Adsense

Sabtu, 15 Oktober 2011

Utusan Online - Hiburan

Utusan Online - Hiburan


Kenapa awak ni Julia Ziegler?

Posted:

Kenapa awak ni Julia Ziegler?

Kenapa awak ni Julia Ziegler?



KALAU ada anugerah artis paling panas bulan ni, memang Joyah nak beri pada Julia Ziegler. Bukan dia panas sebab banyak makan durian tetapi panas sebab banyak sangat 'berperang' dengan rakan artis yang lain.

Joyah tak pasti pula Julia ni memang berperangai begitu. Ada yang tak puas hati sahaja terus sembur. Kalau begitu memang Julia boleh kumpul musuh paling ramai dalam industri kita ni.

Dulu Joyah pernah tulis pasal pertelingkahan antara Julia dengan Didie Alias. Tak tahu apa kesudahan cerita perang mereka tu memandangkan masing-masing mahu mempertahan diri sendiri.

Terbaru Julia 'menyerang' Sharifah Shahirah pula akibat rasa tak puas hati terhadap adiknya Sharifah Sakinah. Amboi, tak dapat adik bantai kakak yer? Kelas awak Julia.

Ada yang kata semuanya berpunca rasa iri hati, ada yang kata berebut teman lelaki dan macam-macam cerita. Tapi khabarnya Julia dah buat kenyataan pada sebuah portal yang mengatakan dia bertindak kerana Sharifah Sakinah bawa cerita tak baik perihalnya.

Aduh, apa nak jadi dengan awak semua ni? Tak puas hati sahaja terus main serang-serang. Kalau semua artis macam ni, alamatnya memang ramai yang tiap-tiap minggu Joyah kena tulis hal mereka. Buang yang keruh ambil yang jernih. Tak begitu semua?

Full content generated by Get Full RSS.

Tak goyah tapi bahagia

Posted:

Tak goyah tapi bahagia

Tak goyah tapi bahagia

GELi hati juga Joyah bila dapat tahu ada pihak tak bertanggungjawab sebarkan cerita yang bukan-bukan fasal rumahtangga pasangan artis dan atlet yang didakwa goyah.

Bukan apa, sebab masa tu semua orang kalut tuduh-menuduh rumah tangga siapa yang dimaksudkan tu.

Apa lagi, bukan main ramai yang nak jadi tuang tilik.

Siap buat senarai artis mana yang kahwin dengan atlet. Gigihnya.

Walhal, berapa kerat je artis kita yang kahwin dengan artis.

Pasangan paling panas mestilah Rita Rudaini dan Aidil Zafuan serta Ayu Raudhah dan Zaquan Adha.

Tapi malang terkena pada pasangan Ayu dan Zaquan. Joyah kasihan dengan mereka.

Walhal rumah tangga mereka elok aman bahagia.

Joyah rasa, orang yang buat cerita tak baik tu mesti di kalangan orang yang busuk hati dan tak boleh tengok orang lain bahagia.

Hello..kalau awak tak dapat kahwin baik dengan Ayu atau Zaquan sekali pun, tak perlu nak buat cerita buruk kan.

Kalau iya pun berlakunya pertengkaran antara Ayu dan Zaquan, itu biasalah. Kata suami isteri. Sedangkan lidah lagi tergigit katanya bukan.

Ha...pengajarannya, sila jangan cepat buat tuduhan okey. Seolah-olah mendoakan benda tak baik berlaku pada rumahtangga mereka pula. Tak baik tau!

Full content generated by Get Full RSS.