Adsense

Ahad, 3 April 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Petronas Malaysia Grand Prix Showcase

Posted: 03 Apr 2011 10:17 PM PDT

Schumacher, 7 kali juara dunia atau menurut laman rasmi Formula One "statistically the greatest driver the sport has ever seen" akan hadir ke pameran F1 di tingkat Concourse, KLCC pada 6 April 2011. Turut hadir, ialah Nico Rosberg, yang telah digandingkan bersama Schumacher dalam pasukan Mercedes GP Petronas Formula One untuk musim 2011.

Mulai 2-10 April, sebuah pameran F1 secara besar-besaran akan berlangsung di KLCC dimana anda sebagai pengunjung boleh memenangi pelbagai produk F1 dengan mengambil bahagian menjawab soalan-soalan trivia daripada pihak penganjur.

Di pameran tersebut, anda boleh melihat sendiri secara dekat rekacipta kereta F1 yang digunakan untuk perlumbaan berprestij ini. Bukan itu sahaja, anda juga berpeluang mencuba permainan simulator bagi merasai sendiri pengalaman sebagai pemandu F1.

Selain itu, anda berpeluang menemui pemandu kegemaran secara eksklusif dengan menyertai pertandingan mudah di Facebook Petronas Motors Sports. Anda hanya perlu mengajak kawan-kawan Like gambar sebanyak yang memungkinkan anda memenangi meet & greet bersama pemandu F1. Kami dah cuba, inilah hasilnya. Pertandingan ini berakhir pada 5 April 2011, cepat-cepat hantar yeah!

Layankan teaser iklan F1 selepas ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

(Gambar) Dynas Bareback Di Blue Carpet ABPBH 2010

Posted: 03 Apr 2011 09:53 PM PDT

Fuh, hot mum Dynas muncul di Blue Carpet ABPBH 2010 dengan gaun malam yang superlicious, bareback. Rasanya, lebih sesuai kemunculan Dynaz diiringi oleh lagu latar Sexy Back – Justin Timberlake. Dynaz hadir sebagai penyampai trofi untuk kategori …. Ah, terlupa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.