Adsense

Rabu, 6 April 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


(Gambar) Miera Liyana Bareback Di Malam Anugerah, Sebar Merah Yaw!

Posted: 06 Apr 2011 10:59 PM PDT

Miera Liyana, mungkin sekali lagi "tak sangka" ber-bareback ketika malam ABPBH 2010 berlangsung. Agaknya, pelakon muda ini buat endah tak endah dengan teguran ramai ketika kontroversi bajunya di malam Rafflesia yang lepas. Culture shock mungkin, Miera Liyana yang baru sahaja menerima keputusan SPM & mencecah umur 18 tahun ingin kelihatan gorgeous & sexy di mata masyarakat.

Mungkin juga, Miera Liyana sekali lagi terlupa nak beli cermin. Terlampau banyak kemungkinan. Ada yang berkata, hari tu dekat depan, hari ini dekat belakang pula. Hai, macam-macam'lah.

Kontroversi demi kontroversi, adakah Miera Liyana ingin merampas title Ratu Kontroversi yang sehingga kini masih dipegang oleh pelakon wanita itu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

(Gambar) Kilafairy Dalam Versi Superlicious, 360-Degree View.

Posted: 06 Apr 2011 10:08 PM PDT

Kilafairy, seorang pelakon yang lebih dikenali sebagai anak Rohana Jalil muncul di blue carpet ABPBH 2010 memukau mata-mata yang memandangnya. Tidak perlu terdedah sana-sini, kami fikir Kilafairy sudah cukup cantik, seksi. Jurufoto kami bijak mengayakan lensa kamera untuk mendapatkan pemandangan 360-degree aktres ini. All the curvy-curvy in the right place, awesome!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.