Adsense

Khamis, 16 Jun 2011

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Aaron Aziz marahkan artis baru di twitter

Posted: 15 Jun 2011 08:17 PM PDT

aaron aziz mengamukKalau sebelum ini Fasha Sandha mengamuk di twitter dengan artis baru yang lambat sampai ke set pengambaran, kali ini giliran Aaron Aziz pula menghentam artis baru yang tidak hadir ke set pengambaran.. wah! ni lagi kes berat.. kalau lambat datang tu boleh juga la kita senyum.. ni sampai tak datang langsung ke set pengambaran.. memang melampau la artis baru tu..

Dalam tweet Aaron Aziz tu juga kita boleh baca yang artis baru ni sememangnya tak respect dengan pelakon senior, malah Dato Jalal juga terkena balik sehari sebelum tweet ni di buat.. MyGosip tak pasti pula apa yang berlaku dekat Dato Jalal ni dengan artis baru tu.. jom kita baca tweet Aaron aziz kat bawah ni…

aaron aziz marah artis baru tweet

MyGosip harap artis baru tu segera la bertaubat sebelum terlambat.. industri hiburan kita ni kecik je.. nanti kalau ramai yang dah benci… takde siapa pulak yang nak bekerja dengan dia kan.. erm.. Rasa-rasanya siapa lah artis baru yang Aaron Aziz maksudkan ni yer?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Skop Production jumpa Pekida jumaat ini untuk berdamai

Posted: 15 Jun 2011 04:44 PM PDT

skop productionSatu tindakan yang bijak telah dilakukan oleh Skop Production untuk berjumpa dengan wakil Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah (Pekida) jumaat ini bagi menjernihkan kembali keadaan… Sebelum ini, Pekida mendakwa filem KL Gangster dan Kongsi dipercayai mendedahkan beberapa perkara sulit dan menyamakan ahli-ahli Pekida sebagai kumpulan Gangster orang Melayu..

Pada awalnya pihak Skop Production dan Metrowealth menyangkal dakwaan tersebut dan enggan meminta maaf walaupun di minta berbuat demikian oleh pihak Pekida dalam masa seminggu.. Walaubagaimanapun, pihak Skop Production telah mengambil langkah bijak dengan mengatur perjumpaan dengan wakil Pekida bagi menjernihkan keadaan dan mencari jalan untuk mengelakan salah faham ini daripada berulang lagi dimasa hadapan..

"Pertemuan ini dibuat atas tujuan untuk berdamai antara pihak kami dan Pekida. Kalau boleh kami mahu menjernihkan konflik yang telah berlaku itu.

"Saya percaya, apabila kita dapat berinteraksi, mereka akan faham situasi kami sebenarnya iaitu penghasilan filem KL Gangster tidak menyentuh atau menghina mana-mana pihak dengan sengaja," – Datuk Yusof Haslam

kl gangster poster

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.