Adsense

Rabu, 14 Disember 2011

Himpunan Kisah Sensasi

Himpunan Kisah Sensasi


Luahan Kecewa Akim (AF7) Tiada Kaitan Soal Cinta

Posted: 13 Dec 2011 12:46 PM PST

PETALING JAYA: Penyanyi Afiq Hakim Ahmad atau Akim (AF7) menjelaskan luahan hati mengenai kekecewaan hati dalam laman Twitter miliknya adalah sebahagian daripada lirik lagu terbaru dan ia tiada kaitan langsung dengan kisah cintanya.

Akim berkata, entri menerusi laman sosial yang dipaparkan itu juga mengisahkan tentang aktiviti sehariannya.

"Memandangkan ramai peminat menjadi pengikut dalam akaun Twitter saya, entri yang dimasukkan juga mengenai pengalaman pahit manis kehidupan umum termasuklah diri saya.

Dalam laman Twitter milik Akim, penyanyi itu meluahkan isi hati kononnya sedang kecewa, hatinya luka dan meminta Allah membuka hati seseorang agar menerima cintanya.

Sebahagian daripada entri Twitter Akim.

Tambah Akim, luahan perasaannya itu juga tiada kaitan mengenai hubungannya dengan Stacy walaupun sebelum ini mereka dikatakan sedang hangat bercinta.

///PETIKAN mstar///

Full content generated by Get Full RSS.

Jennifer Aniston, Wanita Berpengaruh Sepanjang Zaman

Posted: 12 Dec 2011 12:15 PM PST

PELAKON siri Friends, Jennifer Aniston, 42, dinamakan sebagai wanita berpengaruh sepanjang zaman oleh Menshealth.com atas pesona yang dimilikinya selain digemari oleh peminat.

Contactmusic melaporkan, editor Menshealth.com sebelum itu telah melakukan saringan untuk menobatkan gelaran itu selain melakukan kaji selidik terhadap beberapa nama besar di Hollywood termasuk yang telah meninggal dunia.

Bagaimanapun, Jennifer dalam satu laporan menyatakan dirinya tidak layak dengan gelaran itu kerana merasakan ada individu lain yang lebih berhak menerima penghargaan tersebut.

Ujarnya, nama seperti Brigitte Bardot atau Gloria Steinem lebih sesuai menerima gelaran itu kerana sumbangan mereka yang lebih besar.

Selain Jennifer, nama lain yang tersenarai adalah Angelina Jolie, Scarlett Johanson, Megan Fox, Heidi Klum dan Salma Hayek.

/// mstar ///

Full content generated by Get Full RSS.