menerima undangan daripada pemilik premis hiburan.



sumber : myMetro

Menantu hantu,lacur isteri dan dua adik ipar

Posted: 25 Mar 2012 06:00 PM PDT


KUALA LUMPUR: Seorang ibu hanya mampu menangis mengenang nasib tiga anak perempuannya yang didakwa dilarikan menantu lelaki sejak tiga tahun lalu dan kini dikatakan menjadi pelacur.
Wanita berusia 57 tahun itu kini hanya mampu berdoa supaya tiga anak perempuan yang berusia 30-an bersama enam cucu berusia antara dua dan 15 tahun pulang ke pangkuan keluarga.
Warga emas berkenaan yang hanya mahu dikenali sebagai Rohaya, 57, berkata, sumber polis dan bomoh yang ditemuinya berkata, ketiga-tiga anaknya itu kini dipercayai berada di negara jiran.

Rohaya berkata, menantu mualaf berusia 40-an yang berniaga di pasar malam itu mengahwini anak perempuan sulungnya pada 2005 dan tembelangnya terbongkar pada September 2009 apabila mengambil kesempatan membawa lari adik iparnya berusia 31 tahun yang sudah bersuami bersama lima anaknya yang berusia di antara dua bulan dan tujuh tahun.



Bagai sudah jatuh ditimpa tangga, katanya, pada 2010 sekali lagi dia sekeluarga dikejutkan dengan berita kehilangan anak kedua berusia 34 tahun bersama tiga anak perempuannya yang dibawa lari menantunya itu dari rumah suaminya di Batu Kurau, Perak.



sumber : myMetro

Padah terajang sepupu

Posted: 25 Mar 2012 05:45 PM PDT


KUALA TERENGGANU: Seorang buruh yang menendang perut sepupunya menerima padah apabila dikenakan denda RM1,000 selepas mengaku bersalah atas kesalahan itu di Mahkamah Majistret di sini, semalam.
Mohamad Shahran Mohmad Salleh, 24, didakwa menyebabkan cedera ke atas Siti Anani Abdul Kadir di sebuah rumah beralamat 570 Kampung Alor Atas Tol, di sini, jam 12.15 tengah malam pada 26 Februari lalu.

Dia didakwa melakukan kesalahan mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan dengan sengaja menyebabkan kecederaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum setahun atau denda maksimum RM2,000 atau kedua-duanya jika sabit kesalahan.


Pendakwaan dikendalikan Pegawai Pendakwa, Asisten Superintendan Ngiam Ooi Ming di hadapan Majistret Rozianti Mohamed Hanaphi, manakala tertuduh tidak diwakili peguam.

Mohamad Shahran berkemeja-T kuning tenang ketika dikenakan hukuman denda RM1,000 atau berdepan hukuman penjara dua bulan jika gagal membayar denda berkenaan.


Mengikut fakta kes, pada petang 26 Februari lalu, Mohamad Shahran meletakkan kenderaannya di depan rumah pengadu, Siti Anani di Kampung Alor Atas Tol, sehingga menyebabkan dia tidak dapat mengeluarkan keretanya.



Suami Siti Anani yang pulang dari kerja kemudiannya meletakkan kereta di depan kenderaan Mohamad Shahran dengan harapan untuk mengetahui pemiliknya apabila datang kembali.

Kira-kira jam 12.15 tengah malam, mereka bertemu di depan rumah berkenaan dan Mohamad Shahran yang berang dengan keadaan itu terus menendang perut Siti Anani.



sumber : myMetro

Akibat terlalu gemuk

Posted: 25 Mar 2012 05:30 PM PDT





LETAK MAKLUMAT IKLAN

Inilah Gadis Hong Kong Yang Mempamerkan Payudara Ukuran Baru Untuk Bekas Kekasihnya (video)

Posted: 25 Mar 2012 05:15 PM PDT

Inilah gadis Hong Kong yang mempamerkan payudara barunya dengan ukuran C. Dalam videonya t dia mengejek bekas kekasihnya yang telah memutuskan hubungan kerana payudara nya kecil.



Katanya dalam video tersebaut :

Ng ga ching, you cheap bastard! Before you got me, you did whatever I asked of you. After you got me, we had to go Dutch on everything. Ok, that was still fine, but then you started complaining that my tits are AA cups and too small! And you dumped me because of that?

Today, 3 months after we broke up, I want to show you something. Now, take a good look, I have a C cup! Don't you regret dumping me now? And I bet you want to do me again, right? But sorry, you don't stand a chance anymore. I won't see you again and I will NEVER let you touch my C's.

Ng Ga Ching, you could say I'm a bitch or that I have princess syndrome, but whatever it is, you can never say that I am small again. Look at them, they are C's! You don't even have a C on your school certificate.

terjemahannya :

Ng ga ching, Anda lelaki murah! kamu mulai mengeluh bahawa payudaraku yang seukuran AA dan terlalu kecil! Dan kau mencampakkan aku kerana itu?

Hari ini, 3 bulan setelah putus, aku ingin menunjukkan sesuatu. Sekarang, perhatikan, saya memiliki payudara ukuran C! Jangan menyesal, dan saya yakin kau pasti menginginkan aku lagi bukan? Tapi maaf, kamu tidak punya kesempatan lagi. Aku tidak akan sudi melihat kamu lagi dan aku tidak akan PERNAH membiarkan kamu menyentuh payudara saya yang kini mempunyai ukuran C .

Ng Ga Ching, kamu boleh mengatakan saya adalah seorang murahan atau apapun itu , kamu tidak pernah boleh mengatakan bahwa payudara saya kecil. Lihatlah payudara saya, Kini lebih besar!

Tak Pakai Seluar Dalam, Bahagian Peribadi AnnaLynne McCord Terlihat Saat Duduk

Posted: 25 Mar 2012 05:00 PM PDT


infospesial.net - Beredar foto selebriti cantik AnnaLynne McCord duduk dengan tak mengenakan seluar dalam, tentu saja pastinya bahagian peribadi kewanitaannya terlihat. Entah sedar atau tidak kerana dirinya yang tak memakai seluar dalam, namun Annalynne nampak santai duduk dengan posisi yang mungkin dianggapnya nyaman.

Dalam foto tersebut Annalyne nampak mengenakan minidress berwarna hitam, dengan blazer berwarna sama disampirkan kebahunya. dengan gaya duduk menumpangkan kaki kanannya, tak sengaja bahagian samping skirt bawahnya terbuka. Tak khayal bahagian intimnya terlihat kerana dirinya yang tak memakai seluar dalam. (Celebjihad)

Inilah bintang filem porno yang meninggalkan dunia glamour demi anak kembarnya

Posted: 25 Mar 2012 04:45 PM PDT

Sejak March 2009 lalu nama Jenna Jameson sudah diletakan dari daftar pelakon filem porno kelas dunia. Namun pada hari Jenna rasmi menjadi seorang ibu ,dia akan mundur dari dunia pornografi . Meski dari sinilah Jenna meraih populariti dan harta namun demi si kembar, Jenna rela melakukan apapun.


"Saya fikir saya akan meninggalkan itu semua. Saya sudah tidak memerlukannya lagi. Pada ketika saya memutuskan untuk mempunyai anak saya sudah tahu kalau saya akan berhenti. Saya bahkan tak akan lagi menjadi model MAXIM," ujar Jenna Jameson seperti dikutip dari Splash News. Jenna lebih memilih menikmati hidupnya dan mencurahkan segalanya untuk kedua anaknya.

"Sekarang saya bukan lagi Jenna Jameson - Saya hanya seorang seorang ibu yang punya anak kembar. Saya hanya wanita biasa dengan segala kekhuatiran dan ketakutannya. Bezanya, saya dulu bintang porno," lanjut Jenna Jameson yang baru saja menjual bisnis pornografinya senilai US$30 juta ke PLAYBOY .

Pokok ditengah stadium bola ?

Posted: 25 Mar 2012 04:30 PM PDT

Pelik betul..
macammana nak main bola kalu macam ni?
kenapa tak di tebang je pokok tu?








Nyaris maut kerana bola besbol

Posted: 25 Mar 2012 04:15 PM PDT


PHOENIX - Seorang penonton, Keith Carmickle nyaris maut selepas beberapa rakannya memegang dua kaki dan kaki kanannya semasa dia terjatuh dari tempat duduk semata-mata untuk menangkap bola besbol di sebuah stadium di sini pada Isnin lalu, lapor sebuah akhbar semalam.

Dia diselamatkan oleh seorang rakan dan sekumpulan peminat selain seorang saudaranya semasa dia melompat untuk menangkap bola tersebut.

Insiden yang mencemaskan itu berlaku semasa seorang pemain besbol, Prince Fielder memukul bola ke arah kanan stadium.

Carmickle yang berdiri di atas sebuah meja tunduk tetapi dia hilang imbangan badan.

"Saya berpendapat, saya mendapat kehidupan yang baik," katanya.

Sebelum ini, seorang anggota bomba, Shannon Stone pernah terbunuh apabila terjatuh kerana mahu menangkap bola besbol dalam perlawanan yang berlangsung pada Khamis lalu. - Agensi

Restoran dengan motto 'Makan Sepuasnya, Bayar Seikhlasnya'

Posted: 25 Mar 2012 04:00 PM PDT

Konsep restoran 'all you can eat' atau buffet dengan hanya membayar harga tertentu, mungkin sudah biasa dimana mana tetapi restoran yang satu ini unik, kerana berani mengambil risiko yang merugikan perniagaannya


Deewan Resturant, sebuah restoran masakan Pakistan di Wina menawarkan konsep'makan sepuas Anda, bayar semahu Anda'. Bayangkan, Anda makan banyak, tapi hanya bayar sedikit. Wah, apa jadinya restoran seperti itu?




Namun ternyata nasib Deewan tak sejalan dengan logik prinsip ekonomi untuk memaksimakan keuntungan. Buktinya, dari tahun ke tahun, Deewan terus beroperasi. Para pelanggannya pun datang, makan, dan membayar dengan harga lebih dari yang sepatutnya di bayar.


Lokasinya di Schottentor, restoran ini pun menjadi tempat kegemaran para mahasiswa yang berlajar di daerah tersebut. Mahasiswa yang tak mempunyai banyak bujet  restoran ini memang menjadi pilihan utama.
Tapi bagi yang bukan pelajar, restoran ini menjadi tempat persinggahan untuk makan seperti pelancong dan *backpacker* .


Restoran ini diusahakan oleh seorang lulusan falsafah, Natalie Deewan, konsep restoran ini diinspirasikan daripada keikhlsan tanpa mengharap imbuhan dan pada awal pembukaannya dia sendiri tidak berasa yakin tetapi kerana niat untuk beramal ,pelanggannya semakin ramai .


Lalu berapakah 'fair fare' yang masuk akal jika makan di sini? Jika melihat menunya, memang Deewan tak terlalu banyak menyediakan macam-macam masakan.Di meja buffenya, hanya ada 2 pilihan makanan utama.


Pertama,makanan kari dari bahan ayam, kambing hingga lembu dan kedua, makanan vegetarian saja serupa kebab sandwich. Juga disediakan makanan pencuci mulut bernama Halla, iaitu sejenis nasi manis
yang diolah menggunakan susu dan minyak.


Selain itu, Deewan juga menghidangkan nasi dan juga kentang. Sementara, untuk minum, Deewan telah menyenaraikan harga tersendiri.

Sampai macamni cara nak meniru....

Posted: 25 Mar 2012 10:30 AM PDT

sampai macamni  cara nak meniru....

Bagaimana jika bentuk sukan olimpik begini?

Posted: 25 Mar 2012 10:15 AM PDT