Adsense

Rabu, 21 September 2011

macam macam hiburan terkini

macam macam hiburan terkini


Wan sharmila nampak seksi dan hot dengan pakaian kuning

Posted: 20 Sep 2011 05:23 PM PDT









eat this google: wan sharmila, wan sharmila kuning, wan sharmila baju kuning, wan sharmila dan fesyen show, wan sharmila seksi, wan sharmila hot, terbaru wan sharmila seksi dan hot, wan sharmila seksi hot dengan baju kuning, wan sharmila seksi 2011

Gambar fida kantoi nampak rambut

Posted: 20 Sep 2011 05:20 PM PDT



Diana amir dah pakai tudung?

Posted: 20 Sep 2011 05:19 PM PDT


eat this google: diana amir, diana amir pakai tudung, diana amir tudung, terbaru diana amir tudung, diana amir diana amir, berita diana amir pakai tudung, diana amir dan tudung 2011, wajah diana amir pakai tudung, gambar terbaru diana amir pakai tudung

Gambar fida yang seksi sedikit pada bahagian dada

Posted: 20 Sep 2011 05:17 PM PDT





eat this google: fida gadis melayu, gambar seksi fida gadis melayu, fida gadis melayu buka tudung, gambar fida gadis melayu nampak dada, gambar seksi fida gadis melayu nampak rambut, fida gadis melayu 2011, fida gadis melayu

Mamat (Sepah) Mengaku Salah 'Dedah' Rambut Fida

Posted: 20 Sep 2011 05:14 PM PDT

PETALING JAYA: Bekas anggota kumpulan Sepah, Mohd Noor Murad atau Mamat telah melakukan kesilapan apabila secara tidak sengaja memuat naik gambar kekasihnya, pelakon Fida Ibrahim yang menampakkan sebahagian rambut ke akaun Facebook miliknya.

Mamat berkata, dia kesal dengan kesilapannya itu kerana perbuatan tersebut telah menyebabkan nama baik Fida yang tidak pernah mendedahkan rambutnya di khalayak tercalar.

"Saya mengakui itu adalah salah saya tetapi sejujurnya saya tidak berniat untuk mengaibkan nama baik Fida pada mata masyarakat. Dia adalah seorang gadis yang baik," katanya ketika dihubungi mStar Online di sini, Selasa.

Mamat diminta mengulas mengenai penyebaran gambar kekasih tanpa tudung sebaliknya tetapi menampakkan sebahagian rambutnya dengan memakai topi di laman-laman blog hiburan tempatan.

Menjelaskan lebih lanjut mengenai kejadian itu, Mamat berkata gambar tersebut diambil ketika dia dan keluarganya sedang bercuti di sebuah destinasi yang turut disertai oleh Fida dan beberapa rakan lain.

Gambar Fida menampakkan sebahagian rambutnya yang tersebar luas di laman-laman blog hiburan di Internet.

Menurutnya, semasa gambar tersebut diambil, dia tidak perasan sebahagian rambut kekasihnya itu terdedah kerana tidak memakai cermin mata ketika itu.

"Semasa kejadian Fida di dalam kereta dan secara spontan saya mengambil gambar tersebut tanpa menyedari sebahagian rambutnya terdedah tambahan pula saya tidak memakai cermin mata.

"Tanpa berfikir panjang saya terus memuat naik gambar tersebut di laman Facebook milik saya," jelasnya.

Rasa bersalah mengenai kejadian tersebut, Mamat berkata dia berharap masyarakat tidak membuat tohmahan buruk kepada Fida kerana gadis itu tidak bersalah dalam hal tersebut.

"Saya sangat berharap perkara ini tidak melarat kerana takut orang akan mengatakan saya telah mengubah Fida melakukan perkara tidak baik sejak berkawan dengan saya.

Ditanya adakah dia ada berbincang dengan Fida mengenai perkara berkenaan, Mamat memberitahu Fida tidak mengetahui dia memuat naik gambar tersebut.

"Sebab itu saya kata Fida tidak bersalah dalam hal ini kerana semasa anda menemu bual saya ini, dia sendiri masih tidak mengetahui mengenai apa yang sedang terjadi. Saya belum bercakap dengannya tentang hal itu," katanya

Wanita bunuh buaya 317.51kg

Posted: 20 Sep 2011 05:11 PM PDT

MIAMI - Seorang wanita, Connie Hancock menangkap dan membunuh salah seekor buaya yang paling besar di negeri Florida, Amerika Syarikat, lapor sebuah akhbar semalam.

Connie yang berusia 27 tahun menghabiskan masa lebih sejam untuk menangkap buaya sepanjang 3.96 meter dan seberat 317.51 kilogram (kg) di Tasik George di Florida baru-baru ini.

Dia menangkap dan membunuh buaya itu semasa memburu bersama suaminya dengan menaiki sebuah bot.

Buaya itu dibunuh Connie dengan sejenis senjata dalam air selepas haiwan tersebut makan umpan yang dipasang mereka.

Haiwan itu dibenarkan untuk dibunuh di Florida.

Suruhanjaya Pemuliharaan Hidupan Liar Florida menyatakan buaya paling besar yang pernah ditangkap pada tahun lalu di negeri itu ialah sepanjang 4.37 meter. - Agensi

Lelaki 90 tahun ada 50 anak

Posted: 20 Sep 2011 05:11 PM PDT

SAO PAULO - Seorang pesara pekerja ladang dari Rio Grande do Norte, Brazil, Luiz Costa de Oliveria yang berumur 90 tahun mempunyai 50 orang anak hasil hubungannya dengan empat wanita dua daripadanya adik-beradik dan seorang lagi adalah ibu mereka sendiri, lapor sebuah akhbar semalam.

Dia mempunyai 17 anak hasil hubungan dengan isterinya yang pertama.

Selepas isteri yang pertama meninggal dunia, dia berkahwin dengan Maria Francisca da Silva yang melahirkan 17 lagi anak.

Lelaki itu kemudian menjalin hubungan dengan adik isterinya yang kedua menyebabkan dia memperoleh 15 orang lagi anak.

Ibu kedua-dua wanita adik-beradik itu yang berusia 89 tahun itu juga menjalin hubungan dengan Oliveria telah melahirkan seorang anak.

"Perkara yang terbaik dicipta Tuhan di dunia ialah wanita," katanya kepada sebuah akhbar tempatam, Diario de Natal.

Beberapa orang anaknya mati semasa mereka hidup dalam kemiskinan.

Namun, dia kini mempunyai lebih 100 cucu dan 30 cicit.

Lelaki itu tidak pernah merokok atau minum minuman keras selama 40 tahun mengaku, dia tidak mengetahui semua nama anaknya.

Isteri keduanya berkata, suaminya tidak pernah mengabaikannya selain selalu mengambi berat tentang anak-anaknya. - Agensi

Ahmad Idham Tiada Niat Persenda Kalimah Syahadah

Posted: 20 Sep 2011 05:09 PM PDT

KUALA LUMPUR: Pengarah filem Hantu Bonceng, Ahmad Idham Ahmad Nadzri tidak pernah berniat untuk mempersendakan kalimah syahadah dalam sebuah adegan filem tersebut yang telah menjadi kontroversi.

Ahmad Idham berkata dialog yang dituturkan oleh Zizan Raja Lawak dalam adegan berkenaan yang dikatakan mempermainkan kalimah syahadah itu tidak langsung bertujuan untuk menghina seperti yang didakwa segelintir pihak.

"Saya pelik mengapa perkara ini dibesar-besarkan kerana jika diperhatikan adegan tersebut tidak langsung mempersendakan kalimah syahadah. Cuma hanya cara lontaran dialog tersebut sahaja yang telah disalah tafsirkan.

"Saya terkilan perkara itu diperbesarkan sehingga ada yang menganggap saya sebagai manusia yang terlalu jahil tentang agama. Pihak-pihak berkenaan sanggup mengeluarkan kata-kata kesat terhadap saya," katanya selepas sidang media sempena penyampaian watikah kemasukannya ke program Ijazah Doktor Falsafah (PhD), Universiti Utara Malaysia, yang diadakan di sini, Selasa.

Ahmad Idham diminta menjelaskan mengenai tuduhan pelbagai pihak yang mengutuk filem Hantu Bonceng kerana dikatakan telah mempersendakan kalimah syahadah dan menghina agama Islam.

Dalam satu adegan filem itu, Zizan (membawa watak Amran) yang pengsan di hospital akibat kemalangan tiba-tiba terkejut selepas terbayangkan wajah hantu lalu mengucap dua kalimah syahadah dan menyebut perkataan "syaitan".

Jelas Ahmad Idham, sekiranya adegan itu benar-benar terlalu sensitif, ia sudah awal-awal disunting oleh pihak Lembaga Penapis Filem Malaysia (LPFM).

"Jika ia benar-benar mempersendakan kalimah syahadah sudah tentu ia dipotong oleh LPFM dan mengapa baru sekarang isu ini timbul seletlah filem itu habis ditayangkan di pawagam?

"Ini bermakna ada segelintir pihak sengaja menimbulkan isu tersebut dengan mempunyai agenda tertentu," ujarnya.

Dalam perkembangan lain Ahmad Idham masih menunggu memorandum yang ingin dikeluarkan terhadapnya oleh individu yang mengakui mewakili Dewan Pemuda Pas.

Filem Hantu Bonceng yang ditayangkannya bermula 31 Ogos lalu mendapat kutipan RM8.4 juta dan ia merupakan pencapaian tertinggi untuk filem arahan Ahmad Idham.

Rozita Che Wan Minta Zain Jelaskan Status Cinta

Posted: 20 Sep 2011 05:08 PM PDT

PETALING JAYA: Pelakon Rozita Che Wan, 38, (gambar) berhadapan dengan kontroversi baru apabila dikhabarkan kembali menjalinkan hubungan cinta dengan pelakon Zain Saidin, 27, apabila kedua-duanya ditemukan dalam drama bersiri Kiah Pekasam musim kedua yang menjalani penggambaran di Perlis.

Bagaimanapun, wanita itu enggan memberikan pengesahan sebaliknya meminta Zain menjelaskan tentang perkara tersebut.

"Saya malas nak jawab tentang cerita ini kerana nanti orang akan kata saya syok sendiri. Lebih baik tanyakan sahaja kepada Zain," katanya kepada mStar Online.

Menurutnya, dia seakan-akan serik untuk memberikan komen tentang cinta selepas beberapa kali dikaitkan dengan pelbagai termasuklah artis.



Zain Saidin

Biarpun begitu, Rozita tidak mempertikaikan bahawa dia dan Zain masih berkawan baik seperti dulu dan tidak pernah bermusuh.

"Dia merupakan seorang yang baik dan pandai melayan anak-anak saya. Mereka juga sangat menyukai Zain," ujarnya lagi.

Dalam pada itu, Zain ketika dihubungi mStar Online hanya tergelak apabila disoal tentang status hubungannya dengan Rozita sebaliknya mengatakan hubungan mereka sekadar teman rapat.

Seperti Rozita, Zain turut mengiakan bahawa dia gemar melayan anak-anak wanita itu.

"Mereka memanggil saya 'uncle' dan saya memang suka melayan budak-budak. Mungkin cerita tentang hubungan cinta kami tersebar memandangkan kami sama-sama terlibat dalam drama Kiah Pekasam," katanya.

Dalam perkembangan lain Rozita menafikan dakwaan mengatakan dia semakin 'demand' selepas pulang dari mengerjakan umrah pada bulan Ramadan baru-baru ini dengan meletakkan bayaran tinggi kepada mana-mana syarikat produksi yang mahu mengambilnya berlakon.

Perniagaan Butik Jadi Sebab Dynas Kurangkan Aktiviti Seni

Posted: 20 Sep 2011 05:08 PM PDT

KUALA LUMPUR: Pelakon Dynas Mokhtar mengakui dia mula memperlahankan aktiviti lakonannya selepas sibuk menguruskan butik pakaian untuk ibu mengandung miliknya, Dynas Nursing Attire (DNA).

Kata Dynas, selepas sembilan tahun mengacara dan berlakon, tibalah masanya untuk dia memberi laluan kepada pelakon-pelakon baru mengembangkan bakat mereka dalam industri lakonan pula.

"Sebelum ini saya sudah cuba macam-macam aktiviti berkaitan bidang seni kecuali menyanyi. Rasanya masa saya untuk perkara itu sudah habis dan kini tibalah giliran muka-muka baru pula untuk menonjolkan bakat.

"Lebih-lebih lagi selepas mempunyai anak dan perniagaan DNA, masa yang saya ada semakin terhad membuatkan saya sukar untuk aktif berlakon seperti dulu," katanya.

Tambah Dynas, atas sebab itu dia hanya akan berlakon jika watak dan skrip yang diberi menarik perhatian selain mempunyai krew produksi yang pernah bekerja sama dengannya.

"Tak mungkin saya akan berhenti berlakon. Tetapi saya akan berlakon jika skrip yang diberi itu bagus serta krew produksi juga mesti pernah bekerja dengan saya. Lebih senang untuk kita berkomunikasi dan faham kerja masing-masing," tuturnya.

Menurut ibu kepada Khyra Khalisa yang berusia setahun itu, dia gembira dengan kehidupannya pada hari ini lebih-lebih lagi melihat perniagaan butiknya semakin maju dan diterima umum.

Malah Dynas sedang merancang untuk memperluaskan perniagaannya dengan membuka sebuah lagi butik di Subang, dekat sini tidak lama lagi.

"InsyaAllah saya akan membuka sebuah lagi butik yang lebih besar. Takut juga nak buka kedai besar kerana ia mengundang risiko yang lebih tinggi, tetapi saya harus mengharunginya dengan mencari rakan kongsi untuk butik baru tersebut.

"Tidak sangka dalam masa empat bulan, penerimaan orang ramai terhadap DNA amat memberangsangkan, sampai tak cukup stok dibuatnya. Malah mereka mengharapkan rekaan baru yang dikeluarkan setiap bulan.

"Sedangkan rekaan baru hanya muncul setiap empat bulan. Alhamdulillah, perniagaan saya berjalan dengan lancar mengikut perancangan," ujarnya.

Butik DNA terletak di tingkat satu pusat beli-belah The Curve, Damansara, dekat sini.