Adsense

Selasa, 17 Januari 2012

Sensasi

Sensasi


Katy Perry menghalau Russell Brand dari rumah mereka

Posted: 16 Jan 2012 02:04 AM PST

Misteri kedatangan van pengangkut barang ke rumah pasangan Russell Brand dan Katy Perry beberapa hari lalau akhirnya terjawab apabila Russell telah diusir daripada kediaman mewah mereka di Hollywood Hills.

DailyMail melaporkan, Russell kelihatan muram ketika mengangkat barang-barangnya keluar daripada rumah tersebut.

Pelawak berusia 36 tahun itu juga dikhabarkan akan kembali ke London selepas memutuskan untuk menceraikan isterinya.


Sementara itu, bekas isterinya, Katy pula kelihatan ceria apabila mempamerkan rambut barunya yang berwarna biru selepas mengumumkan perpisahan dengan Russell.

Khabar angin turut mengatakan ibu bapa Katy ingin menjodohkannya dengan pemain bola keranjang terkenal, Tim Tebow.

Siri Sitkom How I Met Your Morther akan berakhir di Seoason 9 dan diganti siri baru

Posted: 16 Jan 2012 02:01 AM PST

Siapa yang tak menonton Sitkom yang diminati ramai 'How I Met Your Mother?" memang rugi..
Sitkom ini sungguh menghiburkan ,tidak memberatkan kepala ,sentiasa kelakar walaupun ditonton berkali-kali seperti Sitkom yang terkenal suatu ketika dahulu iaitu "F.R.I.E.N.D.S".

Siri How I Met Your Mother mengisahkan tentang seorang ayah kepada dua anaknya iaitu Ted Moesby,menceritakan pengalaman hidupnya dalam mencari bakal isteri dan akhirnya menjadi Ibu kepada mereka.

Menurut pernertbit sitkom ini,siri ini tidak akan berakhir setelah "ibu" kepada dua orang anak Ted Moesby,didedahkan pada season 8.

Sitkom ini akan diteruskan sehingga season 9 dengan 24 episode...dimana season 9 adalah episode dimana Ted akan menceritakan kisah-kisah yang tertinggal(belum diceritakan)..dengan permulaan "Oh, by the way kids, I left some stuff out...,'"

Selepas habis Sitkom HIMYM di season 9, penerbit bercadang untuk menyambung sitkom ini dari sudut lain... dengan tajuk "How I Met Your Father",siri ini akan mengisahkan imbasan silam ke tahun 2005 dimana "ibu' mereka berada sebenarnya.