Adsense

Khamis, 27 Januari 2011

Zon Artis

Zon Artis


Farid Kamil Dan Diana Danielle Sah Putus Cinta

Posted: 27 Jan 2011 10:17 PM PST

Kami sempat menerjah Twitter milik Diana Danielle berhubung gossip Farid Kamil Dan Diana Danielle Sudah Putus Cinta? dan ini yang kami perolehi..

FARID KAMIL DAN DIANA DANIELLE SUDAH PUTUS CINTA

Jadi, dengan tweet Diana Danielle kat atas tu, memang confirm'lah yang dia dan Farid Kamil sudah tiada apa-apa hubungan istimewa. Frankly speaking, sudah putus cinta. Dan dari tweet itu juga, jelas bukan Farid Kamil yang 'dump' Diana Danielle sebaliknya Diana Danielle yang mintak putus. Puncanya, masih menjadi tanda-tanya.

Walau apa pun puncanya, Diana Danielle dan Farid Kamil sudah solo sekarang. Maksudnya, ada ruang untuk anda ngorat diorang. Tak nak cuba? Hehee..

Related Posts with Thumbnails
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Farid Kamil Dan Diana Danielle Sudah Putus Cinta?

Posted: 27 Jan 2011 07:05 PM PST

FARID KAMIL DAN DIANA DANIELLE PUTUS CINTA

Gossip di hari Jumaat yang menyinggah ke telinga kami dimana Farid Kamil dan Diana Danielle dikatakan sudah putus cinta. Seperti tweet dari @cuitsikit yang kami perolehi ini.

FARID KAMIL DAN DIANA DANIELLE PUTUS CINTA

Seperti tweet kat atas tu juga, dengarnya Farid Kamil yang memutuskan hubungan'nya dengan Diana Danielle. Puncanya? Tak pula kami tahu. Tapi ada yang cakap sebab perangai Diana Danielle yang kebudak-budakkan.

Kami cuba mendapatkan kepastian mengenai gossip ini kat tuan punya badan, tapi gagal. Jadi sama-sama kita nantikan kenyataan rasmi dari mereka. Maksud kami, tunggu pihak wartawan dapatkan jawapan daripada mereka.

Related Posts with Thumbnails
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.