Adsense

Sabtu, 19 Mac 2011

macam macam hiburan terkini

macam macam hiburan terkini


Gambar miera liyana seksi habis tak hingat

Posted: 18 Mar 2011 04:48 PM PDT





 google: miera liyana, miera liyana seksi habis, miera liyana seksi, miera liyana bogel, buah dada miera liyana, baju seksi miera liyana, gambar miera liyana seksi, miera liyana seksi terkini terbaru, gambar terkini terbaru miera liyana, miera liyana 2011, miera liyana hot, gambar hot miera liyana, miera liyana separuh bogel, baju seksi miera liyana separuh bogel

Gambar irma hasmie bertudung. Lawa betul

Posted: 18 Mar 2011 04:45 PM PDT




google:irma hasmie, irma hasmie tudung, irma hasmie bertudung, irma hasmie 2011, irma hasmie bertudung terbaru terkini, gambar irma hasmie bertudung, irma hasmie bertudung manis, irma hasmie penampilan bertudung baru

Man Dinobat Juara Raja Lawak 5

Posted: 18 Mar 2011 04:41 PM PDT

SHAH ALAM: Seperti dijangka Man atau nama sebenar Abd Rahman Kassim, 33, dinobatkan sebagai juara program realiti Raja Lawak Astro 5 dalam pertandingan akhir malam Jumaat.

Program akhir yang bersiaran secara langsung dari Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) itu menyaksikan peserta yang berasal dari Kuala Lumpur ini berjaya meraih undian peminat sebanyak 45 peratus.

Manakala Kumpulan RJ yang dianggotai oleh Rahim Mat Ali dan Ridhzuan Mat Ali yang menerima undian 32.5 peratus sekadar berpuas hati muncul naib juara dan tempat ketiga dimenangi oleh kumpulan Balas denganundian 22.6 peratus.

Dengan kemenangan tersebut, Man berjaya membawa pulang hadiah berupa wang tunai sebanyak RM100,000, barangan elektrik serta trofi sumbagan Astro.

Sementara kumpulan RJ dan Balas tidak pulang dengan tangan kosong apabila masing-masing berjaya meraih hadiah wang tunai RM50,000 dan RM30,000, barangan elektrik serta trofi.

"Saya masih lagi tergamam dengan kemenangan ini, ia membuktikan pengorbanan lima tahun dari program pertama hingga ke kelima akhirnay membuahkan hasil.

"Sebagai orang biasa, saya rasakan ini merupakan satu keajaiban yang berlaku dalam hidup saya," katanya selepas diumumkan sebagai juara.

Tambah Man, dia berharap agar diberi peluang untuk mengembangkan bakat yang ada dalam dirinya.

"Perancangan selepas ini hanya serahkan kepada pihak Astro untuk mencungkil bakat lagi bakat yang ada pada diri saya.

"Selain itu, saya juga perlu berbincang dengan majikan saya Pos Malaysia untuk perancangan selepas ini," ujarnya.

Pertandingan akhir itu diadili oleh tiga orang juri tetap iaitu David Teo, Sathiya dan Afdlin Shauki, sementara keputusan penuh pula ditentukan oleh penonton seratus peratus menerusi undian Khidmat Pesanan Ringkas (SMS).

Dengan keputusan ini, secara automatik ketiga-tiga peserta akhir ini layak untuk bertanding di dalam rancangan Maharaja Lawak yang akan bersiaran pada 1 April ini.

Program Maharaja Lawak tersebut akan menyaksikan persaingan di antara kesemua finalis rancangan Raja Lawak Astro dari musim pertama hingga kelima.

Zahiril Adzim Mahu Cepat Kahwin Dengan Shera Aiyob

Posted: 18 Mar 2011 04:40 PM PDT


PETALING JAYA: Pelakon Zahiril Adzim (gambar) mengaku tidak mahu melengahkan perkahwinannya dengan pengacara Shera Aiyob setelah bertunang pada tahun ini.

Pelakon drama 6 Progresif, Biar Putih Tulang Jangan Putih Mata, Kami The Series, Seandainya Aku Siti dan Merah Puteh ini sedang merancang untuk bertunang dengan pengacara Wanita Hari Ini itu dalam satu tarikh yang akan diumumkan kemudian.

Pasangan ini telah menjalin hubungan sejak tujuh hingga lapan bulan lalu. Setakat ini, tiada lagi majlis merisik dan perbincangan melibatkan kedua-dua keluarga tetapi menurut Zahiril keluarganya dan keluarga Shera telah bertemu di sebuah pasaraya.

"Keluarga saya belum lagi membicarakan tentang perkara ini (kahwin) dengan keluarga Shera. Bagaimanapun, saya percaya pada jodoh dan kalau boleh tidak mahu melengah-lengahkan perkara yang baik.

"Kalau bercinta lama-lama pun, tetapi tidak berakhir ke jinjang pelamin pun tidak menjadi juga. Saya percaya kepada tiga perkara dalam hidup iaitu rezeki, ajal dan jodoh. Jadi apabila merasakan dia adalah jodoh saya, buat apa nak buang masa lagi.

"Umur kami pun semakin bertambah, saya sudah 27 tahun dan dia berumur 25 tahun," kata pelakon filem Kami The Movie dan Karaoke ini.

Bagaimanapun, seperti Shera, duta Amnesty International Malaysia ini turut mengambil pendekatan untuk mengunci mulut tentang majlis pertunangan mereka atas alasan banyak hati yang perlu dijaga.

"Dakwaan kami akan bertunang pada 1 Mei adalah tidak benar dan akan memberitahu tentang majlis tersebut pada masa yang sesuai.

"Lagipun perkara seperti ini melibatkan keluarga kedua-dua belah pihak. Selagi orang tua kami tidak memberikan kata putus, kami tidak boleh berkata apa-apa kerana banyak hati yang perlu dijaga. Insya-Allah, jika tiada aral kami akan bertunang pada tahun ini.

"Kalau boleh kami tidak mahu bertunang lama-lama kerana bimbang dugaan akan datang bertimpa-timpa. Insya-Allah, saya rasa sudah bersedia untuk berkahwin," katanya yang sedang menjalani penggambaran drama Juvana arahan Faizal Ishak dan terbitan produksi Kabir Bhatia untuk TV3.

Selain menerima Shera sebagai jodohnya, pelakon yang turut berdebar menunggu kemunculan filem terbarunya, Senjakala di pawagam pada 14 April ini akui tertarik dengan sikap wanita itu yang pandai berdikari dan tidak suka mengongkong.PETALING JAYA: Pelakon Zahiril Adzim (gambar) mengaku tidak mahu melengahkan perkahwinannya dengan pengacara Shera Aiyob setelah bertunang pada tahun ini.

Pelakon drama 6 Progresif, Biar Putih Tulang Jangan Putih Mata, Kami The Series, Seandainya Aku Siti dan Merah Puteh ini sedang merancang untuk bertunang dengan pengacara Wanita Hari Ini itu dalam satu tarikh yang akan diumumkan kemudian.

Pasangan ini telah menjalin hubungan sejak tujuh hingga lapan bulan lalu. Setakat ini, tiada lagi majlis merisik dan perbincangan melibatkan kedua-dua keluarga tetapi menurut Zahiril keluarganya dan keluarga Shera telah bertemu di sebuah pasaraya.

"Keluarga saya belum lagi membicarakan tentang perkara ini (kahwin) dengan keluarga Shera. Bagaimanapun, saya percaya pada jodoh dan kalau boleh tidak mahu melengah-lengahkan perkara yang baik.

"Kalau bercinta lama-lama pun, tetapi tidak berakhir ke jinjang pelamin pun tidak menjadi juga. Saya percaya kepada tiga perkara dalam hidup iaitu rezeki, ajal dan jodoh. Jadi apabila merasakan dia adalah jodoh saya, buat apa nak buang masa lagi.

"Umur kami pun semakin bertambah, saya sudah 27 tahun dan dia berumur 25 tahun," kata pelakon filem Kami The Movie dan Karaoke ini.

Bagaimanapun, seperti Shera, duta Amnesty International Malaysia ini turut mengambil pendekatan untuk mengunci mulut tentang majlis pertunangan mereka atas alasan banyak hati yang perlu dijaga.

"Dakwaan kami akan bertunang pada 1 Mei adalah tidak benar dan akan memberitahu tentang majlis tersebut pada masa yang sesuai.

"Lagipun perkara seperti ini melibatkan keluarga kedua-dua belah pihak. Selagi orang tua kami tidak memberikan kata putus, kami tidak boleh berkata apa-apa kerana banyak hati yang perlu dijaga. Insya-Allah, jika tiada aral kami akan bertunang pada tahun ini.

"Kalau boleh kami tidak mahu bertunang lama-lama kerana bimbang dugaan akan datang bertimpa-timpa. Insya-Allah, saya rasa sudah bersedia untuk berkahwin," katanya yang sedang menjalani penggambaran drama Juvana arahan Faizal Ishak dan terbitan produksi Kabir Bhatia untuk TV3.

Selain menerima Shera sebagai jodohnya, pelakon yang turut berdebar menunggu kemunculan filem terbarunya, Senjakala di pawagam pada 14 April ini akui tertarik dengan sikap wanita itu yang pandai berdikari dan tidak suka mengongkong.

Aishah Sinclair Tak Tentukan Masa Depan Anak

Posted: 18 Mar 2011 04:40 PM PDT


PETALING JAYA: Pelakon dan pengacara Aishah Sinclair tidak akan memaksa dan menentukan masa depan anaknya apabila besar kelak.

Tambah Aishah, dia mahu anaknya, Soraya Ann yang kini berusia tujuh bulan memilih jalan kerjayanya sendiri tanpa dipaksa mana-mana pihak.

"Setiap ibu bapa mahukan anak-anaknya jadi orang berguna, sebagai ibu bapa juga kita hanya mampu untuk beri sokongan dengan apa yang mereka ingin lakukan.

"Saya ikut seperti apa yang dialkukan oleh ibu bapa saya yang tidak pernah melarang saya dan abang (Ashraf Sinclair) untuk menentukan jalan hidup kami sendiri.

"Malahan mereka beri sokongan terhadap kerja yang kami pilih ini, tapi kalau boleh saya mahu Suraya jadi wartawan" katanya sambil ketawa.

Dalam pada itu, Aisyah tutut memberitahu bahawa dia belum bersedia untuk meninggalkan Suraya dalam tempoh masa yang lama.

"Sebenarnya saya belum bersedia untuk bekerja terutamanya yang emmerlukan saya berpisah dengan Suraya dalam tempoh lama.

"Nasib baik, The Breakfast Show hanya bermula pukul 8 pagi hingga pukul 10 pagi sahaja, selebihnya saya akan terus balik ke rumah dan menjaga Suraya.

"Bagi saya kehidupan sangat sempurna selepas menjadi isteri dan ibu," katanya yang masih menyusukaan anaknya.

Bercerita tentang pengalaman tujuh bulan menjadi ibu, Aishah mengakui terlalu banyak perkara yang dipelajarinya sepanjang tempoh tersebut.

"Saya ni cepat buntu bila terjadi apa-apa kepada Suraya, selalunya saya banyak bertanya kepada keluarga tentang hal-hal bayi.

"Saya anggap sekarang merupakan tempoh membelajaran saya tentang pengurusan kanak-kanak, biarpun kadang-kala agak kelam kabut tapi saya bersyukur kerana suami juga banyak ambil peranan menjaga Suraya," katanya.

Dynas Bersedia Kembali Aktif

Posted: 18 Mar 2011 04:39 PM PDT

PETALING JAYA: Pelakon, Dynas Mokhtar mengakui tahun ini merupakan tahun untuk dia bergiat aktif semula selapas hampir setahun berehat selepas kelahiran anak pertamanya, Khyra Khalyssa yang kini berusia 11 bulan.

Jelas Dynas, dia sudah bersedia untuk kembali aktif berlakon, mengacarakan program televisyen dan menjalankan perniagaan butiknya.

"Sudah setahun rasanya saya berehat dari sebarang aktiviti untuk beri perhatian sepenuhnya pada Kyra dan saya rasa tahun ini adalah masa untuk kembali semula bekerja.

"Khyra juga sudah besar dan mula memahami, namun begitu dari segi lakonan saya banyak memilih drama yang melakukan penggambaran di sekitar Kuala Lumpur sahaja," katanya ketika ditemui di Majlis Pelancaran Si Kecilku Chak!!!, Khamis.

Dynas yang terlibat sebagai pengacara program tersebut juga mengakui dia kini sibuk membuat persediaan butik pakaian ibu dan anak yang bakal dibuka Mei ini.

"Selain berlakon dan terlibat dengan program Si Kecilku Chak!!, saya juga sibuk dengan penyediaan butik pakaian Dynas Nursing Attire (DNA) yang bakal dibuka di The Curve, Mei ini.

"Pakaian berkonsep ibu dan anak ini merupakan rekaan saya sendiri yang bertujuan mengalakkan ibu-ibu muda untuk tampil bergaya," katanya,

Ketika ditanya tentang nama DNA yang merupakan gabungan nama Dynas dan Awal, Dynas memberitahu dia sayang untuk menukar nama lain biarpun tidak lagi bekerjasama dengan Awal Ashaari.

"Saya rasa sayang untuk tukar nama DNA biarpun sudah tidak lagi bekerjasama dengan AWal, Saya rasa orang ramai dan peminat sudah tahu tentang jenama ini.

"Lagi pula saya dan Awal juga sedang merancang untuk bekerjasama lagi dalam perniagaan, namun ianya masih lagi dalam peringkat perancangan," katanya.

Dalam pada itu, Dynas berkata perancangan mendapatkan cahaya mata kedua akan difikirkan pada tahun hadapan berikutan jadual kerja yang padat tahun ini.

"Tentang anak kedua saya rasa tahun hadapan baru kami merancang kerana saya dan suami masing-masing ingin fokus kepada kerja terlebih dahulu," katanya.

Imam Muda Asyraf Takkan ‘Kondem’ Remaja Bermasalah

Posted: 18 Mar 2011 04:38 PM PDT


PETALING JAYA: Juara Imam Muda Asyraf, 27, (gambar) mengaku tidak akan membuta tuli menyalahkan remaja bermasalah sebaliknya membantu mereka untuk menyelesaikan gejala sosial yang dihadapi sekarang.

Kata Asyraf yang sering menjadi rujukan para remaja selepas tampil dalam program sendiri berjudul Soal Asyraf di Astro Oasis (saluran 106), dia akan mengelak daripada menimbulkan perkara negatif .

Antara masalah yang sering dibincangkan, pengalaman bercinta turut menjadi salah satu topik yang dirujuk kepadanya.

"Soalan yang ditanya kepada saya berbentuk sejagat. Jika soalan tentang cinta sekalipun, saya akan melihat kepada kebaikan dan keburukannya agar pasangan itu menjaga batasan antara satu sama lain.

"Saya juga perlu meneliti tuan empunya badan yang bertanyakan soalan," katanya kepada mStar Online.

Buat masa ini, Asyraf sedang menyambung pelajaran peringkat sarjana dalam bidang Syariah di Universiti Malaya.

Selain itu, dia turut memenuhi undangan ceramah dan tazkirah di syarikat korporat serta pusat pengajian tinggi seluruh Malaysia termasuk Brunei.

"Saya telah diundang ke beberapa tempat di dalam negara dan luar negara seperti Brunei. Setakat ini, saya telah dua kali diundang ke Brunei atas jemputan syarikat korporat di sana pada bulan Ogos dan November tahun lalu.

"Biarpun telah dikenali ramai, saya tidak menganggap diri sebagai selebriti tetapi lebih kepada pendidik," ujarnya yang memiliki laman sesawang rasmi bernama Imam Muda Asyraf.

Dalam masa yang sama, dia masih mengingati janjinya untuk menubuhkan kelab imam muda dengan alumni imam muda musim pertama yang lain pada satu masa yang sesuai.