Adsense

Rabu, 26 Oktober 2011

Celebrity News

Celebrity News


Jawatan Kosong Kerajaan dan Swasta Diperlukan Segera

Posted: 26 Oct 2011 01:39 AM PDT



Bagi anda yang tidak mempunyai pekerjaan dan memerlukan income tambahan sila baca syarat-syarat dan kelebihan jawatan yang ditawarkan ini.

Jika anda di ZoOMartis Dot Net @ Facebook rasa maklumat ini penting dan perlu disegerakan, Sila kongsi bersama rakan-rakan anda dengan Click button Share/Like


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Remy Ishak Dan Tiz Zaqyah Confirm Bercinta..

Posted: 25 Oct 2011 11:34 PM PDT


Alahai sweet dan nampak sepadan, semoga percintaan yang dibina akan kekal hingga ke pelamin indah yang sudah pasti menjadi impian pasangan yang bercinta. Walaupun setelah sekian lama mengeluarkan perkataan "No Komen" akhirnya hari ini abang hendsome kita (Remy Ishak) tampil berani dengan mengiakan mereka sedang dilamun cinta.


Dan berikut bait-bait jawapan Remy Ishak ketika ditanya wartawan Mstar :


"Sekarang, saya sedang berpacaran dengan Tiz. Saya tak mahu kecoh kerana kami masih lagi di tahap berkenalan dengan lebih rapat. 
"Lagipun, kami tidak mahu orang luar mengharapkan sesuatu dan di penghujungnya jodoh kami tidak panjang. 
"Lainlah kalau dah nak kahwin, semestinya saya akan beritahu kepada semua. Bagaimanapun, bagi yang tahu tentang hubungan kami, tahulah, saya tak kisah," katanya yang ditemui di lokasi penggambaran filem muzikal 29 Februari, di Stadium Merdeka.

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Isteri Tomok Mengandung | Anak Tomok

Posted: 25 Oct 2011 11:02 PM PDT

Sekadar Hiasan..

Alhamdulillah...inilah yang dinamakan rezeki darinya dan semoga bayi yang dikandungkan sihat walafiat. ZoOM mewakili pembaca di ZoOMartis mengucapkan tahniah dan selamat menempuh hidup baru yang bakal tiba. Sudah pasti saat itu akan dinantikan dengan debaran oleh pasangan ini.

Info daripada Twitter Tomok :



Apa kata anda ?


Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!